رستوران‌گردی

خوشمزه‌گردی در بهترین رستوران های چمخاله

گیلان را به چه می‌شناسیم؟ به دریا، جنگل‌های سرسبز، به آثار تاریخی به جای مانده از گذشته؟ بله؛ البته همه این‌ها گیلان را خواستنی و جذاب‌تر می‌کنند. اما علاوه بر همه این‌ها، غذاهای خوش‌مزه گیلانی و محلی هم است که سالیانه مسافران و گردشگران بسیاری را به رستوران‌های شهرهای گیلان می‌کشاند. یکی از بهترین و دیدنی‌ترین شهرهای گیلان هم شهر زیبای چمخاله است. در واقع شهر ساحلی چمخاله یکی از شهرهای شهرستان لنگرود است که پس از بندرانزلی عنوان دومین قطب توریستی و گردشگری استان گیلان را از آن خود کرده است.

جمعیت این شهر ترکیبی از مردم کرد و گیلکی است و مردم شهر چمخاله به زبان کردی و فارسی صحبت می‌کنند. از آنجایی که در این شهر فرهنگ گیلکی و کردی به هم آمیخته‌اند پس حتما خودتان حدس زده‌اید که چه غذاهای خوشمزه و منحصربه‌فردی در شهر چمخاله پیدا می‌شود. برای همین هم وقتی برای گردش و دیدن دریا و دیدنی‌های طبیعی و تاریخی به این شهر سفر می‌کنید، نباید از بهترین رستوران های چمخاله غافل شوید. پس اگر عازم شمال کشور هستید با این مقاله از اتاقک همراه باشید تا بهترین رستوران‌های شهر ساحلی چمخاله را بشناسید تا ببینید برای صرف هر غذا به کجا باید بروید.

رستوران گلشاهی دستک

رستوران گلشاهی دستک
رستوران گلشاهی دستک یکی از معروف‌ترین رستوران های چمخاله است – عکاس: reza sht

رستوران گلشاهی دستک یکی از بهترین رستوران های چمخاله است. این رستوران در کنار جاده ساحلی و در محله دستک قرار دارد و با وجود سابقه چندین و چندساله هنوز هم کیفیت غذاهای خود را حفظ کرده است، به‌طوری‌که کباب ترش و چنجه این رستوران دربین گردشگران بسیار معروف است. محیط معمولی و در عین حال دنج و صمیمی، حجم و کیفیت بالای غذاها، قیمت مناسب و ارائه انواع غذاهای سنتی و کباب‌ها سبب شده رستوران گلشاهی دستک عنوان بهترین رستوران های چمخاله را آن خود کند.

پس اگر در سفر به چمخاله به دنبال یک رستوران خوب با غذاهای خوشمزه از بهترین مواد اولیه هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران گلشاهی دستک است البته نباید از این رستوران انتظار محیطی مدرن و دکوراسیون لاکچری را داشته باشید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۹ عصر در دو وعده نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.

آدرس رستوران گلشاهی دستک: گیلان، شهرستان لنگرود، جاده ساحلی چمخاله، بعد مشاورین املاک اسپرلوس

ساعت کاری رستوران گلشاهی دستک: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 19 عصر

شماره تماس رستوران گلشاهی دستک: ۴۲۸۵۹۵۶۵-۰۱۳

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران هتل ستاره دریا

رستوران هتل ستاره دریا
برای صرف غذا با چشم‌اندازی رو به دریا به رستوران هتل ستاره دریا بروید – عکس از سایت: alaedin

فضای زیبا و دلنشین، موسیقی زنده، غذاهای با کیفیت و غیره را در یکی از بهترین رستوران های چمخاله به نام رستوران هتل ستاره دریا پیدا خواهید کرد. این رستوران همانطور که از اسمش مشخص است در هتل ستاره دریا قرار دارد و در کنار فضای مدرن، دارای ویو و چشم‌انداز زیبا و بی‌نظیری رو به دریا است. بی‌دلیل نیست که این رستوران یکی از بهترین رستوران های چمخاله محسوب می‌شود. منوی رستوران هتل ستاره دریا هم بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، محلی، فست‌فود، انواع کباب‌ها و انواع ماهی است.

هرچند که قیمت غذاهای این رستوران بالا است ولی کیفیت غذاهای آن نیز نسبت به رستوران‌های دیگر بالاتر است. این رستوران با محیطی شیک و دلنشین و فضای داخلی سنتی و مدرن در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان با سلایق مختلف است. میرزا قاسمی، اکبر جوجه، کباب ترش، باقلاقاتوق و جوجه ترش پنج غذای محبوب و پرطرفدار این رستوران است که اگر سری به این رستوران زدید حتما این غذاها را امتحان کنید.

آدرس رستوران هتل ستاره دریا: گیلان، شهرستان لنگرود، چمخاله، جاده ساحلی، هتل ستاره دریا

ساعت کاری رستوران هتل ستاره دریا: به صورت شبانه روزی باز است.

شماره تماس رستوران هتل ستاره دریا: ۴۲۵۰۲۲۳۳-۰۱۳

کافه رستوران می جان چمخاله

کافه رستوران می جان چمخاله
کافه رستوران می جان چمخاله یکی از رستوران های چمخاله با منوی متنوعی از غذاهای محلی و خوشمزه است – عکاس: h niazirad

اگر برای گشت‌وگذار به ساحل چمخاله و تالار لنگرود رفتید، خوردن یک دسر یا امتحان‌کردن یک نوشیدنی خوشمزه در یکی از بهترین کافه رستوران های چمخاله به نام کافه رستوران می جان را از دست ندهید. این کافه رستوران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. معماری این کافه نیز متفاوت و ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است از این رو شما می‌توانید بسته به سلیقه‌تان روی تخت‌های سنتی یا میز و صندلی‌های مدرن و مبلمان شیک این کافه بنشینید.

در کنار فضای داخلی شیک و امروزی، منوی کافه رستوران می جان نیز بسیار متنوع است. اگر احساس گرسنگی کردید، می‌توانید انواع غذاهای سنتی، فرنگی، کبابی و گیلکی را در این کافه سفارش دهید و در کنار لذت بردن از موسیقی دلنشینی که در کافه پخش می‌شود، نوش‌جان کنید.

آدرس کافه رستوران می جان چمخاله: گیلان، شهرستان لنگرود، جاده چمخاله

شماره تماس کافه رستوران می جان چمخاله: ۰۹۱۲۲۸۶۵۱۵۹

رستوران گل نرگس چمخاله

رستوران گل نرگس چمخاله
رستوران گل نرگس، رستورانی با دکوراسیونی مدرن و دلنشین – عکاس: MaMad Harp

اگر بعد از گشت‌وگذار در ساحل دریای خزر، دلتان یک محیط دنجی می‌خواهد که هم خستگی از تن به در کنید و هم غذایی خوشمزه میل کنید، اینجاست که باید سری به رستوران گل نرگس چمخاله بزنید. این رستوران یکی از بهترین و معروف‎ترین رستوران های چمخاله است که به سبک مدرن طراحی شده است.

میز و صندلی‌های متعدد، نورپردازی‌های جذاب و ویوی بی‌نظیر آن در کنار خوردن یک غذای خوشمزه تمام خستگی شما را برطرف می‌کند. منوی غذایی این رستوران نیز بسیار متنوع است و همه غذاها به شکلی زیبا و خلاقانه‌ای سرو می‌شوند. در میان غذاهای متنوع این رستوران جوجه کباب آن، یکی از پرطرفدار‌ترین‌هاست و به همراه دورچین کامل، کته کباب قالبی و کره محلی سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌ها و امکانات رستوران گل نرگس این است که غذا را به صورت بیرون‌بر نیز سرو می‌کنند؛ بنابراین اگر تمایل به صرف غذا در بیرون از رستوران را دارید می‌توانید از گزینه غذای بیرون بر آن نیز بهره ببرید.

آدرس رستوران گل نرگس چمخاله: گیلان، شهرستان لنگرود، جاده چمخاله

شماره تماس رستوران گل نرگس چمخاله: ۴۲۵۰۲۳۱۸-۰۱۳

ساعت کاری رستوران گل نرگس چمخاله: همه روزه از ساعت 9 صبح تا آخر شب.

رستوران بزرگ مسلمی

رستوران بزرگ مسلمی
رستوران بزرگ مسلمی با منویی ویژه و خدمات متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

در ابتدای شهر چمخاله یکی از بهترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر به نام رستوران بزرگ مسلمی قرار گرفته است. این رستوران جایی است که غذاهایی خوشمزه در محیطی آرام نصیب‌تان می‌شود. جای تعجب ندارد که این رستوران هم در لیست بهترین رستوران های چمخاله آمده، چرا که غذاهای این رستوران با کیفیتی بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌شوند. دکوراسیون این رستوران نیز ساده اما بسیار زیبا و شیک است. هرچند که در رستوران بزرگ مسلمی خبری از فضای سرسبز و چشم‌انداز زیبا نیست اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که غذای با کیفیتی را نوش‌جان خواهید کرد.

غذاهای این رستوران همگی از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند و از تنوع خوبی برخوردار هستند. اما مشتریان ثابت معمولا از کباب کوبیده، کته کباب و کباب ترش رستوران بزرگ مسلمی تعریف می‌کنند. این غذاها با طعم خوشمزه و سرو خلاقانه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. ناگفته نماند که قیمت غذاهای رستوران بزرگ مسلمی به نسبت حجم غذاها بسیار مناسب است.

آدرس رستوران بزرگ مسلمی: گیلان، شهرستان لنگرود، چمخاله، خیابان جمهوری اسلامی

ساعت کاری رستوران بزرگ مسلمی: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب.

شماره تماس رستوران بزرگ مسلمی: ۴۴۸۷۳۳۵۰-۰۱۳

رستوران دریا بانو چمخاله

رستوران دریا بانو چمخاله
رستوران و سنتی‌نشین دریا بانو در کنار فضای داخلی، دارای فضای باز بسیار دلنشینی است – عکاس: H B

رستوران و سنتی نشین دریا بانو یکی از بهترین رستوران های چمخاله است که در آن می‌توانید صبحانه، ناهار و شام خوشمزه‌ای را میل کنید. این رستوران زیبا در جاده ساحلی واقع شده است برای همین به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. فضای داخلی رستوران دریا بانو از دو بخش فضای باز و فضای سرپوشیده تشکیل شده است. بخش سرپوسیده یا محیط داخلی این رستوران بسیار مدرن طراحی شده و دارای میز و صندلی‌های چوبی است که با محیط اطراف همخوانی بسیار جالبی دارد.

فضای باز یا سرای سنتی نشین این رستوران نیز بسیار دلنشین است و در جای‌جای محوطه زیبا و سبز رستوران، آلاچیق‌هایی تعبیه شده است. این آلاچیق‌ها در اطراف حوض قرار گرفته‌اند و به صورت سرپوشیده هستند که می‌توانید به همراه خانواده و دوستان از آن‌ها استفاده کنید. از بابت غذاهای این رستوران نیز نگران نباشید چرا که منوی رستوران دریا بانو بسیار متنوع و خاص است و هر کس با هر سبک و سلیقه‌ای می‌تواند غذایی مورد علاقه‌اش را سفارش دهد. منوی رستوران دریا بانو شامل انواع خورشت‌های ایرانی و انواع غذاهای گیلکی و بومی است. اگر سری به این رستوران زدید حتما چلو جوجه ترش آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران دریا بانو چمخاله: گیلان، شهرستان لنگرود، چمخاله، خیابان روبه‌روی هتل ماندگار، خیابان پردیس.

ساعت کاری رستوران دریا بانو چمخاله: همه روزه به صورت 24 ساعته باز است.

شماره تماس رستوران دریا بانو چمخاله: ۴۲۵۰۳۸۷۹-۰۱۳

رستوران بشیر

رستوران بشیر
رستوران بشیر، رستورانی زیبا با دکوراسیونی مدرن – عکاس: amir hossein madadi

اگر در سفرتان به چمخاله از اهالی این شهر سراغ بهترین رستوران‌های این شهر را بگیرید مسلما در میان گزینه‌های پیشنهادی نام رستوران بشیر نیز به گوشتان خواهد خورد. این رستوران هم یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله است که دارای فضای داخلی دو طبقه بسیار مدرن و زیبایی است. آشپزها و پرسنل این رستوران همگی کارآمد و حرفه‌ای هستند و از مواد اولیه باکیفیت برای طبخ غذاها استفاده می‌کنند تا با بهترین غذاها از مهمانان خود پذیرایی کنند. منوی غذایی این رستوران نیز متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، گیلکی و سنتی می‌شود.

در میان آیتم‌های منوی رستوران بشیر، پلو کباب‌های آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. طرفداران این غذا می‌گویند گوشت تازه گوسفندی این غذا در دهان‌تان آب می‌شود و پلوی آن بسیار با کیفیت و خوش عطر طبخ می‌شود. علاوه بر کیفیت بالای غذاها، قیمت غذاهای رستوران بشیر نیز بسیار منصفانه است. پس اگر در سفرتان به چمخاله به دنبال یک محیط دنج و دلنشین برای صرف غذاهای خوشمزه هستید حتما سری به رستوران بشیر بزنید.

آدرس رستوران بشیر: گیلان، شهرستان لنگرود، چمخاله، جاده ساحلی

شماره تماس رستوران بشیر: ۴۲۸۵۹۶۱۳-۰۱۳

رستوران میلاد

رستوران میلاد
رستوران میلاد، رستورانی با فضای دلنشین و غذاهای متنوع – عکاس: Milad Tappe

یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله که محیطی باز و دلنشینی دارد، رستوران میلاد است. این رستوران دو فضا برای صرف غذا دارد. فضای سربسته یا درواقع داخل سالن چهارچوبی مستطیلی دارد و دارای دکوراسیون ساده‌ای است. فضای باز و سرسبز این رستوران نیز در پشت ساختمان اصلی قرار دارد که با عبور از سالن به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

در فضای باز آلاچیق‌های سنتی قرار دارد که اطراف آلاچیق‌ها حسابی سرسبز و دلباز است؛ بنابراین اگر برای صرف نهار به رستوران میلاد بروید، می‌توانید از منظره زیبای این فضای سرسبز لذت ببرید. موقع غروب یا شب‌ها هم که حال‌وهوای دورهمی‌های شبانه و نور و هوای خنک را دارد. منوی رستوران میلاد هم متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، کبابی، محلی و گیلکی می‌شود. البته گوش کباب بره از غذاهای خوشمزه این رستوران محسوب می‌شود.

آدرس رستوران میلاد: گیلان، شهرستان لنگرود، 7 کیلومتری جاده چمخاله

ساعت کاری رستوران میلاد: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

شماره تماس رستوران میلاد: 09111454809

کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ چمخاله

کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ چمخاله
رستوران جزیره ارشیا 2، با محیط دنج و دلنشین و غذاهای خوشمزه منتظر شما عزیزان است – عکاس: danial fazeli panah

کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین رستوران های چمخاله است. این رستوران همان‌طور که از نامش پیداست در کنار دریا و ساحل دریای خزر قرار گرفته و در فضایی دلباز و دلنشین با منظره‌ای رو به دریا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. قرارگیری رستوران جزیره ارشیا در کنار دریا باعث شده این رستوران به یکی از انتخاب‌های اصلی مسافران و گردشگرانی که به دیدن ساحل و دریای خزر می‌آیند، تبدیل شود.

کافه رستوران جزیره ارشیا دارای یک سالن بزرگ با دکوراسیونی جذاب و میز و صندلی‌های چوبی است. بیرون از رستوران نیز در فضای باز صندلی‌های قرار داده شده است. نگران آفتاب یا باران نباشید چرا که بر بالای این صندلی‌ها چترهای سایه‌بانی قرار داده شده است. منوی کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ نیز بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی، انواع نوشیدنی‌ها و انواع دسرها می‌شود. می‌توانید یک کیک شکلاتی به همراه یک سرویس چای و قلیان سفارش دهید و در فضای باز این رستوران میل کنید.

همچنین اگر به وقت شام به این رستوران رفتید می‌توانید از موسیقی زنده که از ساعت 8 شب اجرا می‌شود، لذت ببرید. پس اگر از خوردن غذا در هوای خوب با منظره عالی لذت می‌برید، می‌توانید در سفرتان به چمخاله سری هم به کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ بزنید.

آدرس رستوران جزیره ارشیا ۲: گیلان، شهرستان لنگرود، مسیر جاده ساحلی چمخاله

شماره تماس رستوران جزیره ارشیا ۲: ۴۲۵۰۴۰۳۴-۰۱۳

برای اجاره ویلا و خانه روستایی در چمخاله می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران عطر سیب

رستوران عطر سیب
خوشمزه‌ترین غذاها را در رستوران سنتی عطر سیب چمخاله نوش‌جان کنید – عکاس: hamed gholami

لیست بهترین رستوران های چمخاله را با معرفی رستوران عطر سیب به پایان می‌رسانیم. رستوران عطر سیب با فضای دنج و زیبا و منوی غذایی متنوع عنوان یکی از بهترین رستوران های چمخاله را از آن خود دارد. این رستوران یک فضای بسته و یک فضای باز بسیار دلنشینی دارد. در فضای بسته یا بخش سفره‌خانه این رستوران میز و صندلی‌های چوبی در کنار تخت‌های سنتی قرار داده شده است. در فضای باز و دلنواز این رستوران نیز آلاچیق‌های باصفا با پشتی و فرش سنتی به چشم می‌خورند.

اگر در ایام تعطیلات به این رستوران رفتید باید منتظر خالی شدن آلاچیق‌ها باشید. منوی غذایی رستوران عطر سیب نیز بسیار متنوع است و در آن انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای محلی، انوع نوشیدنی‌ها و غیره وجود دارد. معروف‌ترین غذاهای این رستوران نیز جوجه کباب زعفرانی و جوجه کباب با استخوان است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به چمخاله سفر کردید، حتما به رستوران عطر سیب سری بزنید. مطمئنم با خوردن غذاهای خوشمزه در فضایی دلنشین این رستوران، لحظات خوبی را سپری خواهید کرد.

آدرس رستوران عطر سیب: گیلان، شهرستان لنگرود، جاده چمخاله به گالش کلام – 100 متر بعد از تالار پاسارگاد

ساعت کاری رستوران عطر سیب: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 23 شب

شماره تماس رستوران عطر سیب: ۰۹۳۵۳۳۹۴۰۷۴

سخن آخر

خوشگذرانی در رستوران‌ها و کافه‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. سفر به چمخاله هم تنها در بازدید از ساحل دریای خزر و جاذبه‌های دیدنی این شهر خلاصه نمی‌شود، باید سری هم به بهترین رستوران های چمخاله بزنید و از بهترین غذاهای این شهر نوش‌جان کنید.

رستوران های چمخاله غذاهای متنوعی برای هر نوع سلیقه‌ای دارند. سبک فضای رستوران های چمخاله نیز متنوع است و هر نوع فضایی از مدرن گرفته تا سنتی و سرسبز را می‌توانید در لیست رستوران های چمخاله پیدا کنید. حالا که با رستوران های چمخاله آشنا شدید پس شکی به دلتان راه ندهید و اگر قصد رفتن به چمخاله را دارید، حتما مهمان خوشمزه‌جاتش هم باشید.

راستی تا یادم نرفته این را هم بگویم در سفرتان به چمخاله نگران سقف بالای سرتان نباشید، اتاقک مثل همیشه در کنار شما است. در سایت اتاقک می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت سفری لذت‌بخش، آسوده و خاطره‌انگیز داشته باشید.

1/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

سلوا طاحونی

سلوا هستم، پر انرژی، برونگرا و عاشق یادگیری، از نوشتن مقالات جدید لذت می‌برم و می‌توانم چیزهای جدیدی برای گفتن داشته باشم. محتوا خلق می‌کنم تا همه بتوانند سریعتر به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *