رستوران‌گردیشهرها

شکم‌گردی در بهترین رستوران های مازندران | تجربه طعم‌‌ها و رنگ‌های جدید

سفر کردن، به عبارتی دل‌ کندن از وابستگی‌های شهر و دیارمان و کسب تجربه‌های جدید است. گاهی افراد برای دیدن دریا به سفر می‌روند. عده‌ای می‌خواهند از زیبایی جنگل لذت ببرند. عاشقان آثار باستانی هم می‌خواهند به شهرهای قدیمی و پررمزوراز سفر کنند. زمانی هم پیش‌ می‌آید که آدمی برای کشف طعم‌های جدید راهی می‌شود. باورتان می‌شود، مازندران تمام این‌ها را در خود جای داده است و سالانه افراد زیادی را مهمان خود می‌کند. این استان با توجه به گردش‌پذیر بودنش، رستوران‌های زیاد و متنوعی داشته و مکان مناسبی برای شکم‌گردی بعد از یک گشت‌وگذار جانانه در میان شهرهای مختلف آن است. در این‌جا می‌خواهیم شما را با بهترین رستوران های مازندران آشنا کنیم.

معرفی بهترین رستوران های مازندران

مازندران خطه‌ای سرسبز و رویایی است که همه جوره هوای مهمانانش را دارد. جاهای دیدنی مازندران یک طرف، تفریحات و مراکز تاریخی، تفریحی و رستوران‌هایش هم یک طرف! در این استان زیبای شمالی، رستوران‌هایی رنگارنگ، مطابق با هر سبک و سلیقه‌ای، وجود دارد. البته بین شهرهای مازندران، نیز فاصله کمی وجود دارد. بنابراین هنگام سفر، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را در بهترین رستوران های مازندران، نوش‌جان کنید.

رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی رامسر
رستوران کشتی، آماده پذیرایی از شماست – عکاس: سجاد سبحانی

اگر می‌خواهید در محیطی آرام و رویایی، غذای مورد علاقه خود را میل کنید، رستوران کشتی با دکوراسیون عالی و فضایی زیبا منتظر شماست. نمای بیرونی رستوران، شبیه به کشتی است و با وارد شدن به فضای رستوران و مواجهه با دکوراسیون چوبی، گویا به میان دریا سفر کرده‌اید و شبی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. در محیط داخلی، مجسمه‌های ناخدا، لنگر و آکواریومی از ماهی‌های زیبا خودنمایی می‌کنند. گارسون‌های این رستوران، لباس‌هایی خاص مثل ملوان‌ها به تن دارند و این موضوع جذابیت این رستوران را چند برابر کرده است.

منوی غذای رستوران، تنوع بالایی دارد. شما در این‌جا می‌توانید انواع غذاهای محلی شمال، کباب و غذاهای دریایی را سفارش دهید، اما از میان این همه غذای خوشمزه، حتما ماهی قزل‌آلایش را امتحان کنید. اجرای موسیقی زنده در محیط رستوران، از دیگر مزایای این مجموعه است و محیط آن را دلنشین‌تر کرده است. رستوران کشتی رامسر، از بهترین رستوران های مازندران، در محدود چابکسر، با بهترین کیفیت غذا و خدمات آماده پذیرایی از گردشگران و اهالی مازندران است.

آدرس رستوران کشتی رامسر: مازندران، رامسر، دریا پشته، نرسیده به تله‌کابین، رستوران کشتی رامسر

شماره تماس: ٠١١٥٥٢٥٧٣٤٣

ساعت کار: تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 24 شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران امیر‌شاهان شاندیز سیسنگان

رستوران امیر‌شاهان شاندیز سیسنگان
امیر‌شاهان شاندیز، رستورانی دنج با محیطی بسیار زیبا

در میان درختان سربه‌فلک کشیده سیسنگان، رستورانی دنج  با محیطی بسیار زیبا دیده می‌شود. این رستوران با چهار سالن مجزا، دارای محیطی لوکس و شیک است؛ بنابراین هیچ وقت نگران پر شدن میزها نباشید، چراکه به‌راحتی جا برای نشستن پیدا می‌شود.

غذاهای رستوران امیرشاهان شاندیز، بسیار خوشمزه و دلپذیر است چرا که جزو بهترین رستوران های مازندران است. اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد، حتما شیشلیک‌های خوشمزه‌اش را امتحان کنید. بی‌شک مشتری همیشگی آن خواهید شد. جلوی رستوران هم، فضای باز و بزرگی، برای پارک ماشین‌های شما وجود دارد.

آدرس رستوران امیر شاهان شاندیز: مازندران، ۵ کیلومتری محور رویان به سیسنگان، رستوران امیر شاهان شاندیز

شماره تماس: ۰۱۱۴۴۶۵۶۷۶۰

ساعات کار: تمام روزهای هفته ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

برای اجاره ویلا، سوئیت ساحلی و خانه در استان مازندران می‌توانید از اتاقک کمک بگیرید.

رستوران سنتی یاقوت ایزدشهر

رستوران سنتی یاقوت ایزدشهر
رستوران سنتی یاقوت، با دکوراسیون زیبا و غذاهای خوشمزه

غذا خوردن با شنیدن صدای جریان آب از روی صخره‌های سنگی، لذتی وصف‌ناپذیر دارد. شما هم اگر عاشق چنین مناظری هستید، رستوران سنتی یاقوت مکان مناسبی است. دکوراسیون زیبای رستوران، همراه با عطر و طعم انواع کباب‌های ذغالی، غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای محلی و صبحانه شما را یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌مان می‌اندازد.

منظره زیبا، غذای سالم و تازه رستوران سنتی یاقوت، شما را بارها به این رستوران که در جاده ساحلی بابلسر تا چالوس قرار گرفته است، می‌کشاند و آن را زبان‌زد عام‌وخاص کرده است.

آدرس رستوران سنتی یاقوت: مازندران ، ایزدشهر روبروی گلستان ۷۶، رستوران سنتی یاقوت

شماره تماس : ۰۱۱۴۴۵۸۱۰۸۱ – ۰۹۱۰۰۰۳۰۱۰۸۰

ساعت کار: از 10 صبح تا 1 بامداد

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران سوسره بابلسر

رستوران سوسره بابلسر
رستوران سوسره بابلسر، شباهت زیادی به صخره دارد.

اگر هوس خوردن نهار یا شامی خوشمزه در رستورانی لوکس، آن هم در خطه سرسبز و زیبای مازندران کردید، حتما سری به رستوران سوسره بابلسر بزنید. ساختمان این رستوران چهار طبقه، شباهت زیادی به صخره دارد و افرادی که از جاده بابلسر به سمت خرزشهر حرکت می‌کنند را مبهوت خود می‌کند. فضای درونی، کیفیت غذا، کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل در این مجموعه به‌قدری خوب و  باکیفیت است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

این رستوران که جزو بهترین رستوران های مازندران است، دکوراسیون خارق‌العاده‌ای دارد و برای هر سبک‌وسلیقه‌ای فضایی خاص درنظر گرفته است. به‌عنوان مثال برای عاشقان فضاهای دنج و بسته، اتاقک‌های فانوسی شکل را در محیط حیاط طراحی کرده است. این اتاقک‌ها، محیطی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

  • چیدمان طبقه اول رستوران، به‌صورت سفره‌خانه با فضاسازی بسیار عالی و زیباست.
  • در طبقه دوم، کافی‌شاپ مجموعه با دکوراسیون تمام چوبی و نورپردازی زیبا قرار دارد تا مهمانان، حس حضور در جنگل را داشته باشند. در ساعاتی خاص هم موسیقی زنده اجرا می‌شود.
  • طبقه سوم هم، به رستوران سلطنتی سوسره اختصاص یافته است. سرو غذا در این رستوران، سلف سرویس است و مراجعه‌کنندگان، باید به‌ازای هر نفر بهای ورودی بپردازند.
  • طبقه چهارم مجموعه، قرار است رستوران مدیترانه‌ای باشد. البته هنوز ساخت این طبقه کامل نشده است.

آدرس رستوران سوسره: مازندران، کیلومتر ۲ بابلسر به خزرشهر، روبروی شهرک دریاکنار، رستوران سوسره

شماره تماس: ۰۱۱۳۵۲۸۷۰۰۸

ساعات بازدید: تمام روزهای هفته ۸ صبح تا ۱۲ شب

اجاره ویلا بابلسر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران هودین محمودآباد

رستوران هودین محمودآباد
بهترین غذاها را در رستوران هودین محمودآباد نوش‌جان کنید.

گرچه رستوران هودین، فضایی لوکس و تجملاتی ندارد، اما کیفیت بالای غذا و رفتار خوب پرسنل در این مجموعه، آن را در گروه بهترین رستوران های مازندران واقع در شهر محمودآباد قرار داده است.

منوی رستوران، تنوع بسیار بالایی دارد و شامل انواع غذا‌های دریایی، انواع کباب یا غذا‌های محلی همانند میرزا قاسمی است. در رستوران هودین، هرچه را هوس کنید، می‌توانید با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. البته در میان این همه تنوع، حتما کته چنجه آن را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیرش لذت ببرید.

آدرس رستوران هودین: مازندران، محمودآباد، خیابان آزادی، نبش دریا ۱۴، رستوران هودین

تلفن: ۰۱۱۴۴۷۴۲۲۴۶_۰۱۱۴۴۷۴۳۸۶۶

ساعت کار: تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: گران و لوکس

اجاره ویلا در محمودآباد با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران مارشو ساری

رستوران مارشو ساری
رستوران مارشو ساری، خاطره‌ای ماندگار از دوران کودکی‌مان

غذا خوردن در رستوران مارشو، یاد و خاطره دوران کودکی‌مان را برایمان زنده می‌کند. زیرا غذاهای خوشمزه این رستوران، شباهت زیادی به دستپخت مادربزرگ‌هایمان دارد. غذاها همه با دقت و حوصله زیاد و از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. علاوه‌بر غذاهای خوشمزه، دکوراسیون بی‌نظیر و فضایی دلنشین رستوران، آن را تبدیل به بهترین‌ رستوران‌های ساری کرده است و نظر گردشگران را به خود جذب می‌کند.

میز و صندلی‌های رستوران با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گرفته‌اند تا حریم خصوصی افراد از یکدیگر هم حفظ شود و با خیال راحت غذای مورد علاقه‌شان را نوش جان کنند. قیمت غذا‌های این رستوران کمی بالاست، اما کیفیت غذا و محیط لوکس رستوران، ارزش هزینه کردن را دارد.

آدرس رستوران مارشو: مازندران، ساری، خیابان پیوندی، روبروی خیابان فدک، ابتدای پیوند ۴، پلاک ۱، رستوران مارشو

شماره تماس: ۰۱۱۳۳۲۶۲۲۲۶

ساعات کار: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

محدوده قیمتی: گران

اجاره ویلا ساری با کمترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران راه چوبی محمودآباد

رستوران راه چوبی محمودآباد
رستوران راه چوبی، یک فودکورت بی‌نظیر در محمودآباد است – عکاس: علی مالکی

غذا خوردن در محیطی لوکس و زیبا، اشتهایمان را چند برابر می‌کند. شما هم اگر عاشق خوردن غذاهای خوشمزه، در چنین مکان‌هایی هستید، سری به رستوران راه چوبی محمودآباد بزنید. دکور زیبای رستوران راه چوبی، مهمانانش را شگفت‌زده کرده و حس رستوران‌های پاریس، آن هم در دل مازندران را برایشان زنده می‌کند.

البته این رستوران، در تهران هم، با نام فودکورت راه چوبی، شعبه دارد. شعبه یک رستوران راه چوبی، در تهران، در محدوده چهار‌ راه جهان کودک جردن واقع شده است. کسانی که شعبه یک آن را می‌شناسند، به‌قطع از کیفیت بالای غذای این مجموعه اطلاع دارند. شعبه محمودآباد رستوران هم، در جاده فریدون‌کنار و در شهرک مروارید ساحل دریای خزر پذیرای اهالی مازندران و گردشگران است.

رستوران راه چوبی، یک فودکورت و جزو بهترین رستوران های مازندران است و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه‌ می‌دارد. در حال‌‌حاضر رستوران هندی تاج محل، رستوران مکزیکی باجا، پیتزا نیویورک، رستوران سنتی نون زیر کباب و رستوران‌های باکیفیت دیگر نیز در این مجموعه حضور دارند. در این مجموعه مرکز خرید، استخر و حتی سالن بیلیارد هم وجود دارد تا افراد بتوانند در کنار لذت غذا خوردن، تفریح و سرگرمی هم داشته باشند.

آدرس فودکورت راه چوبی محمودآباد: مازندران، محمودآباد، بلوار معلم، کیلومتر ۳ جاده محمودآباد، فریدونکنار، شهرک مروارید ساحل دریای خزر، فودکورت راه چوبی

شماره تماس: ۰۱۲۲۷۷۳۷۰۰۶

ساعات کار: ۸ صبح تا ۱۲ شب

محدوده قیمتی: نسبتا گران

رستوران حسن رشتی نوشهر

رستوران حسن رشتی نوشهر
رستوران حسن رشتی، از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های نوشهر – عکاس: Keyvan M. Sadeghi

با شنیدن نام رستوران حسن رشتی، شاید فکر کنید، این رستوران در رشت واقع شده است، اما برخلاف نامش، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های مازندران در شهر نوشهر است. در رستوران حسن رشتی، می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و سنتی را نوش‌جان کنید و برای همیشه شیفته و دلباخته‌اش شوید.

محیط گرم و صمیمی آن، افراد را غرق در لذت می‌کند. این مجموعه با افتخار از قدیم‌الایام تاکنون، با غذاهای خوشمزه‌اش از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کیفیت بالای غذا و قیمت‌های عادلانه رستوران حسن رشتی باعث شهرت بالای آن شده و افراد زیادی مشتری دائمی‌اش شده‌اند.

آدرس رستوران حسن رشتی: مازندران، نوشهر، خیابان فردوسی شمالی، روبروی ترمینال فجر، رستوران حسن رشتی

شماره تماس: ۰۱۱۵۲۳۳۳۳۱۶

ساعات کار: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

محدوده قیمتی: متوسط

اجاره ویلا نوشهر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران باغ رز بابلسر

رستوران باغ رز بابلسر
رستوران باغ رز، با فضایی سرسبز و دلنشین – عکاس: حامد چنگیزی

استشمام عطر دل‌انگیز گل‌های رز، حین خوردن غذا، لذتی چند‌ برابر دارد. رستوران باغ رز، با داشتن چنین فضایی، از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های مازندران است. دلیل نام‌گذاری آن هم، وجود باغ رزی است که در فضای سبز این رستوران قرار گرفته است. برای صرف غذا در این رستوران، حتما آلاچیق‌های باغ رز آن را انتخاب کرده و هنگام سفارش غذا هم، باقالی‌پلو با گوشت گردن و کباب چنجه این رستوران را سفارش دهید.

رستوران باغ رز، در شهر بابلسر و در نزدیکی‌های امامزاده قاسم قرار گرفته است؛ بنابراین زمان سفر به بابلسر می‌توانید در کنار زیارت، از فضای زیبای رستوران لذت برده و غذای خوشمزه آن را نوش‌جان کنید.

آدرس رستوران باغ رز: مازندران، بابلسر کیلومتر ۷ جاده بابلسر به بابل، رستوران باغ رز

شماره تماس: ۰۱۱۳۵۳۷۶۰۰۰

ساعات کار: ۱۲:۳۰ ظهر تا ۴:۳۰ عصر و ۷:۳۰ عصر تا ۱۲:۳۰ شب

محدوده قیمتی: گران

رستوران دلفین چالوس

رستوران دلفین چالوس
رستوران دلفین، یک مجموعه پذیرایی بسیار بزرگ است.

رستوران دلفین، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران های مازندران است. رستوران دلفین یک مجموعه پذیرایی بسیار بزرگ است و همیشه جا برای نشستن افراد وجود دارد. در این مجموعه 1200 صندلی در سالن‌های مجزا قرار گرفته است. این مجموعه تعدادی میز و صندلی هم در کنار ساحل قرار داده تا عاشقان دریا، بتوانند در کنار موج‌های خروشان و خنکای نسیم دریا، غذا بخورند.

این مجموعه منوی متنوعی دارد، اما از میان این همه غذای خوشمزه، حتما غذاهای دریایی آن را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. طعم کباب‌های رستوران دلفین هم فراموش نشدنی است. قیمت غذاها نسبت به خدمات و کیفیت مواد اولیه، منصفانه است.

آدرس رستوران دلفین: مازندران، چالوس امام رود، کیلومتر ۷ به سمت نمک آبرود، رستوران دلفین

شماره تماس: ۰۱۱۲۱۶۱۵۹۵

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: نسبتا گران

اجاره ویلا در چالوس با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران آبادگران چالوس

رستوران آبادگران چالوس
رستوران آبادگران، با منظره‌ای روبه دریا، خاطره‌ای ماندگار برای شما ثبت می‌کند – عکاس: رضا عربی

رستوران آبادگران نمک آبرود، یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ های مازندران است. در رستوران آلاچیق‌، فضایی دلنشین با منظره دریا برای مهمانان در نظر گرفته شده است. شاید رستوران، فضایی تجملاتی نداشته باشد، اما خوردن غذایی خوشمزه آن هم در کنار دریا، خاطره‌ای ماندگار برای شما ثبت می‌کند.

رستوران آبادگران در طبخ غذاهایش از مواد اولیه و باکیفیتی استفاده می‌کند و به‌همین دلیل، از نظر قیمتی، جزء رستوران‌های گران محسوب می‌شود. اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد، حتما از خوردن ماهی تازه آن لذت ببرید. کافی شاپ و موزیک زنده هم از دیگر امکانات این رستوران است .

آدرس رستوران آبادگران: مازندران، چالوس نمک آبرود، جنب فروشگاه لایکو، رستوران آبادگران

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۰۲۲۰۳

ساعات کار: ۱۲ صبح تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: گران

رستوران اکبر جوجه رامسر

رستوران اکبر جوجه رامسر
این رستوران، از شعبات اصلی اکبر جوجه در رامسر است.

حیف است به شهر رامسر در استان مازندران سفر کرده باشید و خود را مهمان خوردن یک غذای خوشمزه در رستوران اکبر جوجه نکنید. این رستوران از شعبات اصلی اکبر جوجه است. غذاهای آن با طعم اصیل و سنتی، از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت غذاها هم نسبت به کیفیت و خدمات بسیا مقرون‌به‌صرفه است. با این‌که اکبر جوجه غذای اصلی این رستوران است، اما جوجه ترش آن هم ارزش یک‌بار امتحان کردن هم دارد.

آدرس رستوران اکبر جوجه رامسر: مازندران، رامسر، بلوار امام خمینی، پلاک ۲۲، رستوران اکبر جوجه

شماره تماس: ۰۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

ساعات کار: ۱۱ صبح تا ۱ شب

محدوده قیمتی: متوسط

رستوران حاج محسن آمل، از بهترین رستوران های مازندران

رستوران حاج محسن آمل
رستوران حاج حسن، با منویی ویژه آماده پذیرایی از شماست.

وقتی نام رستوران حاج محسن را می‌شنویم، فکرمان به سمت کباب و انواع غذاهای سنتی و محلی کشیده می‌شود. اما برخلاف تصورمان با منویی مدرن و سنتی روبه‌رو می‌شویم و در آن می‌توانید از منوی کافی‌شاپ آن، انواع استیک، پیتزا و پاستا را سفارش دهید. از میان غذاهای سنتی آن هم، فیله ترش و اکبر جوجه، کباب کوبیده زعفرانی و بورانی بادمجان، طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت غذاها مناسب است، اما باید هزینه موسیقی، سرویس و … را به آن اضافه کنید.

آدرس رستوران حاج محسن: آمل، خیابان طالب آملی، سه راه جانبازان، رستوران حاج محسن

شماره تماس: ۰۱۱۴۴۰۱۰۰۰۰

ساعات کار: ساعت ۷ صبح تا ۲۴ شب

محدوده قیمتی: گران

رستوران حاج عظیم چالوس

رستوران حاج عظیم چالوس
رستوران حاج عظیم، همراه با موسیقی زنده و منوی غذایی متنوع – عکاس: محسن روشنی

از بهترین رستوران‌های استان مازندران، همراه با موسیقی زنده، رستوران حاج عظیم است. وقتی وارد چالوس می‌شوید و دنبال یک رستوران خوب می‌گردید، افراد زیادی این‌جا را به شما پیشنهاد می‌دهند. منوی غذای رستوران هم تنوع بالایی دارد و در آن می‌توانید انواع غذاهای مازندرانی و برخی غذاهای گیلکی را سفارش دهید.

چلو ماهی قزل و کته کبابی رستوران حاج عظیم از محبوب‌ترین غذاهای اینجاست. شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را در محیط رستوران میل کنید، یا به صورت بیرون‌بر سفارش دهید. همچنین می‌توانید آن را در ویلای خود که از سایت اتاقک رزرو کرده‌اید، نوش‌جان کنید.

آدرس رستوران حاج عظیم: استان مازندران، چالوس، خیابان 17 شهریور، رستوران حاج عظیم

شماره تماس: 01152227255

ساعت کار: 10 صبح تا 23 بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط روبه‌بالا

رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان بابلسر
رستوران میزبان، دارای چهار سالن مجزا و فضایی خانوادگی است.

رستوران میزبان، از بهترین رستوران های مازندران، با قدمتی 20 ساله است. این رستوران دو شعبه دارد و از برترین‌های بابلسر محسوب می‌شود.

فضای داخلی رستوران، از چهار سالن مجزا تشکیل شده است. در یکی از سالن‌ها غذاها به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود، سالن دیگر نیز برای غذاهای فست‌فودی است. برای خوردن غذاهای ایرانی و نشستن‌ در کافی شاپ هم می‌توانید، دو سالن دیگر را انتخاب کنید. محیط رستوران میزبان، کاملا خانوادگی است و شما می‌توانید با آرامش کامل و مطابق با سیلقه خود، در یکی از سالن‌ها غذایی باکیفیت را نوش‌جان کنید.

آدرس رستوران میزبان: استان مازندران، بابلسر ، کیلومتر ۳ کمربندی، رستوران میزبان

شماره تماس: 01135284555

ساعت کار: 12 بعدازظهر تا 16 بعدازظهر و 19:30 بعدازظهر تا 23 شب

محدوده قیمتی: نسبتا گران

 




     

    سخن آخر

    رستوران‌گردی در استان مازندران، یکی از تفریحات جذاب و سرگرم‌کننده به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید، در در بهترین رستوران های مازندران، مطابق با سبک و سلیقه خود، غذاهای محلی، ایرانی یا فرنگی سفارش دهید و غذای مورد علاقه خود را با تماشای منظره‌ای از دریا، جنگل و یا در محیطی لوکس، سنتی و مدرن سفارش دهید. اگر می‌خواهید هنگام سفر به مازندران، از تمامی تفریحات آن لذت ببرید، چه خوب است، قبل از حرکت، سری به سایت اتاقک زده و با اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه مورد نظرتان سفری بدون دغدغه را شروع کنید. تیم گردشگری اتاقک لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.

    4.8/5 - (14 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    1. من خودم تستر سخت پسند غذام
      به نظرم بهترین رستوران مازندران و حتی رشت
      رستوران فرزین در متل قو هستش من همه رستوران معروفای شمالو رفتم تقریبا ۹۹٪
      ولی گرونه
      البته اگبر جوجه رامسر خوبه
      رستوران سختسر و ماسا هم خیییلی از رستوران کشتی بهترین البته اخیرا کشتیو نرفتم
      امروز ۱۱ بهمن 2582 یا 1402

    2. به نظرم بهترین رستوران مازندران و حتی رشت
      رستوران فرزین در متل قو هستش من همه رستوران معروفای شمالو رفتم تقریبا ۹۹٪
      ولی گرونه
      البته اگبر جوجه رامسر خوبه
      رستوران سختسر و ماسا هم خیییلی از رستوران کشتی بهترین البته اخیرا کشتیو نرفتم
      امروز ۱۱ بهمن 2582 یا 1402

    3. با سلام به هموطنان گرامی
      من خودم از مشتریان سابق رستوران هودین بودم و به همه این مکان را توصیه می کردم . ولی هفته پیش به بدترین نوع و کیفیت غذا مواجه شدم و نه تنها خودم این رستوران را حذف کردم بلکه به شما هم توصیه می کنم که بدنبال جای دیگری باشید . واقعا توهین آمیز است وقتی که مشتری ناراضی به پول ترجیح داده می شود .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *