تجربه سفرجاهای دیدنیرامسر

معرفی کامل پارک آبی رامسر | یک روز هیجان‌انگیز با تفریحات آبی لوکس

به دنیای شاد و سرزنده‌ی پارک آبی رامسر خوش آمدید! این مقصد باشکوه که در میان مناظر مسحورکننده رامسر واقع شده، برای علاقه‌مندان به آب و بازی‌های هیجان‌انگیز مانند یک بهشت است. با قدم گذاشتن در این سرزمین عجایب آبی، خود را در فضای پرجنب‌وجوش پارک غرق خواهید کرد. هنگامی که در این پارک از سرسره‌های آبی مرتفع به سمت پایین سر می‌خورید و با سرعت رعدوبرق می‌چرخید، هجوم آدرنالین را در بدن خود احساس می‌کنید. اگر شما هم عاشق مقاصد مهیج برای سفر خود هستید، با من همراه باشید تا گشتی در دنیای شگفت‌انگیز پارک آبی رامسر بزنیم.

پارک آبی رامسر کجاست؟

همیشه طبیعت بکر و سرسبز شمال مقصد سفر بسیاری از ما است، اما چرا در سفر خود کمی هیجان و بازی‌های متنوع را امتحان نکنیم؟ بازی‌های آبی هیجان‌انگیز، آن‌ هم در دل طبیعت سرسبز شمال و کنار سواحل خزر می‌تواند تجربه‌ای جدید و منحصربه‌فرد برایمان رقم بزند. پارک آبی رامسر یکی از مهیج‌ترین مراکز تفریحی رامسر است که می‌توانید آن را در مسیر جاده‌ی رامسر به چابکسر و در چندقدمی ساحل، ببینید. این پارک وسایل تفریحی متنوعی دارد که یک روز خاطره‌انگیز برایتان رقم می‌زنند. تفریحات پارک شامل بازی‌های مهیج آبی مانند جت اسکی، پاراسل، موتور چهارچرخ، شاتل و … است.

آدرس پارک آبی رامسر: استان مازندران، شهر رامسر، قبل از تله‌کابین رامسر، مابین دو شهر رامسر و چابکسر

بهترین زمان سفر به پارک آبی رامسر

تصویری جذاب از پارک آبی رامسر از نمای بالا
خبر خوش اینجاست که می‌توانید در هر فصلی به پارک آبی رامسر سفر کنید

ممکن است تصور کنید فقط در فصل‌های خاصی می‌توان به پارک آبی رامسر سفر کرد؛ اما خبر خوش این است که فضا و امکانات این پارک طوری ساخته شده‌اند که امکان سفر در تمامی فصول سال را برای مسافران فراهم می‌کنند. اگر هوای گرم در فصل تابستان شما را آزرده‌خاطر نمی‌کند، پیشنهاد می‌کنم در فصل تابستان به این پارک آبی سفر کنید و از تفریحات آبی در روزهای گرم تابستان لذت ببرید. به محض اینکه تن خود را به آب بزنید، گرما و شرجی هوا دیگر آزاردهنده نخواهد بود. بهتر است قبل از سفر در فصل پاییز و زمستان وضعیت آب‌وهوا را بررسی کنید تا بارش‌های پی‌درپی شما را اذیت نکند.

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

انواع بازی های پارک آبی رامسر

ورزش‌ها و بازی‌های آبی راهی هیجان‌انگیز برای تجربه زیبایی و قدرت آب‌ها هستند. هنگامی که اوج هیجان را روی آب‌های دریا تجربه می‌کنید، آدرنالینی که در بدنتان ترشح می‌شود تا ساعت‌ها به شما انرژی دوبرابر می‌بخشد. بازی های پارک آبی رامسر، تا مدت‌ها روحیه شما را شاد نگه می‌دارند؛ همچنین دغدغه‌ها و استرس‌های زندگی را برای ساعاتی از شما دور می‌کنند. حال اگر آماده هستید بیایید تا این بازی‌های هیجان‌انگیز را به شما معرفی کنم.

1- جت اسکی

مردی درحال جت اسکی در پارک آبی رامسر
جت اسکی تجربه‌ای نشاط‌آور و رهایی‌بخش را به شما ارائه می‌دهد

باد را در موهای خود احساس کنید و هیجان سرعت را هنگام حرکت در آب با جت اسکی پرقدرت احساس کنید. جت اسکی تجربه‌ای نشاط‌آور و رهایی‌بخش را به شما ارائه می‌دهد. هوای شور دریا شما را در برمی‌گیرد و ریه‌های شما را با بوی نشاط‌آور خود پر می‌کند. صدای موتور در گوش شما غوغا می‌کند و با خفه کردن صداهای دیگر، شما را در لحظه غرق می‌کند.

2- پاراسل

پاراسلینگ در پارک آبی رامسر
چه چیزی بهتر از پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس؟

بر فراز دریای درخشان پرواز کنید! درحالی که به یک بالن متصل هستید، قایق شما را می‌کشد و در هوا معلق نگه می‌دارد. پاراسلینگ یکی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های پارک آبی رامسر است. این بازی چشم‌اندازی دیدنی از خط ساحلی جلوی چشمتان نمایان می‌کند و شما را به تحسین وامیدارد. اگر مثل من عاشق پرواز هستید، چه چیزی بهتر از پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس؟

3- شاتل و بنانا

چندنفر درحال شاتل سواری در پارک آبی رامسر
با شاتل‌سواری حسابی آدرنالین ترشح کنید!

اگر می‌خواهید لذت کشیده شدن روی آب‌های آبی خلیج فارس را تجربه کنید، شاتل و بنانا بهترین تجربه خواهد بود. این ورزش شبیه به پاراسل است، اما به جای پرواز در آسمان، روی سطح آب کشیده می‌شوید. به این صورت که روی یک تیوب بزرگ می‌نشینید، این تیوب به قایق موتوری متصل می‌شود و با سرعت حرکت می‌کند. ممکن است کمی روی سطح آب به بالا و پایین پرتاب شوید، پس نگران نباشید و از اوج هیجان لذت ببرید.

4- قایق موتوری

سوار قایق موتوری شوید و به دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی منتقل خواهید شد. باد را در موهای خود احساس کنید و درحالی که با سرعتی هیجان‌انگیز حرکت می‌کنید، نگرانی‌های خود را در خط ساحلی پشت سر بگذارید. قایق‌موتوری یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز روی آب‌های آرام است که می‌توانید آن را در پارک آبی رامسر تجربه کنید.

5- کیبل اسکی

مردی سوار بر کیبل اسکی در پارک آبی رامسر
از موج‌سواری روی سطح دریای خزر لذت ببرید!

کیبل اسکی یکی از جذاب‌ترین بازی های پارک آبی رامسر است که اوج هیجان را با آن تجربه می‌کنید. در این بازی روی یک برد شبیه به اسکی می‌ایستید و این برد با یک کابل به قایق متصل می‌شود. با به حرکت درآمدن قایق، شما با سرعت روی آب کشیده می‌شوید و از موج‌سواری روی سطح دریای خزر لذت می‌برید.

6- فلای بورد

مردی درحال بازی فلای بورد در پارک آبی رامسر
این بازی فشار آب را پمپاژ می‌کند و شما را روی هوا معلق نگه می‌دارد

تصور کنید روی سطح آب با استفاده از یک وسیله پرواز می‌کنید! فلای بورد یک بازی بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است که می‌توانید آن را در پارک آبی رامسر تجربه کنید. این وسیله فشار آب را پمپاژ می‌کند و شما را روی هوا معلق نگه می‌دارد. حالا که روی آسمان هستید، می‌توانید حرکات نمایشی انجام دهید و از پرواز برفراز دریا لذت ببرید.

7- والیبال ساحلی

خود را روی شن‌های آفتاب‌بوسیده تصور کنید، با پای برهنه و آماده شیرجه زدن در دنیای هیجان‌انگیز والیبال ساحلی!  نسیم گرم به آرامی پوست شما را نوازش می‌دهد و صدای خنده و تشویق فضا را پر می‌کند. شن و ماسه به عنوان یک بالشتک طبیعی عمل می‌کند و می‌توانید با خیال راحت این ورزش لذت‌بخش را کنار ساحل انجام دهید.  والیبال ساحلی فقط یک ورزش نیست، این یک بازی لذت‌بخش است، جایی که می‌توانید خاطرات فراموش‌نشدنی خلق کنید.

جاهای تفریحی نزدیک به پارک آبی رامسر

اگر به اندازه کافی از پارک آبی رامسر لذت بردید، حالا وقت آن رسیده که از جاذبه‌های نزدیک به آن نیز لذت ببرید. اطراف پارک ساحلی رامسر را جاهای دیدنی و تفریحی زیادی احاطه کرده‌اند تا با طی فاصله‌ای کوتاه خودتان را به آن‌ها برسانید و سفرتان را کامل کنید. در اینجا به جاهای تفریحی نزدیک به پارک آبی رامسر اشاره می‌کنم:

  • تله کابین رامسر، جایی که می‌توانید طبیعت زیبا و مسحورکننده شهر رامسر را از بالا تماشا کنید.
  • ساحل توسکاسرا، جایی که شهربازی، سالن تیراندازی و دیگر امکانات تفریحی را باهم دارد.
  • دهکده ساحلی رامسر، جایی که می‌توانید انواع صنایع دستی رامسر را خریداری کنید.
  • موزه مردم‌شناسی رامسر، لذت تماشای لباس‌ها و سبک زندگی مردم شمال در گذشتگان.
  • کاخ موزه رامسر، یکی از تاریخی‌ترین و بهترین جاهای دیدنی رامسر.
  • پلاژ شهرداری رامسر، جایی که لذت قدم زدن کنار ساحل را تجربه می‌کنید.

اقامت و امکانات در پارک آبی رامسر

تصویری از نمای پارک آبی رامسر
پارک آبی رامسر تمامی امکانات رفاهی را دارد

امکانات پارک آبی رامسر شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، فضای سبز کنار دریای زیبای خزر، فروشگاه و … است تا سفری راحت و با رفاه کامل برایتان رقم بزند. کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در پارک آبی رامسر آماده‌ی پذیرایی از شما هستند؛ پس اگر گرسنه شدید یا دلتان یک خوراکی خوشمزه خواست، به سراغ آن‌ها بروید.

پارک آبی رامسر خود یک اقامتگاه دارد که به صورت خوابگاه‌های کوچک هستند. اگر ترجیح می‌دهید در جای دیگری اقامت داشته باشید، می‌توانید نسبت به اجاره ویلا و سوئیت در رامسر از سایت اتاقک اقدام کنید. می‌توانید از بین اقامتگاه‌های موجود، باتوجه به شرایط و بودجه مدنظر خود، بهترین اقامتگاه را متناسب با نیازهایتان رزرو کنید.

ساعت فعالیت و هزینه ها در پارک ساحلی رامسر

خبر خوش اینجاست که پارک آبی رامسر در تمامی روزهای هفته باز است و حتی در روزهای جمعه و تعطیل، امکان بازدید برای مسافران فراهم است. این به شما امکان می‌دهد تا هنگام سفر در تعطیلات نیز بتوانید از تفریحات جذاب و مهیج پارک آبی بهره‌مند شوید. ساعت فعالیت پارک آبی رامسر نیز از 9 صبح تا 7 بعدازظهر است؛ اما پیشنهاد می‌کنم زودتر تا هوا روشن است خودتان به پارک برسانید تا بتوانید پس زودتر به ویلا برگردید و استراحت کنید. درضمن برای اجاره ویلا شمال، اتاقک در تمامی مراحل به شما کمک خواهد کرد.

هزینه‌‌ی بازی‌ها و تفریحات پارک ساحلی رامسر متفاوت است، اما متاسفانه به طور کلی قیمت تفریحات بالا هستند و جزو بازی‌های گران‌قیمت محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

در پایان، بازی‌های پارک آبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و نشاط‌بخش را برای افراد در هر سنی ارائه می‌دهند. چه به دنبال هجوم آدرنالین باشید یا صرفاً به دنبال غلبه بر گرما، این بازی‌ها سرگرمی و هیجان بی‌پایانی را ارائه می‌دهند. لذت پرواز بر فراز آسمان بالای آب مانند پاراسل و فلای بورد، یا موج سواری مانند شاتل و اسکی، همگی تجربیاتی فراموش‌نشدنی برایتان مهیا می‌کنند که تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد. علاوه بر این، بازی‌های پارک آبی فرصتی منحصربه‌فرد برای به چالش کشیدن خود و غلبه بر ترس‌هایتان ارائه می‌دهند. خواه غلبه بر ترس از ارتفاع با پاراسل یا فشار آوردن به خود برای تحمل پریدن‌های مکرر روی سطح آب! این بازی‌ها شما را از منطقه امن خود خارج می‌کنند و به شما در ایجاد اعتمادبه‌نفس و انعطاف‌پذیری کمک می‌کنند. لباس راحت خود را بردارید، دوستان و خانواده خود را جمع کنید و به دنیای بازی‌های پارک آبی رامسر شیرجه بزنید! اگر نیاز به اجاره ویلا داشتید، می‌توانید روی اتاقک حساب کنید.

سوالات متداول درباره پارک آبی رامسر

پارک آبی رامسر کجاست؟

استان مازندران، شهر رامسر، قبل از تله‌کابین رامسر، مابین دو شهر رامسر و چابکسر

ساعت فعالیت پارک آبی رامسر چه زمانی است؟

ساعت فعالیت پارک آبی رامسر، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر است.

هزینه های بازی‌ در پارک آبی رامسر چگونه هستند؟

بازی و تفریحات در پارک آبی رامسر گران قیمت هستند.

انواع بازی های پارک آبی رامسر کدامند؟

پاراسل، قایق موتوری، جت اسکی، فلای بورد، کیبل اسکی، شاتل، بنانا، والیبال ساحلی

3.4/5 - (10 امتیاز)

اتاقک

گلناز قمیان

گلناز هستم، ماجراجو، عاشق سفر و طراحی لباس. سعی می‌کنم با نوشته‌هام بهتون کمک کنم بهتر سفر کنین و بهتر لباس بپوشین.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام شما خودتون پارک آبی رامسر رفتین ؟ منظور شما پارک آبی پشت میدون بار رامسر؟

  2. ایران بهشت پولدارهاست فاصله طبقاتی توایران فکرکنم ازامریکاو اروپا بیشتر باشه آخه مثلا اینجا یه کشور اسلامیه که بخاطر مستضعفین انقلاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *