تجربه سفررستوران‌گردی

معرفی 12 مورد از بهترین رستوران‌‌های ماسال + منو، محدوده قیمتی، آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن | بازارگردی در ماسال

ماسال از شهرهای زیبا و سرسبز استان گیلان است که با طبیعت چشم‌نواز، فضایی بکر و مه‌آلود، آرامش وصف‌نشدنی، آبشارهای بلند و مراتع سرسبزش، آرامشی وصف‌نشدنی را به گردشگران هدیه می‌دهد. البته در شهر سراسر زیبایی ماسال، رستوران‌های مدرن و سنتی با غذاهای متنوع و باکیفیت احداث شده‌اند تا پذیرای گردشگران از اقصی نقاط ایران و جهان باشند. گردشگران در این رستوران‌ها می‌توانند غذاهای متنوع محلی، دریایی، ایرانی و فرنگی را همراه با گوش دادن به موسیقی زنده و تماشای نمایی زیبا از طبیعت سرسبز زیبای ماسال سرو کنند و لذت سفر خود را دوچندان کنند.

در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک قصد داریم شما را با بهترین رستوران‌های ماسال آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا می‌توانید مقاله ماسال کجاست را مطالعه کنید.

رستوران هاراشیدرستوران هاراشید

یکی از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار ماسال، رستوران هاراشید است. در این رستوران می‌توانید ضمن خوردن غذاهای خوش‌طعم، از مناظر زیبای اطراف آن هم لذت ببرید. برای پذیرایی از مهمانان، آلاچیق و کلبه‌های چوبی در ابعاد مختلف و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی برای فصول سرد و گرم سال در نظر گرفته شده و چشم‌انداز بی‌نظیر رستوران، رو به بام سبز ماسال نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

منوی رستوران شامل انواع غذاهای دریایی و گوشتی، غذاهای محلی شمال و انواع کباب است و کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، بسیار بالاست. بعد از صرف غذا یک چای تازه‌دم و یا دمنوش حسابی می‌چسبد. اگر اهل قلیان هم باشید می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: استان گیلان، ماسال، ولیعصر، جاده بام سبز 

محدوده قیمت: گران

ساعت کاری: همه‌روزه در دو وعده نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. 

شماره تماس: 44680008-013

اجاره ویلا ماسال با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران کاجرستوران کاج

رستوران کاج یکی دیگر از رستوران‌های ماسال با غذاهایی بسیار لذیذ و باکیفیت است و کوبیده‌های معروفش، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این رستوران در تمامی ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است؛ بنابراین گردشگران در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند برای سرو غذا به این رستوران مراجعه کنند و یکی از غذاهای ایرانی یا محلی آن را سفارش دهند.

لازم به ذکر است، رستوران کاج در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته آش دوغ سرو می‌کند که طعم بی‌نظیری دارد.

آدرس: استان گیلان، شاندرمن، ماسال شاندرمن

ساعت کار: شبانه‌روزی

محدوده قیمت: متوسط

تلفن: ۰۱۳۴۳۶۶۹۸۰۱

رستوران سوزه جنگلرستوران سوزه جنگل

یکی دیگر از رستوران‌های ماسال که در دل طبیعت زیبای ماسال ساخته شده، رستوارن سنتی سوزه جنگل است، بنابراین گردشگران می‌توانند در کنار لذت بردن از مناظر زیبای اطراف، غذای محلی یا ایرانی موردعلاقه خود را سفارش دهند. در کنار استفاده از غذاها امکان استفاده از قلیان در آلاچیق‌ها هم وجود دارد. جلوی رستوران یک محوطه برای خودروها وجود دارد تا به‌عنوان پارکینگ از آن استفاده کنند.

آدرس: شهرستان ماسال، خیابان سردار جنگل، خیابان بام سبز

ساعت کار: رستوران سوزه جنگل در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا یک بامداد در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس‌دهی است.

محدوده قیمت: کیفیت غذاها در این رستوران به نسبت قیمت‌ها مناسب است و با یک پرس کاملا سیر می‌شوید.

تلفن: 09114542749

رستوران خزر ماسالکباب و گوجه

یکی دیگر از رستوران‌های باسابقه و زیبای ماسال، رستوران خزر است. این رستوران اولین بار از سال 1369 فعالیت خود را به عنوان کته‌پزی با دو نفر پرسنل، در یک مکان 24 متری آغاز کرد. پس از گذشت سال‌ها تجربه و کسب رضایت مشتریان، رستوران خزر ماسال، گسترش یافت و در فضایی 600 متر، از بخش‌های مختلف سالن پذیرایی، لژ خانوادگی و یک سالن وی‌آی‌پی مجلل آماده خدمت‌رسانی به 220 نفر مهمان است.

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و لوکس، با آب‌وهوایی مطبوع است. منوی رستوران خزر  با ۳۰ نوع غذای روزانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و مهمانان می‌توانند در کنار سرو غذا از موسیقی زنده که در محیط رستوران پخش می‌شود، بهره‌مند شوند. بنابراین کیفیت بی‌نظیر غذا، سرویس‌دهی عالی و منظره بسیار زیبای رستوران، توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب کند.

آدرس: ماسال، خیابان انقلاب، بعد از بانک ملت

ساعت کار: رستوران خزر در دو وعده ناهار و شام از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب آماده خدمت‌رسانی است.  

محدوده قیمت: حجم و کیفیت غذاها مناسب و قیمت‌ها نیز با توجه به کیفیت خوب است.  

تلفن: 44662515-013

رستوران خانیرستوران خانی

رستوران خانی با معماری سنتی در محیطی ییلاقی و در یک هتل چوبی کوچک قرار گرفته است. جالب است بدانید، رستوران به صورت خانوادگی اداره می‌شود و برای مراجعه به آن باید حتما رزرو قبلی داشته باشید. وجه تمایز رستوران خانی، دور بودن آن از هیاهوی شهر و داشتن چشم‌انداز بسیار زیبای کوهستان و جنگل است. در محیط بیرونی رستوران هم چند آلاچیق وجود دارد.

در منوی غذاهای رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید و در کنار غذا با نان سنتی و کره محلی پذیرایی شوید. اگر به این رستوران رفتید حتما ماهی قزل آلا و چلو شامی آن را تست کنید. بنابراین اگر به دنبال مکانی خلوت و زیبا هستید که بتوانید اقامت داشته باشید و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید، هتل رستوران خانی بهترین پیشنهاد است.

آدرس: این هتل در ییلاق ماسال در فاصله 65 کیلومتری فومن واقع شده

ساعت کار: 10 تا 24

محدوده قیمت: متوسط

تلفن: ۰۱۳۴۴۶۶۲۶۹۸

رستوران یادگار پدررستوران یادگار پدر

این رستوران، در واقع یک مکان تفریحی – اقامتی است که با توجه به داشتی فضایی لوکس و طبیعت چشم‌نواز اطرافش، گردشگران زیادی را برای اقامت یا سرو غذا به خود جذب کرده است. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه‌ را سفارش دهید و در کنار لذت بردن از طعم بی‌نظیر و کیفیت بالای غذاهای آن، در محیط سرسبز رستوران هم لحظات خوشی را سپری کنید. این رستوران علاوه‌بر منوی غذای ایرانی، منوی غذای تایلندی هم دارد، البته برای صرف غذای تایلندی باید از قبل با تماس تلفنی هماهنگی صورت بگیرد.

مدیریت خوب این مجموعه و سرویس‌دهی عالی آن از دیگر نقاط مثبت مجموعه تفریحی – اقامتی یادگار پدر است که آن را نسبت به دیگر رستوران‌ها متمایز کرده است. در این رستوران آلاچیق‌های متعدد برای سرو غذا با فاصله استاندارد وجود دارد و هم‌چنین برای رفاه حال مهمانان عزیز جای پارک مناسب در فضای بیرونی در نظر گرفته شده است.

آدرس: گیلان، شهرستان ماسال، بخش شاندرمن

ساعت کار: در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 تا 23:45 در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت‌رسانی است.

محدوده قیمت: گران

تلفن: 09112370597

رستوران ننه گلبهاررستوران ننه گلبهار

رستوران ننه گلبهار از دیگر رستوران‌های جذاب و زیبای ماسال است که افراد می‌توانند از هر دو فضای داخل و بیرون رستوران برای سرو غذا استفاده کنند. منوی رستوران هم شامل غذاهای ایرانی و سنتی است. غذاها با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر در فضای سنتی و چشم‌انداز زیبای رستوران، به دور از شلوغی‌ها و هیاهوی شهر سرو می‌شوند. جلوی رستوران هم فضایی برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.

آدرس: استان گیلان، ماسال، بلوار انقلاب، سردار جنگل، ساحلی، بین محسنی و شالیزار

ساعت کار: رستوران در تمام ایام هفته بین ساعت 9 تا 23:45 برای همه وعده‌های غذایی آماده خدمت‌رسانی است.

محدوده قیمت: متوسط

تلفن: 09118825922

رستوران هتل راتینسرستوران هتل راتینس

اگر هوس خوردن کباب‌های خاص گیلان و انواع خورشت و حتی فست‌فود به سرتان زد، پیشنهاد ما رستوران هتل راتینس است. نمای مدرن رستوران هم رو‌به کوهستان ساخته‌شده و فضای بسیار زیبا و جذابی را برای سرو غذا و همچنین عکاسی خلق کرده است. در منوی رستوران هتل راتینس می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، اروپایی، سالادها، ساندویچ‌ها، برگرها و فست‌فودها را در وعده‌های صبحانه (به صورت بشقابی یا سلف‌سرویس)، نهار و شام را سفارش دهید.

رستوران هتل راتیس، برای هر سبک و سلیقه‌ای محیط‌های مجزای رستوران چند‌منظوره، رستوران سلف‌سرویس، کافه سنتی و کافی‌شاپ در نظر گرفته است و به‌صورت کلی ظرفیت رستوران پذیرای 500 نفر در دو محیط مجزا شامل یک سالن سرپوشیده و فضای باز با چشم‌اندازی زیبا روبه جنگل و کوهستان است.

پرسنل آموزش‌دیده و مجرب رستوران، در سطح بسیار خوبی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. اگر به این رستوران مراجعه کردید، حتما چلو گوشت و میرزا قاسمی آن را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیرش نهایت لذت را ببرید.

آدرس: ماسال، کیلومتر۴ بزرگراه ماسال به شاندرمن

ساعت کار: رستوران در تمام ایام هفته بین ساعت 8 تا 24 برای همه وعده‌های غذایی آماده خدمت‌رسانی است.

محدوده قیمت:  گران

تلفن: 43666666-013 

رستوران اطراقرستوران اطراق

یکی دیگر از رستوران‌های معروف ماسال، رستوران اطراق است که به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته آماده خدمت‌رسانی به مراجعین است. رستوران دکوراسیون ساده‌ای دارد و شما می‌توانید در یک محیط ساده، غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را سرو کنید. در بین غذاهای محلی بهتر است کباب ترش را هم امتحان کنید.

غذاهای رستوران از قیمت مناسبی برخوردارند و به طور کلی افرادی که می‌خواهند یک سفر اقتصادی داشته باشند، رستوران اطراق می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آدرس: بلوار مادر، بین گلریزان و میدان شهید فرزانه

ساعت کار: به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی است.

محدوده قیمت: متوسط و ارزان

تلفن: 09120136113

رستوران سنتی اولسبلنگاهبرنج و کباب در ظرف های آبی

از بهترین رستوران‌های ماسال که در منطقه‌ای ییلاقی واقع شده، رستوران سنتی اولسبلنگاه است. این رستوران با داشتن آشپز خبره و باتجربه در پخت انواع غذاها سرآمد است و توصیه می‌کنیم، با مراجعه به این رستوران از سفارش غذاهای مختلف آن مانند باقالا قاتوق و کوبیده میکس، کباب ترش و انواع خورشت‌های آن غافل نشوید.

تنوع غذاهای موجود در منو بسیار زیاد است و می‌توانید هر کدام از غذاها را مطابق با میل و سلیقه سفارش دهید. پرسنل با مشتریان رفتار خوب و مودبانه‌ای دارند و سرویس‌دهی در سطح ایده‌آلی انجام می‌شود. فضای داخلی رستوران، شامل یک سالن کوچک است و در جلوی رستوران هم فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد؛ البته در این فضای کوچک شاهد دکوراسیون شیک، نورپردازی مناسب، چیدمان زیبا، پرسنل با پوشش یونیفرم مرتب و یکدست و پخش موسیقی خواهیم بود و به مراجعین در چنین فضایی حس آرامش و خوشایندی دست می‌دهد. گفتنی است، غذاها در کنار کیفیت بالا و حجم مناسبشان از قیمت مناسبی برخوردارند و به راحتی با یک پرس آن می‌توان سیر شد.

آدرس: گیلان، شهرستان ماسال، فلکه گاز اول بلوار شهید بهشتی روبروی فروشگاه هفت

ساعت کار: 8 صبح تا 6 شب (سرو صبحانه، نهار و شام در رستوران انجام می‌شود.)

محدوده قیمت: متوسط و ارزان

تلفن: 01343660060

کافه رستوران کِی‌منکافه رستوران کِی‌من

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ماسال، کافه رستوران کی‌من است. رستوران از فضای داخلی مدرن و شیکی برخوردار است و طراحی زیبایی دارد و نمای بیرونی آن هم مشتریان را به خود جذب می‌کند.

این مکان به‌عنوان یکی از رستوران‌های ایتالیایی ماسال شناخته می‌شود و در بخش کافه هم می‌توانید انواع فست‌فود و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. این رستوران به‌دلیل کیفیت غذایی بالا و سرویس‌دهی عالی توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و در میان گردشگران به‌عنوان یکی از بهترین کافه‌های ماسال شناخته  شود. این کافه در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس‌دهی است.

آدرس: ماسال، بلوار ولیعصر، جنب شهرداری

ساعت کار: در تمامی ایام هفته 8:30 صبح تا 1 بامداد

محدوده قیمت: متوسط

تلفن: 44684444-013

سفره‌خانه سنتی آویشوسفره‌خانه سنتی آویشو

سفره‌خانه سنتی آویشو یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال است. نمای بیرونی سفره خانه با دکوراسیون شیک و جذاب رستوران هماهنگی دارد و در مجموع این سفره‌خانه از محیطی زیبا و تمیز برخوردار است.

اگر به دنبال صرف غذاهای محلی و ایرانی باکیفیت، در یک محیط آرام و سنتی هستید، پیشنهاد ما سفره‌خانه سنتی آویشو است. جالب است بدانید، سفره خانه سنتی آویشو در نزدیکی مراکز مهم ماسال قرار گرفته و همین امر باعث شده تا مشتریان زیادی برای سرو غذا به این‌جا مراجعه کنند.

آدرس: شهرستان ماسال، جاده ماسال

ساعت کار: در تمامی ایام هفته10 صبح تا 1 بامداد

محدوده قیمت: متوسط

تلفن: 44651515-013

 




     

    سخن آخر

    شاید مسافران و گردشگران در زمان سفر، برای پیدا کردن رستوران خوب برای سرو غذاهای باکیفیت و بهداشتی دچار سردرگمی شوند. برای رفع این مشکل ما در این‌جا برخی از رستوران‌های خوب ماسال را معرفی کردیم تا مسافران بتوانند با خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه در این خطه از شمال کشور، سفری به‌یادماندنی داشته باشند. برای اقامت چند روزه خود در شهر ماسال هم می‌توانید به سایت اتاقک مراجعه کنید و با اجاره ویلا ماسال یا اجاره کلبه در ماسال مطابق با نیاز و شرایط خود، بهترین اقامتگاه را از نظر امکانات و قیمت انتخاب و رزرو کنید.

    سوالات متداول درباره رستوران های ماسال

    بهترین رستوران‌های ماسال کدامند؟

    رستوران یادگار پدر، رستوران هاراشید، رستوران هتل راتینس

    ارزان‌ترین رستوران‌های ماسال کجاست؟

    رستوران اطراق، رستوران ننه گلبهار، رستوران آویشو

    رستوران‌هایی ییلاقی ماسال کدامند؟

    رستوران خانی، رستوران سنتی اولسبلنگاه

    5/5 - (5 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    ‫2 دیدگاه ها

    1. عجیبه که تو بین این رستوران ها اسم کافه رستوران تاپ جمشید رو ذکر نکردین فکر نمیکنم این لیست واقعا بررسی کافه رستوران های خوب باشه بیشتر جنبه تبلیغات داره ما یه سری که رفتیم اونجا دیگه واقعا مشتریشون شدیم

    2. خوشحال میشیم تجربتون رو از رستوران هایی که رفتید با ما به اشتراک بگذارید 🙂

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *