رستوران‌گردی

معرفی رستوران های خشکبیجار | چشیدن طعم غذاهای گیلکی در طبیعتی بکر

آیا برای شما هم پیش آمده دلتان بخواهد از شلوغی و هیاهوی شهر فرار کنید و به مکانی دنج و آرام پناه ببرید. جایی که گوشتان فقط صدای آواز پرندگان بشنود، چشمان‌تان زیبایی و سرسبزی ببیند و با هر دم و بازدم اکسیژن ناب وارد ریه‌های‌تان شود. در شهر زیبای خشکبیجار، دیاری از خطه گیلان، چنین آرامشی نصیب‌تان خواهد شد.

البته در این شهر زیبای شمالی، امکانات رفاهی در حد نیاز گردشگران هم وجود دارد و شما می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای محلی گیلان را با تازه‌ترین مواد اولیه، در رستوران‌های این شهر نوش‌جان کنید. برای این‌که در سفر به خشکبیجار سردرگم نشوید و بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید، در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک، ما برای شما لیستی از بهترین رستوران های خشکبیجار را معرفی کرده‌ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

رستوران شهر کباب

رستوران شهر کباب
رستوران شهر کباب، منویی متنوع از انواع کباب‌ها را با برنج اصیل ایرانی پیش‌روی‌تان قرار می‌دهد.

همان‌طور که از نامش پیداست، وقتی وارد رستوران شهر کباب می‌شویم، منویی جورواجور از کباب‌های خوشمزه پیش‌روی مان قرار می‌گیرد و بوی کباب بعد از یک ساحل‌گردی جانانه از خود بی‌خودمان می‌کند. کباب‌های این مجموعه همه از گوشت تازه و بهترین مواد اولیه طبخ شده و بسیار لذیذ هستند. در کنار کباب‌ها هم می‌توانید، خوشمزه‌هایی نظیر گردو اشپل و باقالی، بورانی بادمجان، ماست چکیده، زیتون پرورده، سیر ترشی و غیره سفارش دهید.

محیط خوب رستوران، کیفیت بالای غذا، حجم مناسب غذاها و رفتار خوب پرسنل باعث شده تا رستوران‌ شهر کباب، به‌عنوان یکی از بهترین‌های خشکبیجار شناخته شود و مامنی امن برای عاشقان کباب به‌‌شمار آید.

آدرس رستوران شهر کباب: استان گیلان، خشکبیجار، بلوار ساحل روبه‌روی اداره برق

شماره تماس: 01334460673

ساعت فعالیت: شنبه‌ها 12 ظهر تا 16 بعدازظهر- یکشنبه تا جمعه  12 ظهر تا 16 بعدازظهر و 18 بعدازظهر تا 22 شب

محدوده قیمت: متوسط

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران آرمان رضاییان

رستوران آرمان رضاییان
رستوران آرمان رضائیان دارای نشان درجه یک ویژه سازمان گردشگری است.

شهر بکری مانند خشکبیجار، مکانی مناسب برای افرادی است که به‌دنبال کشف ناشناخته‌ها می‌گردند. در این شهر زیبای ساحلی با طبیعت بکر، رستورانی ساده و بی‌آلایش معروف به رستوران آرمان هم وجود دارد.

این مجموعه به‌دلیل محیط تمیز و ارائه غذاهایی مطبوع، موفق شده تا نشان درجه یک ویژه سازمان گردشگری را از آن خود کند. منوی رستوران هم شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی گیلان است و در کنار آن انواع مخلفات و چاشنی‌های خوشمزه سرو خواهد شد.

آدرس رستوران آرمان رضاییان: استان گیلان، خشکبیجار، بلوار امام رضا، جنب پارک شهر

شماره تماس: 01334460011 –   0911 135 4075

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 16 بعدازظهر و 20 تا 22 شب

محدوده قیمت: متوسط

رستوران دستپخت

رستوران دستپخت
در منوی رستوران دستپخت، علاوه بر غذاهای ایرانی و محلی، آش رشته و آش شله قلمکار سرو می‌شود.

یکی دیگر از رستوران‌های معروف و خوشنام خشکبیجار، رستوران دستپخت است. شما در این مجموعه می‌توانید علاوه بر سفارش غذاهای محلی و ایرانی، آش رشته و آش شله قلمکار هم نوش‌جان کنید. البته اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد، از کنار ماهی کباب و رشته خشکار خانگی آن که توسط دستان هنرمند سرآشپز رستوران تهیه می‌شود، ساده نگذرید.

جالب است بدانید، رشته خشکار نوعی شیرینی محلی گیلان است که از موادی چون آرد سفید، آرد برنج، پودر دارچین، هل، قند و پودر گردو تهیه شده و بسیار مقوی است. طبخ این شیرینی به مهارت ویژه و ابزارهایی خاص مانند سینی مسی گرم و شانه مخصوص نیاز خواهید داشت.

آدرس رستوران دستپخت: استان گیلان، خشکبیجار، بلوار مطهری، بین کوچه شهید ابراهیمیان و خیابان شهید فهمیده

شماره تماس: 01334463434 – 09113395293

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 17 بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط

کافه رستوران مشتی علی؛ از بهترین رستوران های خشکبیجار

کافه رستوران مشتی علی
کافه رستوران مشتی علی با فضای دلنشین، چای اصیل ایرانی و شیرینی محلی خشکار پذیرایی شماست.

کافه رستوران مشتی علی، کافه‌ای است محلی که در میان اهالی خشکبیجار حسابی جا باز کرده است. محیط زیبای کافه و فضای دلنشینش اشتهای‌‌تان را چند برابر خواهد کرد. طوری که ساعت‌ها در کافه می‌نشینید و از فضای زیبایش لذت خواهید برد. در این رستوران برای پذیرایی از مهمانان، آلاچیق در فضای باز و چند سالن با ظرفیت‌های مختلف تعبیه شده است.

منوی کافه مشتی علی شامل انواع غذاهای محلی، ایرانی و کباب‌های مختلف است که با بهترین کیفیت و تازه‌‌ترین مواد اولیه عرضه می‌شود. اما آن‌چه این کافه را از دیگر رستوران های خشکبیجار متمایز کرده، چای داغ همراه با رشته خشکار گیلانی آن است. چای کافه مشتی علی گویی از بهشت آمده است و خود رستوران هم در وصفش این چنین گفته، عطر ناب چای ایرانی با بیش از پنجاه سال سابقه رشت!

 در کنار غذا هم می‌توانید انواع ترشیجات و چاشنی‌های محلی گیلان را همراه با نوشیدنی‌هایی طبیعی سفارش دهید و به قول معروف، شکمی از عزا دربیاورید.

آدرس کافه رستوران مشتی علی: استان گیلان، خشکبیجار، جاده اصلی خمام به خشکبیجار، پل بسته دیم

شماره تماس: 09112351103

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 بامداد

محدوده قیمت: متوسط

برای اجاره ویلا گیلان می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

رستوران پورصفر (کباب و لوبیای پورصفر)

رستوران پورصفر
در رستوران پورصفر می‌توانید، لوبیا کباب را با طعم واقعی‌اش نوش‌جان کنید.

وقتی به استان گیلان سفر می‌کنید، باید خودتان را برای خوردن غذاهای خوشمزه و چشیدن طعم‌های جدید آماده کنید. در این خطه سرسبز شمالی جشنواره‌ای از غذاهای محلی پابرجاست که هر سبک‌وسلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

یکی از این غذاها که شاید با شنیدن نامش تعجب کنید لوبیا کباب است. البته این تعجب تا وقتی ادامه دارد که آن را تست نکرده باشید. چراکه با یک بار خوردن این غذای محلی خوشمزه و مقوی، مشتری پروپا قرص آن خواهید شد. لوبیاکباب، ترکیب سنتی کباب چنجه و خوراک لوبیا چیتی و پلو است که در کاسه (قداره) سرو می‌شود.

ناگفته نماند، لوبیا کباب در منوی هر رستورانی وجود ندارد و بیشتر در کبابی‌ها و رستوران‌های محلی گیلان طبخ می‌شود. بسیاری از مردم گیلان، لوبیا کباب را در وعده صبحانه میل می‌کنند، اما در برخی از رستوران‌های گیلان هم می‌توان لوبیا کباب را در وعده‌های ناهار یا شام سفارش داد.

اگر می‌خواهید زمان سفر به خشکبیجار، لوبیا کباب را با طعم واقعی‌اش نوش‌جان کنید، حتما سری به رستوران پورصفر بزنید. رستوران پورصفر یکی از بهترین رستوران های خشکبیجار است که در یک محیط ساده، صمیمی و نوستالژیک از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در این رستوران می‌توانید علاوه بر این غذای محلی، انواع کباب‌های خوشمزه و کم‌چرب را هم سفارش دهید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید.

آدرس رستوران پورصفر: استان گیلان، خشکبیجار، بلوار مطهری، خیابان منتظری

شماره تماس: 01334462379

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 23:00 شب

محدوده قیمت: متوسط

سخن آخر

در این مقاله، دست‌دردست هم سری به بهترین رستوران های خشکبیجار سری زدیم و با بهترین‌‌هایشان آشنا شدیم. خشکبیجار یکی از بکرترین شهرهای استان گیلان است و با رشت، فاصله بسیار کمی دارد. شما هم اگر می‌خواهید از طبیعت بکر استان گیلان لذت ببرید و به دور از هر گونه شلوغی، در کنار ساحل دریای خزر قدم بزنید، سفری به خشکبیجار داشته باشید.

ولی فراموش نکنید، قبل سفر و حرکت به‌سمت این خطه سرسبز شمالی، حتما سری به سایت اتاقک زده و یکی از بهترین اقامتگاه‌های آن را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت آنلاین اجاره کنید. اتاقک سفر خوشی را برای  شما آرزومند است.

سوالات متداول

بهترین رستوران های خشکبیجار کدام است؟

رستوران پورصفر، کافه رستوران مشتی علی، رستوران دستپخت، رستوران شهر کباب و رستوران آرمان رضاییان

فضای کدام یک از رستوران های خشکبیجار دلنشین و سرسبز است؟

کافه رستوران مشتی علی دارای دو محیط سرپوشیده و روباز است.

Rate this post

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *