تجربه سفررستوران‌گردی

رستوران‌های بین راهی اتوبان تهران قزوین | گذر از یک مسیر خوشمزه

اگر برای سفرتان مقصد نزدیکی را انتخاب کرده باشید، به احتمال زیاد در مسیر احتیاجی به نگه‌داشتن ماشین ندارید و یکسره تا رسیدن به مقصد رانندگی می‌کنید؛ اما اگر بخواهید به شهر دورتری سفر کنید، حتما باید بین مسیر، چند دقیقه‌ای را استراحت کنید. به‌جز استراحت کردن، گرسنگی شما را وادار می‌کند که در اولین فرصت ممکن برای صرف غذا توقف کنید. اگر تا به حال از مسیر اتوبان تهران قزوین برای سفر رفتن کمک نگرفته‌اید و قصد اجاره ویلا و سوئیت در قزوین را دارید، حتما در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی رستوران‌های بین راهی کرج قزوین

معمولا در مسیرهای طولانی مثل اتوبان تهران قزوین یا راه‌های این‌چنینی، مجتمع‌های رفاهی ساخته می‌شود. در این مجتمع‌ها همان‌طور که از اسمش پیداست، ترکیبی از چند نوع خدمات رفاهی به مسافران عرضه می‌شود. حالا اگر قبل از سفرتان موقعیت این مجتمع‌ها را بدانید و برای رسیدن به آن‌ها زمان‌بندی و برنامه‌ریزی کنید، قطعا همه‌چیز برای شما ساده‌تر خواهد شد. در ادامه معروف‌ترین مجتمع‌ها و رستوران‌های اتوبان تهران قزوین را با هم بررسی می‌کنیم.

اجاره سوئیت قزوین با پشتیبانی 24/7
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران نمونه ولیعصر (عج)

رستوران نمونه ولیعصر

وقتی بعد از چند ساعت رانندگی خسته و خواب‌آلوده شدید، بهترین کار این است که برای چند دقیقه هم که شده گوشه‌کناری بایستید. اگر بتوانید نزدیک یک رستوران یا یک مجتمع رفاهی بین‌راهی توقف کنید هم امنیت بیشتری دارید و هم امکانات بیشتری در اختیارتان قرار دارد. بهترین رستوران بین راهی کرج قزوین، رستوران نمونه ولیعصر است. در مسیر حرکت به سمت منجیل، رودبار و آستارا این رستوران را خواهید دید.

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های این رستوران، نان‌های خوشمزه‌ای است که در همین رستوران پخته می‌شود. صرف یک نیمروی خوشمزه آن‌هم با نان داغ و تازه مزه‌ی دیگری دارد. البته حلیم، پنیر و گردو و خیلی گزینه‌های دیگر برای وعده‌های غذایی این رستوران در نظر گرفته شده است. مطمئن باشید آشپزهای حرفه‌ای این رستوران با دست‌پخت فوق‌العاده‌ای که دارند حتما شما را راضی می‌کنند. علاوه‌بر غذاهای خوب و باکیفیت این رستوران، خیالتان از بابت بهداشت و تمیزی آن هم راحت باشد. این رستوران ۲۴ ساعته فعال است.

آدرس رستوران: جاده قزوین – رشت، کیلومتر ۱۱، نرسیده به پلیس‌راه، جنب پمپ‌بنزین

شماره تماس: ۳۳۴۸۲۲۳۲-028

محدوده قیمتی: مناسب و مقرون‌به‌صرفه

 رستوران مجتمع رفاهی الماس درخشان قزوین

مجتمع الماس درخشان

یکی دیگر از رستوران‌های بین راهی قزوین کرج، رستوران‌ مجتمع رفاهی الماس درخشان قزوین است. این مجتمع رفاهی سه فاز دارد و در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع احداث شده است. فاز اول مجتمع شامل سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، نمازخانه و رستوران و واحدهای تجاری است.

در مجتمع بین راهی الماس درخشان قزوین علاوه بر رستوران ایرانی که غذاهای سنتی را سرو می‌کند، فست‌فود و کافی‌شاپ هم وجود دارد که می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و خنک را سفارش دهید. این مجتمع بوفه صبحانه هم دارد و  اگر صبح زود راه افتادید، می‌توانید برای صرف صبحانه در این مجتمع توقف کنید. بعد از نوش جان کردن صبحانه هم می‌توانید به هایپر مارکت این مجتمع بروید و کمی تنقلات برای بین راه بخرید یا به فروشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات سری بزنید.

آدرس: ضلع شمالی آزادراه کرج – قزوین، روبروی شهر محمدیه

شماره تماس: 32579682-028

محدوده قیمت: نسبتا گران

 رستوران مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا

مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا

اگر فاصله مبدا و مقصد در طول سفر خیلی زیاد باشد، نه‌تنها راننده بلکه همه سرنشینان خودرو یا اتوبوس از دیدن اتوبان‌های بی‌انتها خسته و کلافه می‌شوند. در چنین شرایطی بهترین کار این است که نزدیک یک مجتمع رفاهی توقف کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما در مسیر اتوبان قزوین – زنجان، مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحراست.

 همان‌طور که از اسمش مشخص است، اینجا فقط یک رستوران ساده نیست. مجموعه‌ای از خدمات مختلف کنار هم قرار گرفته‌اند تا بتوانند این مجتمع رفاهی را بسازند. برای مثال یکی از دغدغه‌هایی که همیشه در طول سفر گوشه ذهن راننده چشمک می‌زند، تمام شدن بنزین است، حتی اگر چراغ بنزین ماشینتان هم روشن شده لازم نیست نگران باشید. این مجتمع پمپ‌بنزین و پمپ‌گاز هم دارد. علاوه بر این موارد، سوپرمارکت، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه عطر، انواع فروشگاه‌های لباس را هم شامل می‌شود. اگر فکر می‌کنید نشستن طولانی‌مدت روی صندلی‌های ماشین بدنتان را حسابی خسته و له کرده، می‌توانید از صندلی‌های ماساژ این مجموعه استفاده کنید تا خستگی از تنتان دربرود.

رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و سفره‌خانه سنتی از جمله امکاناتی هستند که مجتمع آفتاب درخشان صحرا فقط برای شکم‌گردی در نظر گرفته است! بعد از غذا یا حتی اگر برای استراحت در این مجتمع توقف کردید می‌توانید به سفره‌خانه سنتی بروید و یک لیوان چای داغ یا قهوه در کنار باقلوا یا شیرینی میل کنید.

آدرس مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا: کیلومتر 16 آزادراه قزوین – زنجان (6 کیلومتر بعد از دانشگاه آزاد و 1 کیلومتر قبل از خروجی رشت)

شماره تماس: 33789705-028

محدوده قیمت: با توجه به تنوع رستوران و کافی‌شاپ، از مناسب و مقرون‌به‌صرفه تا نسبت گران

رستوران مجتمع خدمات رفاهی پرستو

مجتمع خدمات رفاهی پرستو

بدون شک یکی دیگر از رستوران‌های معروف بین راهی کرج قزوین همین مجتمع پرستو است. البته کلمه رستوران کلمه کاملی برای توصیف این مجموعه نیست. مجتمع خدمات رفاهی پرستو هم مثل مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا امکانات زیادی را در دل خودش جای داده است.

مجتمع پرستو یک ساختمان دوطبقه شیک و جذاب است که صبحانه‌ بوفه‌ای آن طرفداران زیادی دارد. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، املت، نیمرو، کره، عسل، مربا، عدسی، ذرت مکزیکی و حتی کله‌پاچه هم در منوی صبحانه این رستوران قرار دارد. اگر بتوانید صبحانه را در این مجتمع میل کنید و بعد به مسیرتان ادامه دهید، قطعا پرانرژی‌تر از قبل خواهید بود. برای رسیدن به این رستوران باید به آدرس زیر بروید:

آدرس مجتمع رفاهی پرستو:  اتوبان کرج_قزوین، بعد از پل طالقان، ۲۰ کیلومتر مانده به قزوین

شماره تماس: 32846195-028

محدوده قیمت: متوسط

رستوران مجتمع خدمات رفاهی لاله صحرا

مجتمع خدمات رفاهی لاله صحرا

اگر مسیرتان به سمت شهرهایی مثل قزوین، منجیل، ماسوله، قلعه الموت، رشت و… باشد مجتمع خدمات رفاهی لاله صحرا را خواهید دید. اگر دنبال بهترین رستوران‌های بین راهی کرج قزوین هستید، باید بدانید که مجتمع لاله صحرا یکی از بهترین رستوران‌های این مسیر را در دل خودش جای داده است. هر روز بین ساعات ۶:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب می‌توانید به این مجتمع سر بزنید. این مجتمع امکاناتی از قبیل رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سوپرمارکت، جایگاه سوخت، آلاچیق برای استراحت و … دارد. در اتوبان کرج قزوین، بعد از پل طالقان این مجتمع را خواهید دید.

مجتمع رفاهی لاله صحرا هم مثل موارد قبلی هم رستوران سنتی دارد و هم فست فود. پس دیگر جای بهانه برای همسفران وجود ندارد و هرکس هر سبک غذایی دلش بخواهد می‌تواند نوش جان کند. در نزدیکی رستوران لاله صحرا، رستوران سیب سبز، رستوران سن سون و رستوران اکبرجوجه هم هستند که می‌توانید برای صرف یک وعده‌غذا به آن‌ها سر بزنید.

توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید به‌صورت گروهی سفر کنید، از ۴۸ ساعت قبل مسئولین مجتمع خدمات رفاهی را در جریان بگذارید تا از خدماتی مناسب‌تر و بهتری بهره‌مند شوید.

آدرس: بزرگراه كرج قزوين – بعد از پل طالقان – مجتمع لاله صحرا

شماره تماس: 32938885-028

محدوده قیمت: با توجه به تنوع رستوران و کافی‌شاپ، از مناسب و مقرون‌به‌صرفه تا نسبتا گران

رستوران مجتمع خدمات رفاهی پارسین

پارسین هم یکی دیگر از مجتمع‌های همه چیز تمام در مسیر اتوبان قزوین کرج است. همانند مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا، پارسین نیز همه امکاناتی که یک مسافر در مسیر احتیاج دارد را در خودش جای داده است.

رستوران بزرگ این مجتمع با صندلی‌های رنگارنگش منتظر پذیرایی از مسافرانی است که بعد از ساعت‌ها رانندگی و نشستن در ماشین، حالا با شکم گرسنه وارد این مجتمع شده‌اند. این رستوران را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های اتوبان تهران قزوین دانست. صندلی و تعدادی وسیله بازی در محوطه باز این مجموعه قرار داده شده که هم می‌تواند برای استراحت کردن شما مناسب باشد و هم برای سرگرم شدن فرزندانتان. کافی‌شاپ، سوپرمارکت، کارواش و پمپ‌بنزین از دیگر امکانات این مجتمع است.

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان قزوین – تهران، بعد از نیروگاه شهید رجایی

شماره تماس: 09128874244

محدوده قیمت: مناسب و مقرون‌به‌صرفه

رستوران های مجتمع رفاهی و رستوران بافه

مجتمع رفاهی و رستوران بافه

مجتمع رفاهی بافه قزوین یکی از بهترین رستوران‌های بین راهی کرج قزوین است که خیلی‌ها هم از آن تعریف می‌کنند. اکثر کسانی که به خاطر شرایط کاری مجبورند چند بار در هفته از این راه عبور کنند، رستوران بافه را به عنوان پاتوقشان انتخاب کرده‌اند. اگر قصد عزیمت به زنجان را داشته باشید حتما این مجتمع را در مسیرتان خواهید دید.

انواع رستوران‌ها اعم از سنتی و مدرن را در این مجتمع پیدا می‌کنید. فرقی ندارد غذاهای فست فودی دوست داشته باشید یا دلتان غذاهای سنتی خوشمزه مثل قورمه‌سبزی بخواهد، رستوران‌های بافه آماده هستند تا از شما پذیرایی کنند. به غیر از خوراکی، فروشگاه‌های دیگری هم در این مجتمع وجود دارد. فروشگاه‌های لباس آن هم از برندهای معتبری مثل هالیدی در این مجتمع فعالیت می‌کنند.

فست فود بافه، کتاب‌فروشی، غرفه‌های سوغاتی و صنایع‌دستی، لوازم بهداشتی و آرایشی هم در این مجتمع آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. در این مجتمع فضاهایی مثل پمپ‌بنزین، تعمیرگاه، سوپرمارکت، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی هم برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است. انواع رستوران‌های این مجتمع را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

رستوران آرژان

رستوران آرژان همیشه تلاش کرده تا بهترین غذاهای سنتی ایرانی را با بالاترین سطح از کیفیت و در عین‌حال با مناسب‌ترین قیمت پیش روی مهمانانش قرار دهد. در این رستوران از ظروف زیبای سنتی استفاده می‌شود. طعم خوش غذاهای رستوران آرژان در کنار دکور زیبای آن و البته برخورد خوب پرسنل رستوران، یکی از بهترین خاطرات مسیر سفرتان خواهد شد.

کافی شاپ لمیز

اگر اهل کافی‌شاپ رفتن باشید حتما می‌دانید که لمیز یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های ایران است. کافی‌شاپ لمیز در مجتمع بافه هم شعبه دارد؛ پس اگر هوس قهوه کرده‌اید کافی است نزدیک این مجتمع توقف کنید و خودتان را به لمیز برسانید. دکوراسیونی متفاوت، مبلمان مدرن، فضایی هنری، محیطی دل‌نشین و آرام تازه‌ترین کیک‌های خوشمزه و متفاوت و انواع قهوه‌ها با بهترین برند اروپایی را در این کافی‌شاپ پیدا می‌کنید.

رستوران سنتی

رستوران بافه

اگر خودتان را به طبقه پایین مجتمع بافه برسانید، وارد رستوران سنتی این مجموعه می‌شوید. خب اینجا گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن دارید؛ تخت، نیمکت، مبلمان، صندلی یا سکو. هرکدام را که بخواهید می‌توانید برای صرف غذا استفاده کنید. انواع و اقسام غذاها و پیش‌غذاهای خوشمزه ایرانی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

آدرس مجتمع بافه: اتوبان قزوین-زنجان، کیلومتر ۵ بعد از عوارضی قزوین-زنجان

شماره تماس: 33921414-028

محدوده قیمت: با توجه به تنوع رستوران و کافی‌شاپ، از مناسب و مقرون‌به‌صرفه تا نسبت گران

رستوران مجتمع رفاهی آفتاب سمیر گستر

مجتمع رفاهی آفتاب سمیر گستر

اگر در مسیر جاده از سمت قزوین به کرج در حال حرکت باشید، می‌توانید بدون استفاده از زیرگذر در مجتمع رفاهی آفتاب سمیر گستر توقفی کوتاه داشته باشید و کمی استراحت کنید. فضای داخلی این مجتمع تقریبا مدرن است و همه نیازهای اصلی شما در جاده را تامین می‌کند. این مجتمع کافی‌شاپ، پمپ‌بنزین، سرویس بهداشتی تمیز، شیرینی فروشی، کتاب‌فروشی و نمازخانه دارد.

رستوران مجتمع رفاهی آفتاب سمیر گستر، انواع فست‌فود مانند پیتزا، ساندویچ و مرغ سوخاری را سرو می‌کند. اگر هم غذای ایرانی دوست داشتید می‌توانید برای صرف یک وعده کباب، زرشک‌پلو با مرغ یا سایر غذاهای ایرانی به رستوران سنتی این مجتمع بروید.

به‌جز صرف یک وعده‌غذا، اگر دلتان هوس بستنی سنتی یا آب‌میوه تازه کرد هم می‌توانید در مجتمع سمیر گستر توقف کنید. بعد از این‌که حسابی استراحت کردید و خستگی از تنتان و خواب از چشمانتان پرید، با انرژی مسیرتان را ادامه می‌دهید.

آدرس: کیلومتر 13 آزادراه کرج- قزوین، نرسیده به شهر محمدیه، لاین جنوب آزادراه

شماره تماس: 32575024-028

محدوده قیمت: مناسب و مقرون‌به‌صرفه

رستوران مجتمع رفاهی مرادی آبیک

رستوران ایرانیان در جاده تهران قزوین

مجتمع رفاهی مرادی آبیک یکی از ایستگاه‌های استراحتی مدرن با خدمات متنوع در آزادراه کرج قزوین است. اگر بعد از چند ساعت رانندگی احساس کردید که وقت آن رسیده است تا کمی استراحت کنید، می‌توانید وارد این مجتمع شوید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید. این مجتمع جزو اولین مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آزادراه کرج به سمت قزوین محسوب می‌شود که به‌جز رستوران می‌توانید در طول توقف خود در این مجموعه از خدماتی مانند تعمیرگاه، پمپ‌بنزین، سرویس بهداشتی هم استفاده کنید. هایپرمارکت و فروشگاه سوغات و آجیل این مجتمع هم فرصت خوبی برای گشت‌وگذار همسفران و خرید تنقلات بین راهی است.

رستوران ایرانیان در این مجتمع یکی از گزینه‌های مناسب برای صرف وعده ناهار یا شام است. در منوی این رستوران شبانه‌روزی انواع غذاهای ایرانی مانند چلوکباب، خورش، باقالی‌پلو، ماهی، قیمه‌نثار و فست‌فود سرو می‌شود. از قسمت کافی‌شاپ این رستوران هم می‌توانید خودتان را به صرف یک فنجان چای داغ، قهوه و کیک دعوت کنید تا دیگر ذره‌ای خستگی در وجودتان باقی نماند.

آدرس: آزادراه کرج- قزوین، بعد از کارخانه سیمان آبیک

شماره تماس: 32883123-028

محدوده قیمت: نسبتا گران

 




     

    سخن آخر

    نگه‌داشتن ماشین در طول مسیر و خوردن یک غذای خوشمزه لذتی وصف‌نشدنی دارد. به‌خصوص اگر خودتان را به صرف یک وعده غذایی خوشمزه میهمان کنید. در این مطلب از مجله گردشگری اتاقک سعی کردیم بهترین رستوران‌های اتوبان تهران قزوین را به شما معرفی کنیم تا این لذت را چندبرابر کنید. درضمن می‌توانید برای اجاره ویلا و سوئیت در هرکجای کشور روی اتاقک حساب کنید. 

    4.3/5 - (7 امتیاز)

    اتاقک

    نوشته های مشابه

    ‫5 دیدگاه ها

    1. پرستو خیلی غذاهاش بد بود، همبرگر و سیب زمینی اصلا نمیشد خورد بوی بدی میداد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *