تجربه سفرچه جوری سفر برم؟رامسرشهرها

بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر | 15 مقصد لاکچری و اقتصادی

اگر بخواهیم بین مقاصد سفر محبوب ایرانی‌ها یک مسابقه بگذاریم و ببینیم کدام مقصد بیشتر حواس پنج‌گانه ما را درگیر می‌کند، احتمالاً رتبه نخست با اختلاف زیاد به شمال می‌رسد و به همین دلیل است که با رسیدن اولین تعطیلی، همه به دنبال بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر می‌گردند.

از بینایی شروع کنیم؛ در هر فصلی که پا به این خطه پرنعمت بگذارید، بعید است محو زیبایی‌های آن نشوید. به حدی که چندثانیه‌ای نفستان در سینه حبس می‌شود.

از بویایی که نگویم، مگر می‌شود عطر مرکبات، گل‌وگیاه، بوی دریا و غذاهای محلی خوشمزه و هوس‌انگیز شمال را فراموش کرد؟ این بوها جوری در حافظه ما رخنه می‌کنند که ناخودآگاه هنگام مرور عکس‌های سفر مجدداً آن را حس می‌کنیم و دچار ترکیب حواس می‌شویم.

شنوایی هم که گفتن ندارد. صدای باران و دریا یکی از آرامش‌بخش‌ترین صداهای جهان است که جنگل‌های شمالی صدای پرندگان و شهرهایش هم نوای ماهی‌فروش‌ها را به آن اضافه می‌کنند.

اگر یکبار یکی از غذاهای خوشمزه شمالی را امتحان کرده باشید، به من حق می‌دهید که از حس چشایی سریع گذر کنم. در مورد حس لامسه هم باید کمی مراقب باشیم؛ چون با وجود لذت زیاد فروکردن انگشت‌ها در شن‌های کنار دریا، لمس گزنه‌ها می‌تواند دردناک باشد.

همه اینها باعث می‌شود که هر خاطره سفر شمال 5 حس شما را درگیر کند؛ اما داشتن چنین خاطراتی یک پیش‌نیاز قدرتمند دارد و آن هم اجاره یک ویلا، سوئیت یا کلبه تمیز و مناسب است. این مقاله، به معرفی بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر اختصاص دارد که کاربران اتاقک بالاترین میزان رضایت را از آن‌ها داشته‌اند.

ویلا لوکس استخردار رهام لب دریا؛ رامسر

ویلا لوکس استخردار رهام لب دریا رامسر
با اقامت در ویلای رهام می‌توانید چشم‌انداز زیبایی به کوه‌ها و جنگل‌های اطراف رامسر داشته باشید.

شهر رامسر گزینه اول بسیاری از مسافران شمال است. این شهر بی‌نظیر و زیبا در هر فصلی جاذبه‌های خاص خود را دارد و یکی از مدرن‌ترین شهرهای ساحلی کشور محسوب می‌شود. ساحل رامسر، جواهرده، تله‌کابین رامسر، جنگل رؤیایی دالخانی، ییلاق گرسماسر، بلوار معلم، چشمه‌های آب گرم متعدد و کاخ مرمر رامسر از جاذبه‌هایی هستند که در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را دارند. همچنین این شهر شیک‌ترین و بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر را دارد.

ویلا لوکس استخردار رهام لب دریا یکی از این ویلاهای شیک است که درصد بالایی از کاربران اتاقک از آن رضایت داشته‌اند و میزبان آن یکی از خوشنام‌ترین و باسابقه‌ترین میزبانان اتاقک محسوب می‌شود. این ویلا همه چیز برای یک اقامت بی‌نقص را دارد و در آن می‌توانید امکاناتی مثل استخر، میز بیلیارد و لوازم آشپزی پیدا کنید. این ویلا 2 خواب دارد و تا 7 نفر می‌توانند در آن اقامت کنند.

با اقامت در ویلای رهام می‌توانید چشم‌انداز زیبایی به کوه‌ها و جنگل‌های اطراف رامسر داشته باشید. برای دیدن سایر اقامتگاه‌های رامسر، به صفحه اجاره ویلا رامسر مراجعه کنید.

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا لاکچری ساحلی صدر با استخر سرپوشیده؛ نوشهر

ویلا لاکچری ساحلی صدر با استخر سرپوشیده نوشهر
در این ویلای 3 خوابه تا 7 نفر می‌توانند اقامت کنند.

شهر نوشهر هم یکی دیگر از زیباترین شهرهای شمالی است که جنگل سی‌سنگان آن زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند و بعید است به این جنگل بروید و قاب‌های سبزی که از آن دیده‌اید در ذهنتان حک نشود. البته زیبایی‌های نوشهر فقط به این جنگل محدود نمی‌شود و از دیگر جاذبه‌های آن می‌توان به دریاچه ارواح، روستای کندلوس، سد آویدر، آبشار دارنو و ساحل نوشهر اشاره کرد. این شهر در غرب مازندران قرار دارد و همسایه چالوس و نور است.

ویلا لاکچری ساحلی صدر با استخر سرپوشیده، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر است که در نوشهر قرار دارد. در این ویلای 3 خوابه تا 7 نفر می‌توانند اقامت کنند و از چشم‌انداز دریا و طراحی خاص و منحصر به فرد این زیبا لذت ببرند. این ویلا امکاناتی مثل استخر، سونا خشک، فوتبال‌دستی، پارکینگ، درب ضدسرقت و … دارد و اگر در طول اقامت خود از این ویلا اصلاً خارج نشوید، باز هم یک سفر شمال همه چیز تمام خواهید داشت.

برای مشاهده سایر اقامتگاه‌های نوشهر می‌توانید صفحه اجاره ویلا و سوئیت نوشهر را ببینید.

اجاره ویلا نوشهر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا ساحلی جولانی؛ انزلی

ویلا ساحلی جولانی انزلی
در این ویلا می‌توانید هر آنچه برای یک اقامت بی‌دغدغه نیاز دارید را پیدا کنید.

درست است که شهرهای مازندران فاصله زیادی تا پایتخت ندارند؛ اما شمال فقط شامل این شهرها نمی‌شود و در استان‌های گیلان و گلستان هم شهرهای دیدنی و زیبای زیادی وجود دارد. یکی از این شهرهای دیدنی، بندر تاریخی و پرباران انزلی است که در غرب استان گیلان قرار دارد و همه ما آن را به خاطر تالاب زیبایش می‌شناسیم. بندر انزلی دیدنی‌های متعدد دیگری مثل پناهگاه حیات‌وحش سرخانکل، گورستان لهستانی‌ها، موج‌شکن انزلی و کاخ میان‌پشته دارد.

علاوه بر این، می‌توانید بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر را هم در این شهر پیدا کنید. ویلا ساحلی جولانی یکی از همین ویلاهای مجهز و زیبا است که از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های اتاقک محسوب می‌شود. اگر قسمت نظرات مهمانان این ویلا را بخوانید به برخورد محترمانه میزبان و تمیزی آن پی خواهید برد. در این ویلا می‌توانید هر آنچه برای یک اقامت بی‌دغدغه نیاز دارید را پیدا کنید و از چشم‌انداز زیبا و دکوراسیون مدرن و چوبی آن لذت ببرید.

برای مشاهده سایر اقامتگاه‌های بندر انزلی، می‌توانید به صفحه اجاره ویلا انزلی مراجعه کنید.

اجاره ویلا در انزلی با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

ویلا لیمه سرا؛ سرولات

ویلا لیمه سرا سرولات
فاصله این اقامتگاه تا سایر دیدنی‌های چابکسر و سرولات مثل قاسم‌آباد، اوشیان و چشمه دمکش چندان زیاد نیست.

سرولات روستایی  در مرز استان‌های گیلان و مازندران است که فاصله کمی تا چابکسر دارد و بیشتر شهرت خود را مدیون رستوران خاور خانم است. خود رستوران خاور خانم در ابتدا خانه‌ای روستایی بوده که به‌تدریج به اقامتگاه و سپس رستوران تبدیل شده است و ویلای لیمه سرا سرولات هم همان چشم‌انداز زیبای رستوران خاور خانم را دارد.

فاصله این اقامتگاه تا سایر دیدنی‌های چابکسر و سرولات مثل قاسم‌آباد، اوشیان، چشمه دمکش و … چندان زیاد نیست و اگر هم بخواهید در ویلا بمانید و از هوا و چشم‌انداز زیبای اطراف لذت ببرید، همه وسایل راحتی در اختیارتان خواهد بود.

برای رزرو اقامتگاه در سرولات و رزرو بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر، می‌توانید به صفحه اجاره ویلا شمال مراجعه کنید.

اجاره ویلا چابکسر کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا لوکس استخردار آبگرم با جکوزی تینا؛ متل قو

ویلا لوکس استخردار آبگرم با جکوزی تینا متل قو
می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده این ویلا را اجاره کنید و خاطرات یک سفر دست جمعی و شاد را در آن بسازید.

شهر متل قو یا همان سلمان شهر هم یکی دیگر از زیباترین شهرهای شمالی است که یکی از مقاصد محبوب مسافران شمال محسوب می‌شود. این شهر قبل از انقلاب تاکنون گردشگران شمال را به خود جذب می‌کند و این جذابیت را مدیون تفریحات آبی، جنگل تیلاکنار، روستای سرسبز و زیبا اسبچین، غار دانیال، خیابان دریاگوشه و البته اقامتگاه‌های شیک و به روزی است که از بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر محسوب می‌شوند.

ویلا لوکس استخردار آبگرم با جکوزی تینا یکی از همین ویلاهای لوکس و به‌روز است که تا 14 نفر می‌توانند در آن اقامت کنند. می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده این ویلا را اجاره کنید و خاطرات یک سفر دست جمعی و شاد را در آن بسازید. مثل بیشتر ویلاهای مدرن اتاقک، در این ویلا هم استخر آبگرم بزرگ، سیستم صوتی، مبلمان شیک، فوتبال‌دستی و تراس بزرگ پیدا می‌شود.

اجاره ویلا متل قو با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا لوکس جنگلی الیزه؛ رشت

ویلا لوکس جنگلی الیزه رشت
ویلای الیزه یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های اتاقک است.

شهر زیبا، رؤیایی و پرباران رشت مقصدی ایدئال برای سفر در هر فصلی است؛ چون جاذبه‌هایی مثل میدان شهرداری و بازار رشت در هر فصلی زیبایی‌های خاص خود را دارند و نمی‌توان از دیدن آن‌ها دست برداشت. البته مرکز سرسبز گیلان جاذبه‌های دیگری مثل دریاچه سقالکسار، خانه‌موزه میرزا کوچک‌خان، پارک جنگلی سراوان، تالاب عینک، پارک ملت و … دارد و اصولاً خود گشت‌وگذار در خیابان‌های رشت نوعی جاذبه گردشگری محسوب می‌شود.

ویلا لوکس جنگلی الیزه یکی از بهترین ویلاهای رشت و از بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر است که فاصله کمی تا شهر رشت دارد. ویلای الیزه یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های اتاقک است که بیشتر مسافران از اقامت در آن رضایت داشته‌اند و حیات و باغ زیبایی دارد که اقامت در آن را خاطره‌انگیز می‌کند. این اقامتگاه دربست است و برای سفری آرامش‌بخش و به دور از هیاهو ایدئال محسوب می‌شود.

اجاره ویلا رشت با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا آبان؛ ماسال

ویلا آبان ماسال
این اقامتگاه ظرفیت تا 13 نفر مهمان را دارد

ماسال یکی از زیباترین ییلاقات شمال است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و دیگر سفر به آن تابستان و زمستان ندارد. آن‌هایی که به دنبال فرار از گرمای تابستان هستند این فصل را برای اقامت در کلبه‌های چوبی و ویلاهای ماسال انتخاب می‌کنند و آن‌هایی که دلشان برای برف و چشم‌اندازهای سفیدپوش تنگ می‌شود، زمستان به ماسال می‌روند.

ویلا آبان ماسال یکی از ویلاهای سنتی و بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر است که در 2 طبقه ساخته شده و تراس آن چشم‌انداز زیبایی به ییلاقات و جنگل‌های اطراف ماسال دارد. این اقامتگاه ظرفیت تا 13 نفر مهمان را دارد و در آن تمام وسایل راحتی موجود است. دسترسی خوب آن به ماسال و اطراف باعث می‌شود بتوانید زندگی ساده و دلپذیر مردم ماسال را از نزدیک ببینید.

اجاره ویلا ماسال با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا سفید؛ چالوس

ویلا سفید در چالوس
ویلا سفید چالوس یکی از شیک‌ترین ویلاهای چالوس است که در 2 طبقه احداث شده است.

چالوس نزدیک‌ترین شهر به پایتخت و بسیاری از شهرهای اطراف آن است و به همین دلیل در بیشتر روزهای سال شلوغ است. بسیاری از مسافران شمال که به قصد دیدن دریا و آب‌تنی راهی این خطه می‌شوند در همان چالوس اتراق می‌کنند و در سفر خود به سایر دیدنی‌های اطراف مثل جنگل‌های چهارباغ، کاخ اجابت، دریاچه سد دریوک، مرداب کندوچال و غار یخ مراد هم سر می‌زنند. به دلیل استقبال زیاد توریست‌ها، چالوس هم بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر را دارد.

ویلا سفید چالوس یکی از شیک‌ترین ویلاهای چالوس است که در 2 طبقه احداث شده است و می‌تواند میزبان 8 نفر باشد. این ویلای شیک و لاکچری دکوراسیون شیک و مدرنی دارد و در آن امکانات متنوعی مثل فوتبال‌دستی، آلاچیق، باربیکیو، تراس و ماشین لباسشویی پیدا می‌شود.

اجاره ویلا در چالوس با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا لوکس استخردار آبگرم با بیلیارد؛ محمودآباد

ویلا لوکس استخردار آبگرم با بیلیارد محمودآباد
ویلا لوکس استخردار آبگرم میز بیلیارد، استخر، سیستم صوتی و … دارد.

محمودآباد نزدیک‌ترین شهر ساحلی برای آن‌هایی است که جاده هراز برای رسیدن به شمال انتخاب می‌کنند و چندین دهه است که یکی از مقاصد محبوب مسافران شمال محسوب می‌شود. این شهر با بابلسر و فریدون‌کنار همسایه است و دیدنی‌های متعددی مثل ساحل، روستای لاویج، آبشار آب پری، روستای اهلم، پارک جنگلی تشبندان و روستای بونده دارد.

سواحل محمودآباد از زیباترین سواحل کشور محسوب می‌شوند و بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر را در دل خود جای داده‌اند. ویلا لوکس استخردار آبگرم به میزبانی آقای شمس از همین ویلاها است که میز بیلیارد، استخر، سیستم صوتی و … دارد و فاصله آن تا دریا چندان زیاد نیست. این ویلا از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های اتاقک است و تا 7 نفر می‌توانند در آن اقامت کنند.

اجاره ویلا در محمودآباد با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا استخردار آبگرم عمارت رومی؛ نمک‌آبرود

ویلا استخردار آبگرم عمارت رومی؛ نمک آبرود
این ویلای شیک و به‌روز امکاناتی مثل فوتبال‌دستی، لوازم آشپزی، درب ضدسرقت، پارکینگ و استخر دارد.

نمک‌آبرود یکی از محبوب‌ترین شهرهای استان مازندران است که به دلیل تله‌کابین و امکانات تفریحی متعدد خود شهرت زیادی دارد. این شهر جایی بین تنکابن و چالوس قرار گرفته است و به دلیل نزدیکی به آزادراه تهران شمال و جاده چالوس، هر ساله از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. پل معلق، زیپ‌لاین، پارک جنگلی، کارتینگ و باشگاه تیراندازی تعدادی از تفریحات نمک‌آبرود هستند که مسافران این شهر را جذب خود می‌کنند.

به دلیل رونق گردشگری، نمک‌آبرود تعدادی از بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر را در خود جای داده است که از میان آن‌ها می‌توان به ویلا استخردار آبگرم عمارت رومی اشاره کرد. این ویلای شیک و به‌روز امکاناتی مثل فوتبال‌دستی، لوازم آشپزی، درب ضدسرقت، پارکینگ و استخر دارد و تا 11 نفر می‌توانند در آن اقامت کنند.

اجاره ویلا در نمک آبرود با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلای ساحلی و لاکچری دیپلمات؛ رامسر

نمای ویلای ساحلی دیپلمات رامسر از بالا
ویلای ساحلی و لاکچری دیپلمات یکی از اقامتگاه‌های لوکس رامسر است که 700 متر زیر بنا دارد.

درست است که رامسر به عروس شهرهای شمال مشهور شده و بسیاری به دلیل تعداد بالای اقامتگاه‌های گران‌قیمت آن را شهر لوکسی می‌دانند؛ اما عروس پر افاده‌ای نیست و به جز بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر، همه جور اقامتگاهی در آن پیدا می‌شود. برای دیدن تنوع بالای اقامتگاه‌های این شهر، کافی است به سایت اتاقک و صفحه اجاره ویلا و سوئیت در رامسر سری بزنید و ببینید که این شهر به هیچ فیلتر اقامتگاهی نه نمی‌گوید. این فیلترها را می‌توانید در همان نوار بالای صفحه و زیر لوگوی اتاقک پیدا کنید.

ویلای ساحلی و لاکچری دیپلمات یکی از اقامتگاه‌های لوکس رامسر است که 700 متر زیر بنا دارد و تا 26 نفر می‌توانند در آن اقامت کنند. این ویلا 8 اتاق‌خواب دارد و برای یک سفر دسته‌جمعی شلوغ و مفرح ایدئال است. در ویلای دیپلمات می‌توانید تمامی امکانات یک اقامتگاه لوکس مثل میز بیلیارد، سیستم صوتی، میز پینگ‌پنگ، جکوزی، فوتبال‌دستی، باربیکیو و استخر را پیدا کنید.

ویلای لاکچری و دوبلکس نورسر؛ نمک‌آبرود

نمایی از حیاط ویلای دوبلکس نورسر در نمک آبرود
بیشتر اقامتگاه‌های نمک‌آبرود لوکس و ویلایی است.

نمک‌آبرود از قدیم شهر لوکسی برای اجاره اقامتگاه محسوب می‌شود و همان‌طور که گفتیم بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر در آن قرار دارند. این شهر دسترسی خوبی از هر دو شهر چالوس و کلاردشت دارد و سفر به آن از طریق جاده زیبای عباس‌آباد، به یکی از رؤیایی‌ترین سفرهای عمرتان تبدیل خواهد شد. برخلاف دو شهری که اسم بردیم، تفریحات نمک‌آبرود متنوع‌تر و لوکس‌تر است و برای لذت بردن از آن‌ها و دسترسی بهتر، باید به فکر اجاره ویلا در نمک‌آبرود باشید.

بیشتر اقامتگاه‌های نمک‌آبرود لوکس و ویلایی است و از میان آن‌ها می‌توانیم ویلای لاکچری و دوبلکس نورسر را نام ببریم. این ویلا مثل بسیاری از ویلاهای هم رده خود نما و دکوراسیون شیک و به روزی دارد و از امکانات آن می‌توانیم به میز بیلیارد، تراس بزرگ و سیستم صوتی اشاره کنیم.

ویلای استخردار آب گرم باغ؛ بابلسر

نمایی از حیات ویلای استخردار آب گرم باغ، از بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر
تعداد ویلاهای بابلسر که در دسته بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر قرار می‌گیرند، کم نیست.

بابلسر هم از آن دسته شهرهای ساحلی مازندران است که محبوبیتش را فقط به خاطر دریا به دست نیاورده و به دلیل قدمت و اصالتی که دارد، در فهرست جاهای دیدنی آن برخی اماکن تاریخی مثل مدرسه تاریخی احمدیه، برج ساعت، پل معلق و … هم دیده می‌شود. همچنین این شهر یک مقصد مناسب برای خانواده‌هایی است که فرزند کوچک دارند؛ چون رفتن به جاهایی مثل جشنواره مجسمه‌های شنای بابلسر، سر آن‌ها را حسابی گرم می‌کند.

در میان شهرهایی که با کمک اتاقک می‌توانید در آن‌ها اقامتگاه رزرو کنید، تعداد ویلاهای بابلسر که در دسته بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر قرار می‌گیرند، کم نیست. ویلای استخردار آب گرم باغ یکی از همین ویلاها است که تا 6 نفر ظرفیت دارد و در میان فهرست امکانات آن باربیکیو، پارکینگ، آلاچیق و استخر دیده می‌شود. این ویلا ورودی شیک و باغ زیبایی دارد که بعد از آب‌تنی در دریا می‌توانید خستگی خود را در آلاچیق آن در کنید.

اجاره ویلا بابلسر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلا جنگلی با جکوزی روی تراس؛ لفور

نمایی از جکوزی ویلای جنگلی لفور در نزدیکی سوادکوه
سورپرایز بزرگ این اقامتگاه، زمین چمن مصنوعی آن است.

لفور در کنار سوادکوه و شیرگاه، دروازه ورود به شمال از سمت فیروزکوه محسوب می‌شود؛ یعنی به‌محض اینکه پایتان را از فیروزکوه بیرون بگذارید و به سمت شمال بروید، وارد شهرستان سوادکوه می‌شوید که این 3 شهر از مهم‌ترین شهرهای آن هستند. سرزمینی که به پل تاریخی ورسک، آبشار گزو، دریاچه لفور، جنگل اوریم، روستای ارفع ده، دریاچه زیبای شورمست و آب‌وهوای ییلاقی و خنکش مشهور است.

سوادکوه برای تهرانی‌ها یک مقصد ایدئال برای گذراندن آخر هفته به‌ویژه در تابستان است و آب‌وهوای خنک آن باعث می‌شود گرمای استخوان‌سوز تهران را فراموش کنید. البته جاهای دیدنی این منطقه بی شک برای تمامی ایرانی‌ها جذاب است و اجاره بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر در سوادکوه، قطعاً ارزشش را دارد.

ویلا جنگلی لفور یکی از ویلاهای زیبا و شیک سوادکوه است که در 2 طبقه ساخته شده است و با نشستن در جکوزی مستقر در تراس طبقه دوم، می‌توانید چشم‌انداز زیبایی به جنگل‌های سوادکوه داشته باشید. این ویلا تمامی امکانات لازم برای یک اقامت شاد و خاطره‌انگیز را دارد و اگر تصمیم بگیرید کل سفر را در خود میلا بمانید، حوصله تان سر نخواهد رفت. سورپرایز بزرگ این اقامتگاه، زمین چمن مصنوعی آن است.

اجاره ویلا و کلبه در شیرگاه بسیار تمیز
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

ویلای جنگلی امیریوسف؛ ماسال

نمایی زیبا از ویلای جنگلی امیریوسف ماسال
این ویلای سنتی 6 نفر ظرفیت دارد و تمامی امکاناتی که از یک ویلای سنتی انتظار دارید در آن موجود است.

ماسال یکی از معدود مقاصد شمالی است که بیشتر توصیه می‌شود در تابستان به آن سفر کنید. ییلاقاتی مثل اولسبلانگاه در فصول گرم هوای دلپذیری دارند و شما را از گرمای شهرتان نجات می‌دهند. علاوه بر این، می‌توانید با اجاره ویلا ماسال، مدتی را از هیاهو، شلوغی و تکنولوژی دور باشید تا فکرتان باز شود.

ییلاق اولسبلانگاه تنها جای دیدنی ماسال نیست و فهرست دیدنی‌های این منطقه شامل ییلاق خان بند، ییلاق سوئه چاله، بام سبز ماسال، غار آویشو، قلعه کول و دهکده شاندرمن می‌شود. به دلیل استقبال مسافران شمال در سال‌های اخیر، تعدادی از بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر در ماسال ساخته شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توانیم به ویلای جنگلی امیریوسف ماسال اشاره کنیم.

این ویلای سنتی 6 نفر ظرفیت دارد و تمامی امکاناتی که از یک ویلای سنتی انتظار دارید در آن موجود است. نکته مثبت بزرگ این ویلا، مسیر اختصاصی به جنگل‌های ماسال است که می‌تواند تجربه ای منحصر به فرد از سفر به ماسال را برایتان به وجود بیاورد.

سخن آخر

در این مقاله 13 مورد از بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر را معرفی کردیم که تنوع بالایی دارند و برای تمامی سلیقه‌ها و درآمدها مناسب هستند. بعضی از این اقامتگاه‌ها در رده پرایم اتاقک قرار گرفته‌اند؛ یعنی جزء اقامتگاه‌های برتر ما هستند و بسته بهداشتی سپید شامل روتختی، روبالشی، حوله، شامپو و صابون را دریافت می‌کنند.

برای دیدن عکس‌های اختصاصی و بیشتر از هر اقامتگاه، مشاهده امکانات و شرایط رزرو و خواندن نظرات سایر کاربران، می‌توانید روی کارت اختصاصی هر اقامتگاه کلیک کنید. برای مشاهده ویلاها و اقامتگاه‌های دیگر هم می‌توانید وارد صفحه اجاره ویلا و سوئیت شوید.

سؤالات متداول درباره بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر

بهترین ویلاهای شمال برای اقامت در سفر کدامند؟

ویلا لوکس استخردار رهام رامسر، ویلا لاکچری ساحلی صدر نوشهر، ویلای ساحلی و لاکچری دیپلمات رامسر، ویلا جنگلی الیزه رشت

بهترین شهرها برای اجاره ویلا لاکچری شمال کدامند؟

محمودآباد، نمک‌آبرود، رامسر، چالوس، بابلسر

برای اجاره ویلا ارزان شمال باید کدام شهرها را انتخاب کرد؟

بندر انزلی، ماسال، شیرگاه و لفور

بهترین اقامتگاه‌های جنگلی شمال در کدام شهرها قرار دارند؟

رامسر، محمودآباد، ماسال، سوادکوه

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

مسعود تاجیک

مسعود هستم، شیفته نوشتن، ادبیات و سینما. تولید محتوا برای من یک لذت دوجانبه دارد، هم روح خودم را جلا می‌دهد و هم باعث می‌شود حس مفید بودن داشتi باشم. این‌که نوشته من بتواند جواب سؤالات کسی را بدهد یا او را از سردرگمی نجات دهد، لذت وصف‌ناپذیری است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *