اتاقکیخبرهای اتاقکیمیزبان

امکانات جدید و متفاوت اتاقک برای میزبان‌ها: یک پنل حرفه‌ای و جذاب

میزبانی در اتاقک و کسب درآمد از طریق اجاره آنلاین اقامتگاه تبدیل به یکی از شغل‌های جانبی و یا اصلی تعدادی از هموطنانمان شده است. افراد زیادی از دست دلال‌ها و تابلوهای اجاره ویلا در کنار جاده به سایت‌های رزرواسیون آنلاین و میزبانی در اتاقک روی آورده‌اند. میزبان‌ها علاوه بر آنکه از طریق اتاقک درآمد کسب می‌کنند، نقش بسیار مهمی در ایجاد یک تجربه خوب برای مهمان‌ها دارند و همین موضوع اهمیت دسترسی میزبان‌ها به یک پنل و داشبورد حرفه‌ای برای مدیریت اقامتگاه‌هایشان را نشان می‌دهد. ما در اتاقک همیشه تلاش کرده‌ایم تا با در نظر گرفتن نیازهای میزبان‌ها، امکانات و ویژگی‌های پنل آن‌ها را بهبود و ارتقا دهیم.

میزبانی در اتاقک
عکس از اتاقک

قابلیت جدید برای کمک به میزبان‌ها 

همانطور که می‌دانید یکی از بهترین روش‌ها برای بیشتر دیده شدن هر اقامتگاه قرار گرفتن آن در صفحه‌های اول جستجوی هر شهر است. میزبان‌ها با قرارگیری در رتبه‌های بالایی شهر خود می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند. تیم محصول اتاقک ویژگی جدیدی را با نام داشبورد در پنل میزبان‌ها فراهم کرده است که میزبان‌ها بتوانند با آگاهی و هوشمندی بیشتری راه رسیدن به رتبه‌‌های بالا در لیست شهر خود را پیدا کنند و با میزبانی در اتاقک درآمد میلیونی داشته باشند. 

این قابلیت در بین تمام سامانه‌های رزرواسیون آنلاین برای اولین بار توسط اتاقک ارائه می‌شود و اتاقک را در مقایسه این سامانه‌ها متمایز می‌کند.

قابلیت‌های جدید پنل میزبانی
عکس از اتاقک

داشبورد میزبان

داشبورد میزبان امکان جدیدی است که به پنل میزبانی اضافه شده است. هر کاربر می‌تواند بعد از میزبانی در اتاقک و ثبت اقامتگاهش از این قابلیت استفاده کند و با استفاده از آن وضعیت اقامتگاه خود را بهبود ببخشد. در واقع این داشبورد مثل یک مشاور آگاه در این زمینه است. داشبورد میزبان‌ با اطلاعات هوشمندانه‌ای که در اختیار میزبان قرار می‌دهد به او کمک می‌کند ضعف‌های خود را در رقابت با سایر میزبان‌ها پیدا کند و به یکی از میزبان‌های برتر اتاقک تبدیل شود. این قابلیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل میزبان است و به میزبان‌های اتاقک فرصت می‌دهد تا با استفاده از آن تفاوت درآمد زیادی با میزبان‌های سامانه‌های رزرواسیون آنلاین دیگر داشته باشند.

داشبورد میزبان
عکس از اتاقک

اطلاعات قابل دسترس در داشبورد میزبان 

میزبان‌ها در داشبورد پنل خود می‌توانند اطلاعات مربوط به تعداد رزروها، تعداد نظرات ثبت شده و امتیاز این اقامتگاه از زمان شروع میزبانی در اتاقک  را بررسی کنند. همچنین آمار مفیدی در خصوص تعداد بازدید، تعداد رزروهای پذیرفته شده و رد شده در ۳۰ روز گذشته در اختیار میزبان قرار می‌گیرد. این اطلاعات به میزبان کمک می‌کند وضعیت اقامتگاه خود را بررسی کند و برای افزایش بازدید، رزرو و در نهایت درآمد خود تلاش کند. 

اطلاعات مورد نیاز میزبان
عکس از اتاقک

مقایسه با میزبان برتر

میزبان برتر چه کسی است؟ کسی که از زمان میزبانی در اتاقک بیشترین امتیاز را در شهر مورد نظر جمع‌آوری کرده است و بنابراین به عنوان اولین اقامتگاه پیشنهادی اتاقک به مهمان‌ها نمایش داده می‌شود. مثلا در شهرهای شمالی به ازای هر شهر یک میزبان نمونه داریم که در جست‌وجوی مهمان به عنوان اولین گزینه نمایش داده می‌شود. در داشبورد پنل میزبانی، هر اقامتگاه در مقایسه با اقامتگاه برتر شهر خود مقایسه می‌شود. امتیاز میزبان و صفحه‌ای که اقامتگاهش در سایت به خود اختصاص داده روی نموداری با اقامتگاه برتر مقایسه می‌شود. میزبان‌ها با آگاهی از امتیازهای میزبان برتر شهر خود می‌توانند هدف خود را برای رسیدن به صفحه اول و کسب امتیاز متناسب با میزبان‌های برتر شهر خود، مشخص کنند. 

میزبان نمونه
عکس از اتاقک

توصیه‌های اتاقک 

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داشبورد میزبان‌ها قسمت تخمین امتیازهاست. در این بخش هر میزبان متوجه می‌شود با چه روش‌هایی می‌تواند امتیازهای خود را افزایش دهد. آنی‌کردن اقامتگاه یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش امتیاز میزبان‌هاست. اعمال تخفیف روی اقامتگاه، افزایش نرخ پاسخگویی، افزایش تعداد بازدید از صفحه اقامتگاه، افزایش تعداد رزروها و قیمت‌گذاری مناسب از دیگر پارامترهایی هستند که هر میزبان می‌تواند با تغییر آن‌ها در داشبورد، تخمینی از وضعیت آینده امتیاز، رتبه و حتی درآمد اقامتگاه خود را داشته باشد.

پیشنهادهای اتاقک
عکس از اتاقک

امکانات جدید اتاقک‌های من

دسترسی اعمال تخفیف روی اقامتگاه، تعیین پر یا خالی بودن اقامتگاه، آنی یا غیر آنی کردن و فعال و غیر فعال کردن اقامتگاه دسترسی‌های جدیدی هستند که در پنل میزبان قرار گرفته است. با این شرایط میزبان می‌توند به راحتی اقامتگاه خود را مدیریت کند، قیمت‌ها را تغییر دهد، تخفیف اعمال کند و یا اقامتگاه را آنی کند. 

میزبان با ورود به حساب کاربری و بخش اقامتگاه‌های من می‌تواند قیمت‌ اقامتگاه خود را ویرایش کند. برای اعمال تخفیف دو روش وجود دارد. تخفیف‌های روزانه که در آن روزهای مشخصی برای تخفیف مشخص می‌شود و تخفیف‌های بازه‌ای که در یک دوره زمانی مشخص روی اقامتگاه اعمال می‌شود. آنی کردن اقامتگاه هم به صورت بازه‌ای صورت می‌گیرد و میزبان تعهد می‌کند که در این بازه مشخص تقویم خود را به‌روز نگه دارد. 

تغییرات در اتاقک‌های من
عکس از اتاقک

اگر شما هم یکی از میزبان‌های ما هستید می‌توانید با ورود به پنل میزبانی خود از این امکان جدید استفاده کنید. این داشبورد برای کمک به شما و افزایش درآمد شما طراحی شده است. اگر هنوز به خانواده اتاقک اضافه نشده‌اید وارد سایت شوید و در قسمت میزبان شوید اقامتگاه خود را ثبت کنید. شما می‌توانید با میزبانی در اتاقک ماهیانه درآمد بالایی داشته باشید و یکی از میزبان‌های شناخته شده شهر خود باشید. 

5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *