رستوران‌گردی

شکم‌‌گردی در بهترین رستوران های آستارا

وقتی به مناطق خوش آب‌وهوایی مانند آستارا سفر می‌کنیم، اشتهای‌مان چند برابر می‌شود و دوست داریم میان این همه زیبایی و طبیعت چشم‌نواز، غذایی خوشمزه نوش‌جان کنیم. به‌خصوص اگر آن‌چه می‌خوریم، غذای محلی آن خطه باشد. آستارا از شهرهای مرزی ایران است که در شمالی‌ترین نقطه استان گیلان قرار گرفته است و با دشت‌ها، کوه‌ها و طبیعت بی‌نظیرش ایران را زیباتر کرده است.

این شهر زیبا، مسافران زیادی را به‌سمت خود می‌کشاند و رستوران‌های زیادی آماده پذیرایی از مسافران هستند. اما در میان این همه رستوران، پیدا کردن بهترین‌شان کار سختی است. به‌همین دلیل این مقاله از مجله گردشگری اتاقک را به شکم‌گردی در شهر آستارا اختصاص داده‌ایم و شما را با بهترین رستوران های آستارا آشنا می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

رستوران رومی

رستوران رومی
در رستوران رومی انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌شود.

رستوران رومی یکی از بهترین‌های آستاراست. این رستوران منویی متنوع دارد و از مهمانان خود در دو طبقه مجزا همراه با موسیقی زنده پذیرایی می‌کند. شما در این مجموعه می‌توانید علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه، از منوی کافه آن نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای دلچسب را هم سفارش دهید.

اگر روزی گذرتان به رستوران رومی خورد، کباب ترش آن را همراه با موهیتو یا یک شیک خوشمزه نوش‌جان کنید. کافه رستوران رومی داری فضایی شیک، پرسنلی خوش برخورد و غذاهایی باکیفیت است.  قیمت غذاهای این مجموعه کمی بالاست که البته این قیمت، متناسب با کیفیت و خدماتی است که دریافت می‌کنید.

آدرس رستوران رومی: استان گیلان، آستارا، بلوار جانبازان، جنب سی‌ان‌جی

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 بعدازظهر

شماره تماس: 01344822211

محدوده قیمت: گران

برای اجاره روزانه خانه و ویلا در آستارا می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

رستوران روحی

رستوران روحی
رستوران روحی با فضایی زیبا و مجلل

اگر دنبال رستورانی بزرگ با غذاهایی متنوع و فضایی شیک می‌گردید، رستوران روحی بهترین انتخاب است. فضای تمیز رستوران، رفتار خوب پرسنل و غذاهای خوشمزه دست به دست هم داده‌اند تا حضور در این مجموعه برای شما بسیار دلنشین و به‌یاد ماندنی شود.

در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی یافت می‌شود، اما میان این همه غذای لذیذ، حتما کباب نگینی و غذای محلی آن معروف به لونگی را سفارش دهید. لونگی یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است که از مرغ محلی، گردو، رب انار، سبزی محلی و معطر تهیه می‌شود. پارکینگ اختصاصی رستوران هم، خیال شما را بابت جای پارک ماشین راحت می‌کند.

آدرس رستوران روحی: استان گیلان، آستارا بلوار جانبازان، جنب شرکت گاز

ساعت فعالیت: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 صبح تا 23 بعدازظهر

شماره تماس: ٠١٣٤٤٨١١٥٤٠

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران سلطانی

رستوران سلطانی
قیمت غذاها در رستوران سلطانی، نسبت به کیفیت مقرون‌به‌صرفه است.

یکی دیگر از خوشنام‌ترین رستوران های آستارا، رستوران سلطانی است که البته بیشتر آن را به خاطر غذاهای ایرانی و دریایی باکیفیتش می‌شناسیم. وقتی وارد رستوران سلطانی می‌شوید با فضایی ساده اما صمیمی مواجهید و در آن خبری از دکوراسیون مدرن و تزیینات آن‌چنانی نیست و مبلغی که بابت سرو غدا پرداخت می‌کنید، صرفا بابت کیفیت بالای آن است.

آدرس رستوران سلطانی: استان گیلان، آستارا، خیابان مطهری، ۵۰ متر مانده به تقاطع خیابان ملت و مطهری

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23  بعدازظهر و جمعه‌ها به صورت 24 ساعته باز

شماره تماس: 25414483013

محدوده قیمت: متوسط

رستوران افرا

رستوران افرا
رستوران افرا از مقرون‌به‌صرفه‌ترین رستوران های آستارا است.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به آستارا گشت‌و‌گذار در بازارچه ساحلی آن و خرید صنایع دستی زیبایش است. البته برای این‌که لذت خرید برای‌تان دو چندان شود، حتما در رستوران افرا که در نزدیکی این بازارچه قرار گرفته است، غذاهای محلی این دیار را هم نوش‌جان کنید.

ناگفته نماند سرآشپز این رستوران گویی در پخت غذاهایی چون ماهی، کباب شترمرغ، بوقلمون، جوجه محلی لونگی و میرزا قاسمی تبهر خاصی دارد، پس حتما زمان رفتن به این مجموعه، این غذاها را در لیست سفارش‌تان قرار دهید.

آدرس رستوران افرا: استان گیلان، آستارا، خیابان ملت شرقی، روبروی بازار ماهی فروشان، طبقه فوقانی مجتمع تجاری نظرنیا

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت  9 صبح تا 11 بعدازظهر

شماره تماس: ۰۱۳۴۴۸۳۶۰۶۰

محدوده قیمت: متوسط

رستوران امامزاده پاییزان

رستوران امامزاده پاییزان
در این رستوران، می‌توانید طعم واقعی غذاهای محلی شمال را احساس کنید.

در ۵ کیلومتری جاده آستارا، مقبره‌ای معروف به امامزاده قاسم و ابراهیم قرار دارد. این امامزاده از منظره بسیار زیبایی برخوردار است و بسیاری از گردشگران را برای گردش و عبادت به سمت خود می‌کشاند. روبه‌روی این امامزاده هم رستورانی خوب، معروف به رستوران پاییزان امامزاده قرار گرفته است. ظاهر این رستوران بسیار تمیز است و غذاهای آن از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود.

آدرس رستوران امامزاده پاییزان: استان گیلان، آستارا، روبروی امام زاده قاسم و ابراهیم

شماره تماس: 01344856394

محدوده قیمت: متوسط

رستوران اکبر جوجه

رستوران اکبر جوجه
همراه با اکبرجوجه، سس مخصوص با رب انار سرو می‌شود.

اکبر‌جوجه از معروف‌ترین غذاهای شمال است و رستورانی به همین نام در شهرهای مختلف این خطه شعبه دارند. رستوران اکبر جوجه در آستارا هم یکی از این شعبات است که در دو وعده ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالاست و مشتریان از بهداشت بالای رستوران، قیمت مناسب و حجم غذا رضایت کامل دارند.

آدرس رستوران اکبر جوجه: استان گیلان، آستارا، بلوار شهید حسین نژادی

شماره تماس: 01344830710

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23:30 شب

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران هتل اسپیناس؛ از بهترین رستوران های آستارا

رستوران هتل اسپیناس آستارا
در رستوران هتل اسپیناس، منظره‌ای چشم‌نواز و رویایی از تالاب زیبای استیل پیش‌روی شماست.

رستوران هتل اسپیناس آستارا با طراحی مجلل و زیبا بهترین مکان برای صرف غذای گردشگران است. این رستوران دارای دو بخش به نام‌های شقایق و خیام است. منوی آن انوع غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی و گیاهی را در خود جای داده است. تمامی غذاها از مواد اولیه تازه و کیفیت تهیه می‌شود و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام رضایت شما را جلب می‌کند.

فضای داخلی رستوران بسیار شیک و تجملاتی است و چشم‌انداز بسیار زیبایی روبه‌بیرون دارد و شما می‌توانید، هنگام خوردن غذا از پنجره‌های بزرگ و دلباز رستوران، فضای بیرون را هم تماشا کنید.

  • رستوران خیام در طبقه همکف و شرق لابی قرار گرفته است و در آن با انواع غذاهای سنتی ایرانی و همچنین خوراک‌های محلی، 24 ساعته از مهمانان پذیرایی می‌کند.
  • رستوران شقایق هتل اسپیناس آستارا، در وعده صبحانه از مهمانان پذیرایی می‌کند.

آدرس هتل اسپیناس آستارا: جاده رشت- آستارا، 5 کیلومتری ورودی شهر آستارا (جنب پلیس راه)

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 16 بعدازظهر – 20 تا 23 شب

  شماره تماس: 5-01344856801

محدوده قیمت: گران

فست‌فود برف

فست‌فود برف
برف به عنوان بهترین فست‌فود آستارا شناخته شده است.

اگر در زمان سفر به آستارا هوس خوردن غذاهای فست‌فودی نظیر ساندویچ، پیتزا یا سوخاری کردید، می‌توانید به کافی‌شاپ و فست‌فود برف سری بزنید. فضای داخلی و نمای بیرونی این رستوران بسیار زیباست و محیط آرامش‌بخشی را برای مهمانانش فراهم کرده است. سالاد سزار این رستوران طعم بی‌نظیری دارد و توانسته رضایت مشتریانش را به‌خوبی جلب کند.

آدرس فست‌فود برف: استان گیلان، آستارا، خشگه دهنه، خیابان حکیم نظامی، خیابان عباسیه، خیابان چهلم

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 12 بامداد

شماره تماس: 01344812064

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران زیتون آستارا

رستوران زیتون آستارا
رستوران زیتون از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون هتل اسپیناس و مجتمع ساحلی صدف قرار گرفته است.

زیتون یکی از بهترین رستوران‌های سنتی شهر ساحلی آستاراست که از نظر کیفیت و قیمت غذا عملکردی بسیار خوب از خود نشان داده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی و ساحلی را نوش‌جان کنید، اما میان این همه غذای خوشمزه، حتما باسترما تنوری آن را امتحان کنید. رستوران زیتون در دو وعده ناهار و شام در تمامی روزهای هفته آماده سرویس‌دهی به مشتریانش است و با انتخاب آن یک سفر اقتصادی را برای خود رقم خواهید زد.

آدرس رستوران زیتون: استان گیلان، آستارا، ۲۰۰ متری امامزاده ابراهیم و قاسم، خیابان شهید رجایی

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 6 بعدازظهر تا 12 بامداد

شماره تماس: 013 4485 6346

محدوده قیمت: متوسط

باغ رستوران لوکس کاتریا

باغ رستوران لوکس کاتریا
باغ رستوران کاتریا؛ از بهترین رستوران های آستارا چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد.

باغ رستوران لوکس کاتریا با منویی متنوع و دکوراسیون شیک و مدرن، توانسته گردشگران زیادی را به‌سمت خود بکشاند. ناگفته نماند علاوه بر این‌که کیفیت غذا بسیار بالاست، برخورد خوب پرسنل این مجموعه، باعث شده تا همواره مشتریان از رستوران با رویی خندان و رضایت کامل خارج شوند.

آدرس باغ رستوران لوکس کاتریا: استان گیلان، جاده گیلده

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 بامداد

شماره تماس: 0912 122 5276

محدوده قیمت: گران

سخن آخر

در این مقاله بهترین رستوران های آستارا را به شما معرفی کردیم. زمان سفر به آستارا، می‌توانید به این رستوران‌ها بروید و طعم اصیل غذاهای شمالی را بچشید و تجربه‌ای شیرین برای خود رقم بزنید تا جایی‌که باز هم دلتان هوس غذاهای خوشمزه آن‌جا را بکند. البته زمان سفر به این خطه مرزی و خوش آب‌وهوا فراموش نکنید، قبل از سفر سری به سایت اتاقک بزنید و اقامتگاه مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به‌صورت آنلاین اجاره کنید. در سایت اتاقک می‌توانید با اجاره سوئیت و ویلا سفر خوشی را برای خود رقم زنید. تیم گردشگری اتاقک سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

سوالات متداول

رستوران‌های اقتصادی آستارا کدام هستند؟

رستوران زیتون، رستوران امامزاده پاییزان و رستوران افرا

کدام رستوران برای خوردن فست‌فود مناسب است؟

فست‌فود برف

بهترین باغ رستوران آستارا کدام است؟

رستوران لوکس کاتریا

1/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *