بازار‌ها و مراکز خریدتجربه سفر

معرفی 20 مورد از بازارها و مراکز خرید اصفهان + ساعات کاری، نوع کالا، آدرس و شماره تلفن

اصفهان شهری دیدنی و یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است. این شهر طبیعتی زیبا، بناهای تاریخی ارزشمند و بازار و پاساژهای متعدد و متنوعی دارد که لذت سفر را صد چندان می‌کنند. بازارگردی و خرید سوغات و صنایع دستی یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر است. در ادامه این مطلب معروف‌ترین بازارهای اصفهان را معرفی می‌کنیم تا اگر قصد اجاره سوئیت در اصفهان را دارید؛ برای خرید سوغات و صنایع دستی دچار سردرگمی نشوید.

خرید در سفر

یکی از تفریحاتی که بسیاری از ما در سفر دوست داریم آن را تجربه کنیم، خرید کردن است. افراد اغلب در سفر، اجناس محلی و کالاهایی که یادآور آن مقصد است را خریداری می‌کنند و در واقع خرید صنایع دستی اصفهان برای دوستان و خانواده از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به اصفهان محسوب می‌شود. جالب است بدانید، بازارهای اصفهان رنگ‌وبوی دیگری دارند و اغلب خود یک جاذبه گردشگری به حساب می‌آیند. در ادامه معروف‌ترین بازارهای اصفهان را بررسی می‌کنیم.

برای اطلاعات بیشتر مقاله اصفهان کجاست را مطالعه کنید.

1. بازار بزرگ و تاریخی اصفهان

 بازار بزرگ اصفهان از دیگر بازارهای سنتی این شهر با معماری بسیار زیبا و بی‌نظیر ایرانی است. این بازار یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان به شمار می‌آید و از میدان نقش جهان شروع می‌شود و تا میدان عتیق امتداد دارد. این بازار بزرگ و تاریخی، از سراها، تیمچه‌ها، کاروان‌سراها، مسجد، حمام و مدارس تشکیل شده است. سقف بازار، از طاق‌هایی قوسی‌شکل با ارتفاعی بین هفت تا هفت‌ونیم متر تشکیل شده است. طول بازار حدود یک‌ونیم کیلومتر و عرض هر یک از راسته‌های بازار حدود پنج متر است. در سقف بازار نورگیرهایی وجود دارد و همین امر باعث شده تا فضای داخلی آن با نور طبیعی روشن شود.

بازار بزرگ اصفهان در فصل سرما و گرما، هوای مطلوبی دارد و دما در فصل تابستان حدود ۱۰ درجه خنک‌تر و در فصل زمستان حدود پنج تا هشت درجه گرم‌تر از هوای بیرون بازار است! هم‌چنین طراحی آن به‌گونه‌ای است که طوفان و گردوغبار وارد آن نمی‌شود.

در این بازار می‌توانید صنایع دستی اصفهان را تهیه کنید و کالاهای دیگری مانند ظروف مسی و برنزی دست‌ساز، جواهرات، انواع پوشاک، کیف و کفش، پارچه، ادویه، ترشی، میوه خشک و غیره را هم خریداری کنید. تعداد مغازه‌های این بازار خیلی زیاد است و انتخاب وسیله مورد نظر از بین آن‌ها کار سختی است. به‌یاد داشته باشید، گشت‌و‌گذار و تماشای هنر دست استادکاران اصفهانی در این بازار خالی از لطف نخواهد بود.

آدرس: اصفهان، میدان امام علی، خیابان رزاق، جنب مسجد جامع، بازار بزرگ اصفهان

ساعت فعالیت: ۱۰ صبح  تا 12 شب

2. بازار قیصریه

بازار قیصریه از مراکز خرید سنتی اصفهان است که در سال‌های ۱۰۱۱ تا ۱۰۲۹ به‌دستور شاه عباس صفوی ساخته شده است. در ساخت این بازار تاریخی از تلفیق معماری‌های دوره صفوی و سلجوقی استفاده شده است. این بازار در بخش شمالی میدان نقش جهان واقع شده و در سردر بازار شاهد کاشی‌هایی به رنگ آجری، سورمه‌ای و گلبهی هستیم که با طرح‌های اسلیمی به‌صورت مقرنس کار شده‌اند.

بازار قیصریه شامل دو طبقه است، طبقه اول آن مربوط به حجره‌ها و فروشگاه‌ها و طبقه دوم شامل دفترهای امور اداری و بازرگانی بازار است. این بازار، دارای راهروها و دالان‌های متعدد است و در آن انواع صنایع دستی اصفهان، اشیای عتیقه، پارچه و فرش‌های گران‌قیمت عرضه می‌شود.

آدرس: اصفهان، شمال میدان نقش جهان ، خیابان حکیم، رو‌به‌روی مسجد حکیم، بازار قیصریه

ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۳

3. بازار هنر اصفهان

در بازار هنر اصفهان می‌توانید طلا و جواهرات دست‌ساز هنرمندان را ببینید و بخرید. این بازار هم بنایی قدیمی دارد و قدمت آن به دوره صفویه باز می‌گردد. در زمان صفویه این بنا به‌عنوان کاروانسرای مادر شاه و مدرسه شاه سلطان حسین شناخته می‌شد.

آدرس:‌ خیابان چهارباغ، جنب پارک هشت بهشت

تلفن: ۳۲۲۱۱۶۹۸-۰۳۱

ساعت فعالیت: ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰

اجاره سوئیت اصفهان با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

4. سیتی سنتر اصفهان

یکی از ویژگی‌های اصفهان قرار گرفتن بناهای سنتی و مدرن در کنار یکدیگر است. سیتی سنتر اصفهان یکی از بازارهای مدرن و به‌روز است که در آن می‌توانید علاوه‌بر خرید، به تفریح و سرگرمی هم بپردازید. این بنا در ۷ طبقه ساخته شده است و یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های تجاری ایران به حساب می‌آید. پارکینگ دو طبقه‌ای این مجموعه، ظرفیت ۵۵۰۰ خودرو را دارد.

طبقات سوم، چهارم و پنجم این مجموعه به واحدهای تجاری از برندهای مختلف اختصاص یافته‌اند و دو طبقه آخر آن هم شامل سالن سینما، فودکورت، کافی‌شاپ، رستوران، نگارخانه، موزه، شهربازی، سالن اسکواش و مجموعه دانشگاهی است. جالب است بدانید شهربازی این مجموعه، بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه است.

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان از نمای زیبا و طراحی مدرن برخوردار است و با این که در خارج از مرکز شهر اصفهان احداث شده، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. فروشگاه‌های این مرکز خرید کالاهای متعدد و متنوعی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی، لوازم تحریر، لوازم دیجیتال و… را عرضه می‌کنند.

آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، رو‌به‌روی ورودی جنوبی سپاهان شهر، مرکز خرید سیتی سنتر

تلفن: ۳۶۵۵۰۵۰۴-۰۳۱

ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۴

5. مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک اصفهان یکی از بازارهای تجاری بزرگ و قدیمی این شهر است که از سال ۱۳۵۷ فعالیتش را شروع کرد. این مجتمع حدود ۴۰۰ واحد تجاری دارد و با وسعت ۱۵,۰۰۰ مترمربع، علاوه بر فروشگاه‌، دارای پارک سرسبز و بسیار باصفا، ساختمان پزشکان، مشاور املاک، کافه، رستوران و پارکینگ است.

گفتنی است، مرکز خرید پارک یکی از مراکز خرید ارزان اصفهان نیز به حساب می‌آید و در آن می‌توانید وسایلی مثل لباس، ساعت، کیف‌ و ‌کفش،‌ رایانه، اسباب بازی، لوازم ورزشی و وسایل آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. رستوران، کافه و فضاهای استراحت متعددی هم در این مجتمع تجاری برای گردشگران در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس: خیابان چهارباغ بالا

تلفن: ۳۶۶۷۰۴۹۲-۰۳۱

ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۲

6. مرکز خرید شهر

مرکز خرید شهر،  ۱۳,۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و در پنج طبقه ساخته شده است. چهار طبقه از این مرکز خرید، دارای 210 واحد تجاری و 30 واحد اداری است و یک طبقه از این مرکز خرید هم مربوط به پارکینگ است. حتی در مرکز خرید شهر، کافی‌شاپ و رستوران هم در نظر گرفته شده تا مراجعین بتوانند پس از خرید، لحظاتی را در آن استراحت کنند.

در مرکز خرید شهر می‌توان کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لوازم جانبی موبایل، حوله، صنایع دستی و… را خریداری کرد.

آدرس مرکز خرید شهر: خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علی خان

ساعت فعالیت: ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۲

شماره تلفن مرکز خرید شهر: ۳۲۲۰۹۶۲۶-۰۳۱

7. مرکز خرید جلفا

مرکز خرید جلفا از مراکز خرید مشهور و مدرن شهر اصفهان است که در منطقه جلفا و در نزدیکی کلیسای وانک واقع شده است. البته این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید اصفهان، وسعت کم‌تری دارد و در آن کالاهای مختلف مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، مبلمان، وسایل تزیینی، جواهرات، پارچه، اسباب‌بازی و سایر موارد عرضه می‌شود.

در این پاساژ، برندهای داخلی و خارجی از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارند و بدون تردید هر نوع برندی که به دنبال آن هستید را در این مکان پیدا خواهید کرد. البته قیمت محصولات ارائه شده در مرکز خرید جلفا کمی گران هستند، اما به دلیل باکیفیت بودن کالاها، اکثر اصفهانی‌ها برای خرید وسایل مورد نیاز خود، جلفا را انتخاب می‌کنند، پس حتما اگر به اصفهان سفر کردید، این مکان را برای خرید انتخاب کنید.

آدرس مرکز خرید جلفا: خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی‌ها

ساعت کار مرکز خرید جلفا: 10 صبح الی 23 شب

شماره تلفن مرکز خرید جلفا: ۳۶۲۸۶۸۰۵-۰۳۱

8. مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌نما

ارگ جهان‌نما یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مراکز تجاری و تفریحی اصفهان است. این مرکز دارای ۳۶۴ واحد تجاری، ۳ سالن سینما، ۴ سالن گالری، ۱۲ مرکز صنایع دستی، ۶ رستوران و کافی شاپ، هتل 150 اتاقه و پارکینگ اختصاصی است، بنابراین افراد با مراجعه به این مرکز خرید، می‌توانند علاوه بر خرید کردن، اوقات خوشی هم سپری کنند.

گفتنی است، اولین آب‌نمای موزیکال شهر اصفهان در این مرکز خرید ساخته شده و توجه مراجعه‌کنندگان را به خود جلب خواهد کرد؛ هم‌چنین اولین نوبانک شهر اصفهان (VTM) نیز در این مرکز به بهره‌برداری رسیده است.

ساخت این مرکز خرید از سال 1375، روی بنای تاریخی کاروانسرای تحدید شروع شد. البته به دلیل ساخت این بنا سازمان میراث فرهنگی یونسکو، تصمیم گرفت تا میدان نقش جهان را از آثار ارزشمند خارج کند، زیرا ارتفاع ۵۰ متری ارگ جهان‌نما، باعث تخریب خط آسمانی و منظر تاریخی و فرهنگی میدان نقش جهان شده بود، اما با تخریب دو طبقه از ارگ جهان‌نما، این مشکل برطرف شد.

آدرس مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما: میدان امام حسین

ساعت دسترسی:  8:30 صبح تا 22:00، جمعه‌ها ساعت 10صبح تا 22:00

شماره تلفن مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما: ۳۲۱۲۱۲۹۹-۰۳۱

9.مرکز خرید ارکیده

ارکیده از مراکز مدرن، با طراحی بسیار لوکس شهر اصفهان است که دارای ۷ طبقه، با بیش از 200 واحد تجاری است. چهار طبقه از مرکز ارکیده به مرکز خرید اختصاص یافته، دو طبقه از آن مرکز اداری است و در یک طبقه از آن هم رستوران، فودکورت و کافی‌شاپ دایر شده است.

در چهار طبقه تجاری این مرکز خرید، اجناس برندهای بسیار معروفی ارائه می‌شوند و به همین دلیل از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید اصفهان یاد می‌شود. برخی از محصولات موجود در فروشگاه‌های این مرکز خرید شامل انواع پوشاک، زیورآلات، ساعت، لوازم تزیینی، سنگ‌های قیمتی، عطر و ادکلن و سایر موارد هستند. از مزایای پاساژ ارکیده، این است که، مراجعه‌کنندگان بعد از خرید می‌توانند برای استراحت و صرف غذا به رستوران‌های این مرکز تجاری و اداری مراجعه کنند.

آدرس مرکز خرید ارکیده: خیابان حکیم نظامی، تقاطع خیابان خاقانی

ساعت کار مرکز خرید ارکیده: ۹:۳۰ صبح الی ۲:۳۰ بعدازظهر و ۵ عصر الی ۱۱:۳۰ شب

شماره تلفن مرکز خرید ارکیده: ۳۶۲۵۰۹۰۰-۰۳۱

10- مرکز خرید کوثر

یکی دیگر از مراکز لوکس و زیبای شهر اصفهان با نمایی آیینه‌ای، مرکز خرید کوثر است. این مجتمع تجاری مشهور در بافت قدیمی اصفهان و در نزدیکی سی‌و‌سه پل و هتل کوثر واقع شده است. مرکز خرید کوثر دارای ۴۵۰ واحد تجاری و پارکینگ طبقاتی است و از بزرگ‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید اصفهان به شمار می‌آید.

در فروشگاه‌های مرکز خرید کوثر می‌توان کالاهای باکیفیتی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، طلا، جواهر، نقره، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر، مبلمان و… را خریداری کرد. بد نیست بدانید که قیمت کالاهای مرکز خرید کوثر نسبتا بالا هستند، اما از کیفیت خوبی برخوردارند.

با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید از امکانات رفاهی آن مانند آسانسور، پله‌برقی، دستگاه خودپرداز، بانک، رستوران و کافی‌شاپ هم استفاده کنید.

آدرس مرکز خرید کوثر: چهارباغ بالا، خیابان شهید امینی نژاد، روبروی مجتمع آبنوس، پلاک ۸۴

شماره تلفن مرکز خرید کوثر: ۹۵۰۱۱۶۷۷-۰۳۱

ساعات فعالیت: از 10 صبح تا 10 شب

11- بازار موبایل اصفهان

بازار موبایل از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین مراکز خرید اصفهان است که در زمینه فروش موبایل، لوازم جانبی موبایل و ارائه خدمات پس از فروش آن در سال 1391 راه‌اندازی شده است. این بازار از 7 طبقه تشکیل شده است. طبقه همکف آن، به نمایشگاه دائمی موبایل اختصاص یافته است و طبقه زیرین این مرکز خرید به خدمات پس از فروش برندهای مختلف و نام‌آشنای موبایل اختصاص یافته است. هم‌چنین ۵ طبقه از آن به طور مشخص بر روی غرفه‌های فروش موبایل تمرکز دارد و محصولاتی با برندهای مشهوری همانند اپل، اچ تی سی، سامسونگ، هواوی و سونی در آن به فروش می‌رسند.

با مراجعه به نمایشگاه دائمی بازار موبایل اصفهان، می‌توانید انواع موبایل‌های روشن از برندهای معتبر و آخرین مدل‌های روز دنیا را با یکدیگر مقایسه کرده و به کمک مشاوران با عملکرد آن‌ها بیشتر آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

آدرس بازار موبایل اصفهان: پل فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی

ساعت کار بازار موبایل اصفهان: ۹:۱۵ صبح الی ۹ شب

شماره تلفن بازار موبایل اصفهان: ۳۲۲۴۰۲۲۴-۰۳۱ ، ۳۲۲۴۲۶۰۰-۰۳۱ و ۳۲۲۳۴۰۰۰-۰۳۱

12- بازار بزرگ حکیم

بازار حکیم اصفهان از بازارهای خوش آب‌ورنگ این شهر است و در آن انواع فرش‌های دست‌بافت، فرش ابریشم و تابلوفرش عرضه می‌شود. این بازار در خیابان سپه اصفهان قرارگرفته است و فاصله‌ی کمی تا میدان نقش‌جهان دارد.

در این بازار بزرگ، تعداد زیادی مغازه وجود دارد و در آن نمونه‌های مختلف فرش دست‌بافت با قیمتی مناسب ارائه می‌شود تا عموم مردم توانایی خرید فرش خوب را داشته باشند و این از محاسن بازار حکیم اصفهان به‌شمار می‌آید.

لازم به ذکر است در بازار بزرگ حکیم علاوه بر فرش، کالاهایی مانند پارچه و ترمه نیز عرضه می‌شود و گردشگران آن‌ها را به‌عنوان سوغات برای دوستان و آشنایان خود خریداری می‌کنند. این بازار برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان، از یک پارکینگ طبقاتی بزرگ برخوردار است.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم، بازار بزرگ حکیم

ساعت فعالیت: 8 صبح تا ۲۲ بعدازظهر

13- بازار گل و گیاه

بازار گل و گیاه اصفهان که در میان عموم مردم با عنوان بازار گل و گیاه همدانیان هم شناخته شده است، می‌توانید در آن انواع گل‌های آپارتمانی، تزیینی، مصنوعی، درختچه‌ها و نهال‌های زیبا را مشاهده و خریداری کنید. گل‌های موجود در این بازار بسیار متنوع هستند و با چیدمانی زیبا در فضای آن قرار گرفته‌اند.

این بازار مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به گل و گیاه است و می‌توانند با قدم‌زدن در بازار گل و گیاه اصفهان به تماشا و خرید گل‌های رنگارنگ با رایحه‌ای مطبوع، آرامشی وصف‌ناپذیر را به خود هدیه دهند.

آدرس بازار گل و گیاه: خیابان جی، خیابان همدانیان، غرفه ۱۵۶ و ۷۹

ساعت کار بازار گل و گیاه: شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح الی ۱ ظهر و ۴ عصر الی ۸ شب و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۷:۳۰ شب

شماره تلفن بازار گل و گیاه: ۳۲۷۵۸۴۳۴-۰۳۱

14- بازار نقش جهان

بازار نقش جهان از جمله بازارهای سنتی اصفهان است. در دورتادور بازار میدان نقش جهان، حجره‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگی در دوطبقه وجود دارند و به‌عنوان بخشی از میدان نقش جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

قدمت میدان نقش جهان به دوره صفویه بازمی‌گردد، اما در دوره سلطنت رضاخان حجره‌های اطراف میدان بازسازی شدند و همین امر باعث تجدید حیات این مرکز شد. در بازار نقش جهان، انواع صنایع دستی ارزنده و گران‌قیمت هنرمندان اصفهانی عرضه می‌شود و با گشت‌وگذار در بازار نقش جهان و خرید صنایع دستی زیبای این شهر، می‌توانید لذت سفر خود را تکمیل کنید.

آدرس بازار نقش جهان: شهر اصفهان، میدان نقش جهان

15- پاساژ انقلاب

پاساژ انقلاب، از دیگر پاساژهای قدیمی و پررونق اصفهان است که به دلیل موقعیت مناسب و دسترسی راحتی که دارد، به مراکز خرید شلوغ و پرطرفدار تبدیل شده است. این مرکز خرید روبه‌روی سی‌وسه پل و جنب سینما ساحل قرار گرفته است. پاساژ انقلاب را می‌توان بورسی از لباس‌های شیک و مجلسی زنانه دانست که بیشتر مراجعه کنندگان آن را بانوان تشکیل می دهند و یا زوج های جوانی که برای تهیه لباس نامزدی یا عقد این مرکز خرید را انتخاب کرده‌اند.

آدرس: اصفهان، عباس‌آباد، خیابان مطهری، میدان انقلاب، پاساژ میدان انقلاب

ساعت فعالیت: 10 صبح تا ۲۲ بعدازظهر و جمعه تعطیل است.

16- مرکز خرید مهرسان

مرکز خرید مهرسان از لوکس‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید اصفهان به‌شمار می‌آید و در واقع تنوع محصولات آن به‌قدری زیاد است که افراد با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانند تمام کالاهای مورد نیاز خود را به‌راحتی تهیه کنند. محصولات موجود در فروشگاه‌های مرکز خرید مهرسان با هر رده سنی و هر سلیقه‌ای مناسب است و قطعا مراجعین دست خالی از آن خارج نخواهند شد.

از کالاهای مرکز خرید مهرسان می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، کامپیوتر، لپ‌تاپ و موبایل، لوازم الکترونیک و دیجیتال، لوازم صوتی و تصویری، اکسسوری منزل و صنایع دستی اشاره کرد. قیمت کالاها در این پاساژ نسبت به کیفیت آن‌ها مناسب است و همین امر باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان، مرکز خرید مهرسان

تلفن: 031-32295890

ساعت فعالیت: شنبه تا چهارشنبه از ۸:۳۰ تا ۱۳ و ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰، پنجشنبه‌ها  از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰

17-سرای هنرمندان

سرای هنرمندان اصفهان از جمله مراکز خرید جذاب و دیدنی این شهر است. در این مرکز خرید فروشگاه‌های متعددی برای عرضه  انواع ظروف نقره قلم‌کاری وجود دارد که توسط هنرمندان اصفهانی تولید شده است. در زمان بازدید از سرای هنرمندان می‌توانید این ظروف بسیار زیبا را که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف خودنمایی می‌کنند، مشاهده کنید و از نزدیک با هنرمندانی که این آثار را خلق کرده‌اند، آشنا شوید. هنرمندان اصفهانی در همان فروشگاه خود، مشغول به خلق دیگر آثار ارزشمندشان هستند، بنابراین در این بازار برای هر سبک و سلیقه‌ای محصولات مختلف وجود دارد و مسافران و گردشگران می‌توانند مطابق با نیاز و بودجه خود یکی از ظروف نقره قلم‌کاری شده مانند بشقاب، سینی، گل، قاب، جعبه و غیره را برای یادگاری از این شهر خریداری کنند.

آدرس: اصفهان، خیابان کاوه، حد فاصل پل چمران تا چهار راه باهنر

ساعت کاری: از شنبه تا پنج شنبه 9 تا 13:30 و 16:15 تا 20:30 و جمعه ها تعطیل است.

18-مرکز خرید اوسان

مرکز خرید اوسان یکی از مراکز خرید زیبا و مدرن شهر اصفهان است که در آن می‌توان انواع برندهای ایرانی و خارجی را خریداری کرد. این مرکز خرید در همسایگی مجتمع تجاری پارک قرار گرفته و مسافران می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند و  هم‌زمان از هر دو مجتمع تجاری در خیابان چهارباغ بالا دیدن کنند.

مرکز خرید اوسان دارای فروشگاه‌های پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، شال و روسری، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادوکلن، لوازم ورزشی، زیورآلات و… است و تمام کالاهای آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند. از آن جایی که این مرکز خرید دارای پارکینگ است، مراجعه‌کنندگان می‌توانند با خیالی راحت مرکز خرید اوسان را انتخاب کنند و از خرید کردن لذت ببرند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ، جنب کاخ سعادت ‌آباد، مرکز خرید اوسان

تلفن: ۳۶۶۷۳۱۶۱-۰۳۱

ساعت فعالیت: ۸ صبح الی ۱:۴۵ ظهر و ۴ عصر الی ۱۰ شب

19-مرکز خرید مارتین

یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان با فضایی بسیار شیک و زیبا، مجتمع تجاری مارتین است. در واقع این مجتمع تجاری از فروشگاه‌های متنوعی برخوردار است و با مراجعه به آن می‌توان محصولاتی چون پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و صنایع دستی اصفهان را تهیه کرد. در این مرکز برندهای مشهور ایرانی و خارجی یافت می‌شوند و همین امر باعث شده تا با هر سبک و سلیقه‌ای سازگار باشد.

آدرس مرکز خرید مارتین: چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک

ساعت کار مرکز خرید مارتین: ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ شب

شماره تلفن مرکز خرید مارتین: ۳۶۲۸۵۰۵۳-۰۳۱

20-پاساژ جعفری

اگر به اصفهان سفر کردید و قصد خرید پارچه‌های باکیفیت، اما با قیمت مناسب را داشتید، پاساژ جعفری را به شما معرفی می‌کنیم. در این پاساژ علاوه بر پارچه‌های زیبا، لباس‌های ارزان ‌قیمت هم به‌فروش می‌رسد و همین امر باعث شده تا پاساژ جعفری از مراکز خرید ارزان اصفهان شناخته شود.

آدرس: اصفهان، میدان امام علی، خیابان مجلسی، پاساژ جعفری

ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه ۹ تا ۲۲، جمعه‌ها تعطیل است.

سخن آخر

امیدواریم با استفاده از این راهنما بتوانید برای خرید سوغات و صنایع دستی یا وسایل مورد نیازتان، مرکز تجاری مناسبی را در شهر اصفهان پیدا کنید. با استفاده از سایت اتاقک هم می‌توانید در بهترین منطقه‌های شهری و تاریخی شهر اصفهان ویلا، سوئیت و یا خانه مورد نظرتان را با قیمتی مناسب انتخاب کنید و با اجاره ویلا در اصفهان از سفرتان به این شهر لذت ببرید.

سوالات متداول درباره بازار اصفهان

بازارهای تاریخی اصفهان کدامند؟

بازار بزرگ و تاریخی اصفهان، بازار قیصریه، بازار هنر اصفهان، بازار نقش جهان

مراکز خرید مدرن و لاکچری اصفهان کدامند؟

سیتی سنتر اصفهان، مرکز خرید جلفا، مرکز خرید ارگ عظیم جهان‌نما، مرکز خرید ارکیده، مرکز خرید کوثر

بازار قیصریه کجاست؟

بازار قیصریه در شمال میدان نقش جهان قرار دارد.

5/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

مائده سمیع‌زاده

مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

نوشته های مشابه