تجربه سفررستوران‌گردی

بهترین رستوران های متل قو | معرفی ۱۵ مورد از رستوران‌ های متل قو همراه با منو+ عکس+ آدرس و محدوده قیمتی

یک سفر خوب، با چند وعده غذای دلچسب عالی می‌شود. به خصوص آنکه به متل قو سفر کرده باشید و بخواهید خود و عزیزان‌تان را مهمان لحظات فراموش نشدنی کنید. در متل قو رستوران‌های متنوع، با درجات سرویس‌دهی مختلفی هست که می‌توانید بنابر بودجه و علایق‌تان، آنها را انتخاب کنید. اگر به کیفیت غذا اهمیت می‌دهید و می‌خواهید در متل قو سراغ بهترین رستوران‌های شهر بروید، در این مطلب از اتاقک همراه‌مان باشید.

برای آشنایی بیتشتر با این شهر می‌توانید مقاله متل قو کجاست را مطالعه کنید.

1- رستوران شاندیز متل قورستوران شاندیز متل قو

شاندیز از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های متل قو است. پنجره‌های این رستوران به سمت دریا و نوار ساحلی باز می‌شوند تا در زمان صرف غذا، از مناظر هم لذت ببرید. منوی رستوران شاندیز تنوع بالایی دارد و در آن علاوه‌بر غذاهای خوشمزه‌ مانند شیشلیک و انواع کباب، می‌توانید قهوه و حتی قلیان هم پیدا کنید.

خوراک ماهیچه و خوراک گردن رستوران شاندیز متل قو مشهور است. اگر اهل غذاهای خوش‌پخت ایرانی هستید، این دو مورد را نباید از دست بدهید. در کنار غذاها، انواع نوشیدنی، سالاد، ماست، ترشی و… هم سرو می‌شود تا ترکیب طعم‌های جادویی را احساس کنید.

فضای رستوران شاندیز بزرگ است و پرسنل آن کاملا مسلط و خوش‌برخورد هستند. این رستوران به نحو احسن، توانایی سرویس دهی در اوج شلوغی را دارد. اگر می‌خواهید ناهار امروز را در شاندیز متل قو باشید، باید سریع‌تر حرکت کنید تا جای پارک مناسبی را بیابید.

برای اجاره ویلا و سوئیت متل قو، اتاقک در تمامی مراحل همراهتان خواهد بود.

آدرس رستوران شاندیز متل قو: این رستوران لوکس نزدیک برج‌های عظیم زاده و در پلاژ مرکزی مجتمع مهدی سنتر است.

شماره تماس رستوران شاندیز متل قو: 54610308-011

اجاره ویلا متل قو با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

2-رستوران اکبرجوجه متل قو (رستوران بردران کلبادی)رستوران اکبرجوجه

بدون چشیدن اکبر جوجه، سفرتان به متل قو کامل نخواهد بود؛ چراکه این غذای خوشمزه در رستوران اکبرجوجه متل قو، به روشی عالی و با بهترین مواد اولیه، طبخ می‌شود. برای پخت اکبرجوجه آن‌را با انواع ادویه، سیر و پیاز طعم‌دار و بعد در روغن سرخ می‌کنند. در نهایت اکبرجوجه با برنج کته قالبی و رب انار سر میزتان می‌آید.

در رستوران اکبرجوجه متل قو، از مرغ‌های جوان که بافت گوشت‌شان بسیار نرم و تازه است استفاده می‌شود. در نتیجه غذایی که اینجا میل می‌کنید، با اکبرجوجه شهرهای دیگر، تفاوت‌های زیادی دارد. باتوجه به کیفیت و روش پخت اصیل، قیمت منوی رستوران اکبرجوجه تقریبا بالاست.

در کنار طعم غذا، رستوران برادران کلبادی یا اکبرجوجه، فضای کافی و زیبایی هم دارد و گنجایش آن برای روزهای شلوغ، مناسب است. غذاهای این رستوران به‌صورت بیرون‌بر هم سرو می‌شود، در نتیجه می‌توانید در ویلایی که از اتاقک رزرو کرده‌اید بمانید و در همان فضا، غذای مورد علاقه‌تان را به صورت گرم و تازه نوش جان کنید.

با اجاره کلبه جنگلی متل قو، لذت سفرتان را چندبرابر کنید.

آدرس رستوران اکبرجوجه متل قو: این رستوران در خط ساحلی دریا و تقریبا یک کیلومتر قبل از میدان متل قو، روبروی شمس آباد، قرار دارد.

شماره تماس رستوران اکبرجوجه متل قو: 54614470-011

3- رستوران فرزین متل قورستوران فرزین

فرزین از رستوران‌های قدیمی و مشهور متل قو است که با دو فضای باز و روبسته، غذاهای خوشمزه و باکیفیتی را سرو می‌کند. بسیاری از کاربران، فضا و غذای این رستوران را به دیگران پیشنهاد می‌کنند و معتقدند که حجم غذا در برابر قیمت آن، مناسب است. روش طبخ، استفاده از سبزی و گوشت‌های تازه و البته تنوع در منو، رستوران فرزین را تبدیل به یکی از از بهترین رستوران‌های متل قو کرده است. منوی رستوران فرزین تنوع زیادی دارد. این رستوران انواع غذاها از جمله ماهی اوزون برون، شیشلیک، ماهی قزل آلا، میرزا قاسمی، کباب ترش، کباب چنجه، مرغ اناردون، گردن، انواع پلو و… را سرو می‌کند. همچنین در رستوران فرزین، انواع پیتزا مانند پیتزا مخصوص فرزین، پیتزا پپرونی، پیتزا بلونر، پیتزا اسکینی و… را نیز می‌توانید سفارش دهید.

اگر عید نوروز به متل قو سفر کردید، منتظر شلوغی در بیشتر فضاهای متل قو، از جمله رستوران فرزین هم باشید. ضمنا به یاد داشته باشید که این رستوران تا ساعت خاصی برای دریافت سفارش در خدمت‌تان است و اگر خیلی دیر برسید، ممکن است غذاهای محبوب‌تان تمام شود.

اگرچه قیمت غذاهای رستوران فرزین متل قو بالاتر از میانگین است، اما کیفیت آن حتی در روزهای شلوغ فرقی نمی‌کند. پس اگر غذای خوشمزه و باکیفیت می‌خواهید، رستوران فرزین یکی از بهترین‌هاست.

با اجاره ویلا ساحلی متل قو، سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

آدرس رستوران فرزین متل قو: متل قو، خیابان امام، روبروی آتش‌نشانی

شماره تماس رستوران فرزین متل قو: ۰۱۱۵۴۶۱۴۹۰۵

4-رستوران فست فود اپتیموس متل قورستوران فست فود اپتیموس

دل‌تان یک پیتزا یا همبرگر عالی و باکیفیت می‌خواهد؟ پس باید سری به رستوران فست فود اپتیموس متل قو بزنید. این رستوران تا 2 شب باز است و منوی متنوعی از انواع فست فود را ارائه می‌کند. اگر گیاهخوارید یا رژیم دارید هم نگران نباشید. در رستوران اپتیموس می‌توانید انواع سالادهای خوشمزه و متفاوت را پیدا کنید که خودشان یک غذای کامل هستند.

فضای این رستوران بسیار دلنشین و دنج است تا در زمان صرف غذا، در آرامش، از طعم‌ها و رنگ‌ها لذت ببرید.

قیمت غذاهای این رستوران متل قو زیاد بالا نیست و با توجه به حجم زیاد، از بهترین انتخاب‌ها برای دوستداران فست فود است.

آدرس رستوران فست فود اپتیموس متل قو: برج‌های عظیم زاده، نبش پلاژ ساحلی قو

شماره تماس رستوران  فست فود اپتیموس متل قو: ۰۱۱۵۴۶۳۰۰۷

5- کته کبابی محمدی متل قوکته کبابی محمدی متل قو

با برنج‌های مرغوب و خوش پخت و گوشت تازه، یکی از غذاهای خوشمزه و جذاب شمالی به اسم کته کباب، سرو می‌شود. این غذا معمولا دورچین‌های متنوعی از جمله ماست، زیتون، باقلا و حتی اشپل دارد. در نتیجه کته کباب، یک غذای کامل است که در سفر به متل قو می‌توانید امتحانش کنید.

حالا اگر دارید فکر می‌کنید که کجا این غذای جذاب را پیدا کنید، رستوران کته کبابی محمدی متل قو، پیشنهادی عالی است. این رستوران منویی محدود شامل کته کباب، جوجه ترش، کباب چنجه، کوبیده و جوجه کباب دارد. در عین محدودیت، کیفیت و طعم غذا بی‌نظیر است. این رستوران از قدیمی‌ترین غذاخوری‌های متل قو است و اگرچه ظاهر لوکس دیگر رستوران‌های شهر را ندارد اما اصالت در شیوه پخت غذا، به آن اعتباری دیگر بخشیده است.

با اجاره ویلا استخردار متل قو، سفری خاطره انگیز تجربه خواهید کرد.

آدرس رستوران کته کبابی محمدی متل قو: متل قو، روبروی بانک ملت، مجاور بانک ملی

شماره تماس رستوران  کته کبابی محمدی متل قو: ۰۱۱۵۴۶۱۳۷۷۲

6-رستوران ارکیده متل قورستوران ارکیده متل قو

ارکیده، از رستوران‌های معروفی است که علاوه بر متل قو در چند شهر دیگر هم شعبه دارد. رستورانی با غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم که سرآشپزهای حرفه‌ای و بین‌المللی، آنها را طبخ کرده‌اند. این رستوران دو فضای روباز و سرپوشیده دارد که می‌توانید بنابر فصل و یا حس‌و‌حال‌تان، یکی از قسمت‌ها را برای نشستن انتخاب کنید. منوی رستوران ارکیده متل قو به دو دسته منوی رستورانی و منوی کافه‌ای تقسیم می‌شود. در منوی رستوران، شیشلیک، کباب وزیری، انواع جوجه کباب، ماهی سفید، ماهی قزل‌آلا، انواع کباب مانند کباب کوبیده، کباب بختیاری، انواع خوراک‌ها از جمله خوراک گردن، کته کباب، کباب ترش، سینی‌های مخصوص که ترکیبی از چند غذا هستند، کشک بادمجان، میرزا قاسمی و… جای گرفته‌ است. علاوه بر این، انواع سالاد، مزه غذا، نوشیدنی و… نیز در رستوران ارکیده سرو می‌شود و می‌توانید این موارد را همراه غذا سفارش دهید.

در منوی کافه رستوران ارکیده متل قو، انواع نوشیدنی با پایه قهوه مانند اسپرسو، آفوگاتو، قهوه‌های دمی و… ارائه می‌شود. اگر اهل چای و دمنوش هستید، منوی متنوع ارکیده موارد زیادی برای ارائه دارد. در روزهای بهاری و ماه‌های گرم تابستان می‌توانید از منوی انواع کوکتل، اسموتی و شیک نیز لذت ببرید. بستنی‌های متنوع، کنافه بستنی، کیک روز و کیک بستنی نیز، از دیگر آیتم‌هایی هستند که می‌توانید در رستوران ارکیده متل قو سفارش دهید.

علاوه بر غذا و محیط داخلی رستوران، ارکیده متل قو، نمای زیبایی به ساحل دریای خزر هم دارد. از پنجره‌های این رستوران می‌توانید حرکت ابرها و موج‌ها و اوج گرفتن پرنده‌های ساحلی را ببینید و لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم پس از صرف غذا، حتما از سرویس چای و باقلوا و ارکیده هم استفاده کنید. باقلواهایی خوشمزه و خوش‌عطر در کنار چای دمی دلپذیر که خاطراتی شیرین را از این رستوران متل قو برایتان به یادگار خواهد گذاشت. ساعت کاری رستوران ارکیده متل قو از 12 ظهر تا 12 شب است و برنامه موسیقی زنده هم دارد.

آدرس رستوران ارکیده متل قو: بعد از میدان متل قو، جلوتر از برج‌های عظیم زاده

شماره تماس رستوران ارکیده متل قو: 011 5461 2212

7- رستوران دانانو متل قورستوران دانانو

اگر دوست دارید ناهار یا شام‌تان را در یک رستوران خیلی تمیز که کارکنان آموزش دیده و بسیار حرفه‌‌ای دارد میل کنید، رستوران دانانو یک پیشنهاد عالی است. بسیاری از گردشگران، پیتزا و پاستا این رستوران پیشنهاد می‌کنند و معتقدند که دیگر غذاهای این رستوران متل قو نیز، خوشمزه و به صرفه است.

دانانو از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و در حتی در اوج شلوغی، مراقب طعم خوش غذاهایش است. اگر رژیم دارید یا نمی‌خواهید گوشت بخورید، این رستوران برایتان عالی است. چرا که دانانو، سالادهای بی‌نظیری را هم سرو می‌کند. ترکیب هیجان انگیز انواع میوه و سبزیجات، در کنار سس‌های خوشمزه، بی‌شک تجربه‌ای است که نباید آن‌را از دست بدهید. اگر غذایتان را در رستوران دیگری صرف کرده‌اید و حالا به دنبال یک کافی‌شاپ باکیفیت هستید، دانانو باز هم انتخابی خوب است. این رستوران منوی کافی شاپی هم دارد و با انواع نوشیدنی، بستنی، شیک و… اوقاتی خوش را برایتان خواهد ساخت.

دانانو هر روز از ساعت 11 صبح تا 12 شب باز و در محیطی دنج و صمیمی، با آهنگ‌های ایرانی و خارجی مناسب، منتظرتان است.

آدرس رستوران دانانو متل قو: جنب برج‌های ساحلی متل قو

شماره تماس رستوران دانانو متل قو: ۰۱۱۵۴۶۳۰۴۶۹

8- رستوران لاکو متل قورستوران لاکو

لاکو از بهترین رستوران‌های متل قو است که با انواع غذاهای محلی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. فضای بیرونی و داخلی رستوران نیز کاملا حال‌وهوای شمالی دارد. منوی رستوران هم از فضای آن تبعیت می‌کند و انواع خورشت‌های محلی در کنار برنج خوش‌طعم ایرانی سرو می‌شود. اگر دوست دارید ماهی کبابی خوشمزه را امتحان کنید یا اناربیچ بخورید، رستوران لاکو انتخابی مناسب است. تمام غذاها و نوشیدنی‌ها در ظروف سفالی رنگارنگ و باکیفت سرو می‌شوند تا بیشتر از محیط و غذاهای‌تان لذت ببرید.

پیش‌غذاهای رستوران لاکو نیز جذابند. انواع ترشی و سالاد، ماست‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع، می‌توانند طعم‌هایی به‌یادماندنی را برایتان بسازند. از نظر بسیاری از گردشگران، امتیاز این رستوران بالاست و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. حجم غذاها، تنوع و طعم‌های جدید، از مهم‌ترین دلایل رضایتمندی مشتریان پیشین بوده است.

در اطراف رستوران محلی لاکو جای پارک زیادی هست اما اگر روزهای تعطیل به اینجا می‌روید، بهتر است از قبل میزتان را رزرو کنید تا کمتر معطل شوید. ساعت کاری این رستوران هر روز از 12 ظهر تا 12 شب است.

آدرس رستوران لاکو متل قو: متل قو، خیابان طالقانی

شماره تماس رستوران لاکو متل قو: 54619444-011

9- کافه رستوران ادمیرال متل قوکافه رستوران ادمیرال

ادمیرال از لوکس‌ترین و زیباترین رستوران‌های متل قو است که برای یک ساعت، یعنی از ساعت 11 تا 12، منوی صبحانه را ارائه می‌کند. صبحانه این کافه شامل، بشقاب انگلیسی، صبحانه ایرانی، انواع املت و… است. پس از آن نوبت وعده ناهار و منوهای کافی شاپی است. غذاهایی که تنوع بالایی دارند و می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و پیش غذاها را نیز به آن اضافه کنید. انواع برگرها، پیتزا و استیک، به همراه نوشیدنی‌های متنوع، آبمیوه‌های تازه و ترکیبی و البته قهوه‌های خوش طعم، در این کافه رستوران متل قو سرو می‌شوند.

کافه رستوران ادمیرال دارای فضای باز و روبسته است. اگر اهل سیگار یا قلیان هستید، می‌توانید در فضای باز بنشینید و از انواع قلیان‌های میوه‌ای و ترکیبی این رستوران لذت ببرید.

اگر شب به کافه رستوران ادمیرال بیایید، در کنار منوی شام خوشمزه و متنوع، ممکن است چند سلبریتی و یا بازیگر معروف را هم ببینید. هنرمندانی که کافه رستوران ادمیرال پاتوق آنهاست و اگر به متل قو بیایند، حتما سری به این رستوران هم خواهند زد.

این کافه رستوران تا پاسی از شب باز است و یک محل دنج و دوست‌داشتنی برای لذت بردن از آرامش و هوای خوب متل قو خواهد بود.

برای اجاره ویلا شمال، اتاقک در تمامی مراحل همراهتان خواهد بود.

آدرس کافه رستوران ادمیرال متل قو: طبقه چهارم مجتمع مهدی سنتر

شماره تماس رستوران ادمیرال متل قو: 54610308-011

10- رستوران نقش جهان متل قورستوران نقش جهان

چشیدن طعم غذاهای اصیل اصفهانی آن هم در قلب متل قو، تجربه‌ای است که شاید دوست داشته باشید امتحانش کنید. رستوران نقش جهان، منوی رستوران‌های اصفهان و مهم‌ترین غذای این شهر یعنی بریونی یا بریانی را به متل قو آورده است. بریونی غذایی گوشتی و چرب است که با جگر سفید و مقدار زیادی ادویه درست می‌شود. این غذا بوی خیلی خوبی دارد و در کنار نان سنگک و دوغ محلی، طعمی به یاد ماندنی است.

اگر بریانی دوست ندارید نگران نباشید. رستوران نقش جهان غذاهای دیگری مانند جوجه کباب و انواع کباب را هم ارائه می‌کند. در نتیجه می‌توانید در رستوران نقش جهان برای بسیاری از سلیقه‌ها، غذایی مناسب را پیدا کنید.

نقش جهان دکوراسیونی سنتی و آرام دارد و به همیت دلیل، مابین خیل عظیمی از رستوران‌های فست فود و ایتالیایی متل قو، می‌درخشد. با نقش جهان، غذایی سالم و پرانرژی را خواهید داشت که تا ساعت‌ها، انرژی گشت‌وگذار و تفریح در متل قو را برایتان تامین خواهد کرد. این رستوران هر روز از 12 ظهر تا 12 شب باز است و اگر می‌خواهید بریانی را از دست ندهید، باید خیلی زود خودتان را به نقش جهان برسانید.

آدرس رستوران نقش جهان متل قو: ضلع شمال غربی میدان متل قو

شماره تماس رستوران نقش جهان: 01154618054

11- رستوران فست فود ژرژ متل قورستوران فست فود ژرژ

اگر دیر وقت است و نتوانسته‌اید غذای خوبی در متل قو پیدا کنید یا رستوران‌های مورد نظرتان آنقدر شلوغ است که نوبت به شما نمی‎رسد، نگران نباشید. برخی از رستوران‌های فست فود در متل قو تا حوالی صبح باز هستند و انواع غذا و نوشیدنی را ارائه می‌کنند. از جمله رستوران و ساندویچی ژرژ که غذاهایی خوشمزه و باکیفیت دارد.

قیمت و حجم غذاهای رستوران ژرژ مناسب است و برخی از آیتم‌ها مثل پیتزا ممکن است تا دو نفر را هم سیر کند. برگرهای دست‌ساز ژرژ نیز شهرت زیادی دارند.

برای تهیه برگرها از تازه‌ترین گوشت به همراه ادویه‌های خوشمزه استفاده می‌شود. اگر رژیم دارید و می‌خواهید غذای خیلی سنگین نخورید، نگران نباشید. می‌توانید برگرهای ژرژ را به صورت پرسی با دورچین کاهو و… هم سفارش دهید.

سیب‌زمینی‌ها و کباب دونر این رستوران متل قو نیز زبانزد است. کافی است یک بار طعم آنها را امتحان کنید تا مشتری ثابت رستوران ژرژ شوید.

این رستوران فضای خوبی برای نشستن دارد. اما اگر داخل آن پر شد و یا خودتان دوست داشتید در فضای آزاد غذایتان را میل کنید، می‌توانید در پیاده‌رو و زیر سایبان‌هایی که خود رستوران تعبیه کرده بنشینید و در زمان میل غذا از هوای خوب متل قو هم لذت ببرید.

آدرس رستوران ژرژ متل قو: ضلع شرقی میدان متل قو

شماره تماس رستوران ژرژ: 34218755-011

12- رستوران کته کبابی نازخاتونرستوران کته کبابی نازخاتون

کته کباب از غذاهای اصیل و خوش طعم شمالی است که در سفر به متل قو حتما باید امتحانش کنید. یکی از بهترین رستوران‌ها برای تست کردن کته کباب، رستوران نازخاتون است. در این رستوران از بهترین مواد اولیه استتفاده می‌شود و بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات، در حیاط رستوران پرورش داده شده است. کنار کته کباب، دورچین‌های مفصل و خوشمزه‌ای از جمله باقلا، اشپل، خیار و… می‌گذارند تا طعم غذا برایتان دلنشین‌تر شود.

غذاهای کته کبابی نازخاتون در ظروف سفالی زیبا سرو می‌شوند و تنوع غذاهای شمالی در این رستوران مناسب است. قیمت غذاها در کته کبابی نازخاتون بالا نیست و حجم غذا گاهی برای سیر شدن دو نفر هم کافی است. اگر در سفر به متل قو به دنبال طعم‌های جدید و به‌یادماندنی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما رستوران کته کبابی نازخاتون را در برنامه‌هایتان بگنجانید.

آدرس رستوران کته کبابی نازخاتون متل قو: خیابان دهم متل قو

شماره تماس رستوران کته کبابی نازخاتون متل قو: 01154614144

13- کافه رستوران ایتالیایی آیولینکافه رستوران ایتالیایی آیولین

چشیدن طعم غذاهای خوب ایتالیایی در سفر به متل قو، تجربه‌ای دوست داشتنی است که نباید آن‌ را از دست بدهید. به‌خصوص اگر مقصدتان کافه رستوران آیولین باشد و بتوانید از منوی متنوع این رستوران، انواع غذاها را انتخاب کنید. این کافه رستوران علاوه‌بر منوی غذا، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافی شاپی هم دارد، به همین دلیل یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند برای عصرانه یا آخر شب در یک کافه رستوران شیک و زیبا از طعم‌ها لذت ببرند.

آدرس کافه رستوران ایتالیایی آیولین: متل قو، خیابان امام

شماره تماس کافه رستوران ایتالیایی آیولین: 01154613646

14- کافه رستوران ملورینکافه رستوران ملورین

ملورین از معروف‌ترین رستوران‌های متل قو است. این رستوران منویی کامل و فضایی دلچسب و زیبا دارد که می‌توانید برای ناهار و شام یا استفاده از منوی کافی شاپ، به آن مراجعه کنید. از مهم‌ترین غذاهایی که در این رستوران متل قو سرو می‌شود، می‌توان به کباب، شیشلیک، کباب حلزونی، کوبیده، کباب بره ترش، انواع جوجه و… اشاره کرد. غذاهای دیگری مانند استیک، چیزبرگر، انواع کیک، تیرامیسو، شیک، بستنی و سرویس قلیان نیز در کافه رستوران ملورین سرو می‌شود.

ملورین متل قو طرفداران زیادی دارد و اکثر مشتریان از غذا و رفتار پرسنل آن رضایت دارند. فضای این رستوران درواقع یک باغ زیباست که در آب‌وهوای خوب متل قو، شرایطی عالی را برای صرف غذا فراهم می‌کند. در کافه رستوران ملورین، انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سفارش دهید و از ترکیب رنگ و طعم آن‌ها لذت ببرید.

آدرس کافه رستوران ملورین متل قو: متل قو، کلارآباد، ابتدای بلوار شهید بهشتی

شماره تماس کافه رستوران ملورین متل قو: 01154605413

15-رستوران تچر متل قورستوران تچر متل قو

برای صرف یک غذای خوشمزه در متل قو، می‌توانید رستوران تچر را انتخاب کنید. نام این رستوران از یک کاخ هخامنشی گرفته شده و به معنای آیینه است. تچر به دنرهای بزرگ و متفاوتش شهرت دارد که حجم آن در برابر قیمت، منصفانه است. علاوه بر دنر، انواع پیتزا، مانند پیتزا مخصوص، پیتزا استیک و پپرونی، پاستا، انواع برگر و البته ساندویچ‌های خوشمزه‌ای، در رستوران تچر طبخ می‌شود.

این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و روباز برای صرف غذا است. دو فضایی که می‌توانید بنابر فصل و سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

در رستوران تچر علاوه بر غذا، نوشیدنی‌ و دورچین‌های جذابی را هم پیدا می‌کنید. تجربه صرف غذا در رستوران تچر، با غذاهای متنوع در سفر به متل قو برایتان تبدیل به خاطره‌ای خوش خواهد شد.

آدرس کافه رستوران تچر متل قو: متل قو، خیابان دریاگوشه

 




     

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی 15 رستوران متل قو یا سلمان شهر پرداختیم که می‌توانید در طول اقامت در متل قو برای صرف وعده‌های غذایی یا منوی کافی شاپ، به سراغ‌شان بروید. اتاقک با انواع اقامتگاه‌ها، برای ساختن تعطیلاتی رویایی کنارتان است و همواره تلاش می‌کند در ساختن بهترین خاطرات کنارتان باشد. شما چه غذاهای دیگری را در متل قو امتحان کرده‌اید؟ فکر می‌کنید جای کدام غذا یا رستوران در این لیست بوده و باید به آن بپردازیم. خوشحال می‌شویم در کامنت‌ها از تجربیات‌تان برایمان بگویید. در نهایت، اتاقک همیشه برای اجاره ویلا و سوئیت در خدمت شماست.

    4.5/5 - (6 امتیاز)

    اتاقک

    نیوشا امینیان

    قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

    نوشته های مشابه

    ‫3 دیدگاه ها

    1. آشپزخانه ترخون متل قو در کوچه مسجد جامع، غذاش هم خیلی با کیفت و هم قیمتش مناسب بود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *