تجربه سفر

هتل های ارزان اصفهان | معرفی ارزان ترین هتل ها در اصفهان

معرفی ۵ هتل ارزان اصفهان برای سفر به نصف جهان

اصفهان شهری تاریخی است که در سال هزاران نفر از خارج و داخل ایران برای دیدن بناهای ارزشمند و جاهای دیدنی‌اش به آن سفر می‌کنند. در همه کوچه‌پس‌کوچه‌های این شهر اثری تاریخی وجود دارد که هنر ایرانی‌ها را به رخ می‌کشد و وقتی در این کوچه و خیابان‌ها قدم می‌زنید، فکر می‌کنید وارد بزرگ‌ترین موزه جهان شده‌اید.

معرفی ۵ هتل ارزان اصفهان برای سفر به نصف جهان

با توجه به تعداد زیاد گردشگرهایی که در طول سال به این شهر سفر می‌کنند به نظر می‌آید که پیدا کردن اقامتگاه مناسب کار راحتی نیست اما اگر شما به سایت‌های آنلاین اجاره هتل آپارتمان در اصفهان یا انواع دیگر اقامتگاه سر بزنید، در کمترین زمان موفق به رزرو محل اقامتتان می‌شود و برای سفرتان برنامه‌ریزی می‌کنید. 

هتل های ارزان در اصفهان هم وجود دارد و ما در این مطلب می‌خواهیم  هتل های ارزان اصفهان را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده سفر کنید و نگران هزینه اقامت نباشید.

هتل های ارزان اصفهان

۱. هتل آوین

هتل آوین یکی از هتل های ارزان اصفهان می‌باشد. این هتل یکی از هتل‌های ۴ ستاره و نوساز اصفهان است که در چهارراه شکرشکن قرار دارد. با اقامت هتل آوین فاصله خیلی کمی با سی‌و‌سه پل،‌ زاینده‌رود،‌ میدان امام و مجتمع‌های تجاری دارید. رمپ و ویلچر برای معلولین، سالن بدنسازی،‌ اتاق ماساژ و غرفه فروش صنایع دستی از خدمات رفاهی هتل است و همچنین رستوران آن با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمان‌های هتل است.

ارازنترین خانه های اصفهان از نظر گردشگران

هتل آپارتمان ارزان در اصفهان
عکس از گوگل

۲. هتل ملل

یکی از هتل های ارزان اصفهان در مزکر شهر، هتل ملل است. این هتل در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ملل به دلیل قرار داشتن در مرکز شهر، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان دارد. این هتل بین سی‌و‌سه پل و پل فردوسی قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی به زاینده‌رود دارد. این هتل امکانات مناسبی هم مثل رستوران،‌ کافی شاپ، پارکینگ و اینترنت پرسرعت در اتاق‌ها و لابی دارد که اقامت در آن را راحت‌تر می‌کند. 

آپارتمان مبله در اصفهان نزدیک زاینده‌رود

هتل آپارتمان مبله در اصفهان
عکس از گوگل

۳. هتل جلفا

معرفی هتل های اصفهان بدون نام بردن از هتل های ارزان قیمت اصفهان در محله جلفا کامل نیست. هتل جلفا در محله قدیمی و تاریخی جلفا و در همسایگی کلیسای وانک قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۴ ساخته شد و بیشتر از ۴۰ سال است که مهمان‌داری و ارائه خدمات به مسافرها سابقه دارد. یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در این هتل اقامتی نزدیک به جاذبه‌های گردشگری اصفهان مثل سی‌و‌سه پل و میدان نقش جهان است.

آپارتمان مبله در اصفهان
عکس از گوگل

۴. هتل خواجو

پل خواجو یکی از زیباترین پل‌های جهان است. اغلب افرادی که به اصفهان سفر می‌کنند، دوست دارند که در نزدیکی پل خواجو اقامت داشته باشند. به همین دلیل هتل های ارزان قیمت اصفهان در این منطقه نیز وجود دارند. هتل خواجو از هتل‌های ۴ ستاره شهر اصفهان است. هتل تا پل خواجو فاصله کمی دارد. همچنین هتل خواجو در جوار خیابان چهارباغ خواجو ساخته شده است.  خیابان چهارباغ یکی از دیدنی‌ترین خیابان‌های اصفهان است که در عصر‌ها محل خوبی برای پیاده‌روی و تماشای مغازه‌های اطراف خیابان است. 

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سالن همایش و اینترنت پرسرعت از امکانات این هتل‌اند. 

خوشمزه‌ترین غذاهای اصفهان

اقامت در اصفهان
عکس از گوگل

۵. هتل طوطیا

یکی از هتل های اصفهان که در خیابان مسجد سید قرار دارد، هتل طوطیا است. خیابان مسجد سید به بافت قدیمی اصفهان بسیار نزدیک می‌باشد و گردشگران می‌توان با اقامت در این خیابان به محله علی قلی اقا و بیدآباد دسترسی داشته باشند. هتل طوطیا در سال ۱۳۸۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. نظافت داخلی هتل، نزدیک بودن به ترمینال مسافربری،‌ دسترسی نزدیک به ایستگاه قطار و فرودگاه از امتیازهای این هتل است. با این حال هتل طوطیا جزو هتل های ارزان قیمت اصفهان به حساب می‌آید.

صنایع دستی اصفهان را از کجا بخریم؟

هتل آپارتمان با قیمت مناسب در اصفهان
عکس از گوگل

6- هتل سعدی

هتل سعدی، یکی از هتل های اصفهان در خیابان عباس‌آباد است. این هتل، هتلی یک ستاره نقلی و کوچک می‌باشد که در سال 1323 ساخته و در سال 1385 بازسازی شده است. هتل سعدی تنها 13 اتاق دارد و جزو بهترین هتل های ارزان اصفهان به حساب می‌آید. از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت، رستوران، لوازم بهداشتی در اتاق، تلویوزیون و تخت و سرویس تمیز اشاره کرد.

7- هتل همام

یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان قیمت اصفهان، هتل همام است. هتل همام در سال 1371 ساخته شد اما در سال‎‌های اخیر بازسازی شده است. هتل در طبقه بالای ترمینال صفه اصفهان قرار دارد و برای افرادی که به قصد تحصیل یا کار اداری به اصفهان سفر می‌کنند، مناسب می‌باشد. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل، دسترسی به اینترنت، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، رمپ برای افراد با توان محدود جسمی، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق است.

8- هتل کاوه

هتل کاوه نیز به مانند هتل همام در ترمینال مسافربری اصفهان قرار دارد. این هتل در ترمینال کاوه و در شمال شهر اصفهان قرار گرفته است. هتل کاوه دو ستاره است و جزو بهترین هتل های ارزان قیمت اصفهان به حساب می‌آید. این هتل در سال 1362 ساخته و در سال 1392 بازسازی شده است. هتل سه طبقه دارد و تعداد اتاق‌ها آن 27 عدد است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل کاوه می‌توان به پارکینگ، آسانسور، رستوران، اینترنت و خدمات اتوشویی، خشکشویی و بیداری اشاره کرد.

 

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

4.2/5 - (5 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *