تجربه سفر

معرفی 5 اقامتگاه برتر اصفهان

بهترین اقامتگاه‌های اصفهان از نگاه گردشگران

درباره جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان هر چه بگوییم کم است. اصفهان جایی است که در آن تاریخ و طبیعت به هم گره خورده‌اند و گوشه‌و کنار شهر را به تابلو‌هایی تماشایی از هنر و طبیعت تبدیل کرده‌اند. زاینده‌رود خروشان و سی‌و‌سه پل، مسجد امام و میدان سرسبز نقش جهان، منار جنبان و باغ‌های دوران صفویه فقط چندتا از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان هستند.

بهترین اقامتگاه‌های اصفهان از نگاه گردشگران

اصفهان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است و مقصد توریست‌ها و مسافرهای زیادی است. پیدا کردن اقامتگاه در اصفهان کار سختی نیست چون هم اصفهانی‌ها مهمان‌نوازند و هم اینکه به دلیل حضور توریست‌ها اقامتگاه‌های زیادی در سراسر این شهر وجود دارد.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم ۵ اقامتگاه برتر اصفهان را معرفی کنیم که از نگاه گردشگران امتیاز بالایی از نظر قیمت و استانداردهای کیفیتی داشته‌اند.

اقامتگاه‌های اصفهان

۱- اقامتگاه بوم گردی پاسارگاد

در شهرهای تاریخی اقامتگاه‌های بوم‌ گردی زیادی وجود دارد که معمولا خانه‌هایی قدیمی بوده‌اند که بعد از بازسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. عمارت پاسارگاد یکی از این اقامتگاه‌های بوم‌گردی اصفهان است که در بافت قدیمی شهر قرار دارد. 

با اقامت در این خانه به دوران گذشته سفر می‌کنید و چند روزی را در خانه‌ای می‌گذرانید که دورتادور حیاطش درخت‌های سرسبز و پنجره‌های اتاق‌ها قرار دارند. حوض آبی وسط حیاط دلبری می‌کند و بوته‌های شمشاد فضای شادتری را در حیاط به وجود آورده‌اند.

میزبان مهربان این اقامتگاه با صبحانه از مهمان‌هایش پذیرایی می‌کند.

اقامتگاه بوم گردی در اصفهان
عکس از سایت اتاقک

۲- هتل سنتی اردیبهشت

هتل سنتی اردیبهشت در اصفهان اقامتگاهی باصفا است که اقامت در آن لحظه‌های دلنشینی به همراه دارد. این مجموعه در بافت شهری و نزدیک بناهای تاریخی اصفهان قرار گرفته است. صبحانه رایگان و قیمت مناسب از مزایای اقامت در این هتل سنتی است.

هتل سنتی اردیبهشت در اصفهان
عکس از گوگل

۳- آپارتمان مشتاق

افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند در طول سفر هم در فضایی شبیه به خانه حضور داشته باشند و مثل همیشه انجام همه امور زندگی را برعهده داشته باشند. اگر از این دسته افراد هستید اقامت در آپارتمان مشتاق را پیشنهاد می‌کنیم. با اقامت در این واحد آپارتمانی در محیطی دنج، آرام و مرتب لحظه‌های خوشی خواهید داشت. اجاره این آپارتمان برای سفر به اصفهان برای خانواده‌ها مناسب است چون می‌توانند از امکاناتی مثل آشپزخانه و اتاق‌های متعدد به راحتی استفاده کنند.

اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان

۴- هتل آپارتمان ونوس

با اقامت در هتل آپارتمان‌ها خدماتی شبیه به هتل اما با هزینه‌ای کمتر دریافت می‌کنید. هتل آپارتمان ونوس در اصفهان یکی از مجموعه‌هایی است که امکانات قابل قبولی برای یک اقامت چند روزه دارد و با توجه به خدمات و ویژگی‌هایش قیمت مناسبی هم برای اجاره اتاق‌ها دارد. پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران و جکوزی برخی از امکانات رفاهی این مجموعه‌اند.

با اقامت در این هتل آپارتمان تا خیابان چهارباغ، سی‌و‌سه‌ پل و میدان نقش جهان فاصله چندانی ندارید.

هتل آپارتمان ونوس در اصفهان
عکس از گوگل

۵- هتل سنتی کریاس

هتل سنتی کریاس از سال ۱۳۹۶ فعالیتش را شروع کرده اما قدمت آن متعلق به دوران قاجار است و بعد از مرمت از آن به‌عنوان هتل استفاده می‌شود. بنای قدیمی با معماری ایرانی حال‌و‌هوای خوبی به این مجموعه بخشیده است و اگر در حیاط این این مجموعه باستید گنبد مسجد امام اصفهان را می‌توانید تماشا کنید. علاوه‌بر مسجد امام، عالی قاپو و میدان نقش جهان هم با این مجموعه فاصله زیادی ندارند.

هتل سنتی کریاس در اصفهان
عکس از سایت اتاقک

بهترین اقامتگاه‌های بومگردی اصفهان

در صورتی که شما هم شیفته فرهنگ “نصف جهان” هستید، برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم، اقامت در بهترین اقامتگاه‌های بومگردی اصفهان ‌می‌تواند شما را در حال و هوای قدیم اصفهان غرق کند. خوشبختانه در سایت اتاقک امکان رزرو اقامتگاه‌های بومگردی شهر اصفهان وجود دارد و به سادگی با چند کلیک ‌می‌توانید سفری به گذشته‌ها را برای خود تضمین کنید. در ادامه تعدادی از بهترین اقامتگاه‌های اصفهان را با هم مرور ‌می‌کنیم. البته شما می‌توانید به سایت اتاقک مراجعه کنید و گزینه دلخواه خود را بیابید.

اقامتگاه بومگردی صالحی

این اقامتگاه دارای یک حیاط مرکزی گلکاری شده زیبا و 5 اتاق است. حیاط این بنا بسیار زیباست و ‌می‌توانید ساعت‌ها دور حوض نشسته و آرامش حقیقی را حس کنید. همچنین امکان لذت بردن از غذاهای سنتی اصفهان را هم در این اقامتگاه رویایی خواهید داشت. این اقامتگاه به خوبی برای نیازهای مسافران تجهیز شده است و نوید یک اقامت دلپذیر را به شما ‌می‌دهد.

اقامتگاه بومگردی صالحی
اقامتگاه بومگردی صالحی

اقامتگاه بومگردی اشکانی

این اقامتگاه زیبا دارای 9 اتاق است و از مزایای آن این است که تمام اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی مجزا هستند. همچنین اتاق‌ها به صورت سنتی و زیبایی دکور شده اند که به راستی احساس اقامت در گذشته‌ها را به شما خواهد داد. همچنین خوب است در نظر داشته باشید که این اقامتگاه در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد.

اقامتگاه بومگردی اشکانی
اقامتگاه بومگردی اشکانی

اقامتگاه بومگردی ‌هاتف

این اقامتگاه بنایی متعلق به دوره پهلوی است که پس از بازسازی و مرمت از سال 1397 فعالیت خود را به عنوان یک اقامگاه بومگردی آغاز کرده است. معماری این بنا که از 9 اتاق و حیاطی زیبا تشکیل شده است، بسیار دلنشین است و احساس آرامش القا ‌می‌کند. همچنین با اقامت در این اقامتگاه ‌می‌توانید از غذاهای سنتی لذیذ نیز لذت ببرید.

اقامتگاه بومگردی هاتف
اقامتگاه بومگردی هاتف

اقامتگاه بومگردی کارما

این اقامتگاه که قدمتی بیش از 150 سال دارد، حال و هوای بسیار نوستالژیکی دارد. این اقامتگاه دارای 4 اتاق است و از اقامت در آن خسته نخواهید شد. همچنین خوب است بدانید که این اقامتگاه در نزدیکی منار جنبان، باغ پرندگان و آتشکده آتشگاه قرار دارد، و ضمن اقامت در این اقامتگاه ‌می‌توانید به سادگی از این جاذبه‌های گردشگری دیدن نمایید.

اقامتگاه بومگردی کارما
اقامتگاه بومگردی کارما

اقامگاه بومگردی سه کنجی

این اقامتگاه دارای 2 اتاق است و به همین دلیل سکوت و خلوت بیشتری برای کسانی که در جستجوی آرامش بیشتر هستند، فراهم ‌می‌کند. حیاط زیبا به همراه حوض و گل‌های رنگارنگ، درب‌های چوبی و پنجره‌های ارسی دست به دست هم ‌می‌دهند و خاطرات ماندگاری در ذهن شما باقی ‌می‌گذارند.

اقامتگاه بومگردی سه کنجی
اقامتگاه بومگردی سه کنجی

سخن آخر

در سایت اتاقک اقامتگاه‌های خوب و مناسب زیادی قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه و بودجه‌تان انتخاب کنید. فاصله کم با جاهای دیدنی اصفهان، اقامتگاه‌ها ارزان‌تر، میزبان‌های حرفه‌ای، خدمات بیشتر و کیفیت استاندارد واحدهای اقامتی از مهم‌ترین شرایطی است که در اتاقک برای رفاه مهمان‌ها در نظر گرفته‌ایم.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *