جاهای دیدنیتجربه سفرمحبوب ها

تعطیلات خرداد کجا بریم؟ | معرفی 15 مقصد خنک برای تعطیلات خرداد

گرم‌تر شدن هوا و رسیدن به خرداد ماه بهانه‌ای برای پیدا کردن مقاصد گردشگری جدید و ناب و البته با آب‌وهوای بی‌نظیر است و همه به دنبال این سوال هستند که تعطیلات خرداد کجا بریم؟ بسیاری از گردشگران برای سفر در تعطیلات خرداد به دنبال مکان‌های بکر و جذابی هستند که بتوانند خنکای هوا را روی پوستشان احساس کنند و از منظره‌های کمیاب پیش‌رویشان لذت ببرند.

در این مقاله از وبلاگ اتاقک می‌خواهیم بهترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی ایران در خرداد را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید به یک جای دیدنی جدید و دوست‌داشتنی سفر کنید و از تجربه گردشگری خودتان غرق در لذت شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چرا سفر در خرداد؟

خرداد از آن ماه‌هایی است که اگر آن را برای سفر انتخاب کنید، یک بازی دو سر برد را آغاز کرده‌اید. جاهای دیدنی در خرداد ماه، به دلیل آنکه پیش از تابستان است و بسیاری از خانواده‌ها درگیر امتحانات دانش‌آموزان هستند، بسیار خلوت است! بنابراین می‌توانید با خیال راحت بهترین جاهای دیدنی ایران در خرداد را انتخاب و به آنجا سفر کنید. یادتان باشد این ویژگی خرداد ماه، باعث می‌شود که میزان هزینه‌های سفر شما هم کمتر از دیگر زمان‌ها باشد!

خرداد، ماه سفرهای دو نفره و چند نفره به زیباترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی ایران است. بنابراین این فرصت را از دست ندهید و همین حالا برنامه سفر خودتان را بچینید!

جاهای دیدنی ایران که در تعطیلات خرداد باید به آنجا سفر کنید

جاهای دیدنی ایران دیدنی‌های ایران در خرداد ماه آنقدر زیاد و جذابند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. این مکان‌های دیدنی را با توجه به سلیقه و علاقه خودتان انتخاب کنید و از رفتن به آنجا لذت ببرید. دیدنی‌های ایران در خرداد که اینجا به شما معرفی می‌کنیم، بدون‌شک شمار را عاشق خودشان می‌کنند.

جاده اسالم به خلخال؛ پرواز در میان زیبایی

جاده اسالم به خلخال از جاهای دیدنی ایران
طول این جاده تماشایی حدود 70 کیلومتر است

قطعا تابه‌حال نام جاده اسالم به خلخال را شنیده‌اید و شرح زیبایی‌های آن به گوشتان خورده است. این مکان دیدنی، بدون اغراق یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین مکان‌های گردشگری اسالم و ایران است که باید در خرداد ماه از آن دیدن کنید.

اسالم یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است که در گیلان قرار دارد و جاده اسالم از این منطقه آغاز می‌شود و در خلخال استان اردبیل به پایان می‌رسد. تقریبا همه گردشگران داخلی و خارجی، این جاده را به‌عنوان یکی از بی‌نظیرترین مکان‌های دیدنی ایران می‌شناسند. این جاده تماشایی که طول آن در حدود 70 کیلومتر است، در خرداد ماه به زیباترین شکل ممکن خودش را نمایان می‌کند و چشم از حجم زیبایی آن پر می‌شود. یکی از جذابیت‌های بسیار مهم جاده اسالم به خلخال در خرداد، آب‌وهوای فوق‌العاده و خنک آن است! پس اگر در خرداد ماه به این منطقه سفر می‌کنید، حتما یک لباس گرم همراه خودتان داشته باشید.

در این مکان دیدنی، همه چیز برای خوش گذراندن و سفری به‌یادماندنی فراهم است. پس یادتان باشد که گردش در این منطقه را در برنامه‌های سفر خرداد خود جای دهید و از این تجربه منحصربه‌فرد لذت ببرید.

اولسبلنگاه؛ چشم در چشم با بهشت

اولسبلنگاه از جاهای دیدنی ایران
سفر به اولسبلنگاه و ییلاقات ماسال شبیه به یک دیدار رو در رو با بهشت است!

اگر به شما بگویند که همین حالا یک بلیت سفر رایگان به بهشت دارید، چه واکنشی نشان می‌دهید؟! اولسبلنگاه جز جاذبه‌های گردشگری ماسال و یکی از مکان‌های بهشتی کشور است که می‌توان آن را جزو بهترین مکان‌های دیدنی ایران در خرداد معرفی کرد. سفر به اولسبلنگاه و ییلاقات ماسال شبیه به یک دیدار رو در رو با بهشت است! در این منطقه همه‌چیز زیباست. تصویر دشت‌های سرسبز و پهناور، عطر تازه سبزه و چمن، آسمان پر از ابر و آبی، مه بی‌نظیر صبحگاهی و خنکی جذاب هوا، تنها گوشه‌هایی از زیبایی این منطقه هستند.

هوای ماسال و اولسبلنگاه در خرداد بی‌نظیر و خنک است و اگر به آنجا بروید، باید لباس گرم همراه خود داشته باشید. اقامت در خانه‌های روستایی اولسبلانگاه و طعم کره و پنیر محلی همه چیز را برای یک سفر هیجان‌انگیز در خرداد آماده می‌کنند. اگر دوست دارید صبح خود را با منظره‌ای رو به طبیعت سبز گیلان و عطر نان تازه محلی آغاز کنید، همین حالا برای سفر به ماسال و منطقه اولسبلنگاه برنامه‌ریزی کنید.

اجاره ویلا ماسال با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

جواهرده، جواهر ایران

جواهر ده رامسر از جاهای دیدنی ایران
حیوانات کمیاب و زیبایی همچون روباه، سنجاب، خرس، باز، توکا، قرقاول و … را نیز در آنجا خواهید دید.

یکی دیگر از زیباترین جاهای دیدنی ایران در خرداد، جواهر ده است. روستای زیبایی که جز جاهای دیدنی در رامسر استان مازندران و مرز گیلان می‌باشد و شبیه به یک جواهر در شمال ایران می‌درخشد. جواهرده آنقدر زیبا و تماشایی است که از ابتدای ورود به جاده رویایی و غرق در مه آن، محو زیبایی‌اش خواهید شد.

طبیعت این روستا حرف ندارد و مجموعه‌ای از مناظر بکر و جذاب را پیش چشمتان نمایان می‌کند. جواهرده، به دلیل داشتن آب‌وهوای دلپذیر در خرداد، به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل شده است که هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند. اگر به این منطقه سفر کنید، می‌توانید مجموعه‌ای از زیبایی‌های طبیعی، بناهای تاریخی و تصاویر بکر را ببینید و خنکای هوای این منطقه را روی پوستتان احساس کنید.

یکی از زیباترین فرضیه‌هایی که درباره نام این روستا وجود دارد، این است که در این منطقه جواهرات گرانبهای زیادی را یافته‌اند‌. چراکه در گذشته از زمان ساسانیان تا پیش از حکومت آل بویه، رسم بر این بوده است که مردگان را همراه با جواهرات گرانبهایشان در دخمه‌های این منطقه دفن می‌کردند.

پوشش گیاهی روستای جواهرده نظیر ندارد و پوشیده از جنگل‌های هیرکانی چندهزارساله است. در این منطقه می‌توانید انواع درختان راش، ممرز، اقاقیا، ازگیل، آویشن و … را ببینید و زیر سایه خنک آن‌ها استراحت کنید.

اگر خوش‌شانس باشید و چشمانتان را تیز کنید، حیوانات کمیاب و زیبایی همچون روباه، سنجاب، خرس، باز، توکا، قرقاول و … را نیز در آنجا خواهید دید.

از جمله جاهای دیدنی جواهرده که در سفر خرداد ماه حتما باید از آن دیدن کنید، می‌توان به چشمه‌های طبیعی سلیمان، کوه کنین و برشی، آبشار زیبای جواهرده، دشت و قلعه‌های تاریخی جواهرده، مسجد تاریخی آدینه، گورهای تاریخی گبری و … اشاره کرد.

سفر به این منطقه، بدون شک یکی از زیباترین خاطرات سفر شما در خرداد خواهد شد که هرگز آن را فراموش نمی‌کنید.

برای رسیدن به جواهرده، اگر از سمت تهران حرکت کنید، حدود ۲۶۰کیلومتر راه دارید و پس از ۵ ساعت به آنجا می‌رسید. برای رفتن به این روستا، ابتدا باید خودتان را به رامسر برسانید و سپس، با عبور از یک جاده جنگلی رویایی پر پیچ‌وخم و پس از ۵ دقیقه، به جواهرده برسید.

در این روستا گویی روی ابرها قدم می‌گذارید و منظره پیش‌رویتان را باور نمی‌کنید. پس دوربین عکاسی را برای ثبت زیبایی‌های این منطقه به همراه داشته باشید.

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

ماکو؛ بهاری که در خرداد می‌آید

ماکو
عکاس: Mahabad bokan

شاید تابه‌حال نام شهر ماکو به گوشتان خورده باشد. شهری که بهار آن از خرداد ماه آغاز می‌شود و یکی از زیباترین دیدنی‌های ایران در خرداد است. این شهر در منطقه مرزی استان آذربایجان غربی قرار دارد و به دلیل سرمای زیاد و طولانی مدت این منطقه، بهار در خرداد به آنجا سر می‌زند!

طبیعت ماکو در خرداد حرف ندارد و از آن مناطقی است که اگر یک بار به آنجا سفر کنید، به سختی از آن دل می‌کنید. ماکو ازجمله شهرهای تاریخی ایران است که بیش از 3000 اثر تاریخی و دیدنی در آن قرار گرفته‌اند. با سفر به شهر گردشگری ماکو، علاوه‌بر لذت بردن از طبیعت جذاب و فوق‌العاده آن، می‌توانید آثار دیدنی تاریخی مانند کلیسای تادئوس یا قره کلیسا، کلیسای مریم مقدس، گور دخمه ایوان، روستای مرگن، عمارت کلاه فرنگی ماکو و … هم دیدن کنید.

ماکو به دلیل طبیعت بکر و سرسبز و هوای خنک و دلپذیری که دارد، بهترین مقصد گردشگری این در خرداد است. اگر دوست دارید یک تجربه متفاوت از سفر به جاهای دیدنی ایران در خرداد داشته باشید و از آن غرق در لذت شوید، حتما جاذبه‌های دیدنی ماکو را انتخاب کنید.

شیروان دره؛ چشم‌انداز شگفتی‌ها

شیوان دره در مشکین شهر از جاهای دیدنی ایران
شیروان دره یک دره عمیق و زیباست که از جنوب به کوه‌های سبلان متصل می‌شود

بعضی از جاهای دیدنی ایران آنقدر اعجاب‌آور و شگفت‌انگیزند که حتی بودن در آن مناطق هم برایتان باورپذیر نیست!
شیروان دره یکی از همین جاهای دیدنی است که رفتن به آنجا مانند یک رویای تحقق‌یافته و زیباست. این منطقه در در استان اردبیل، نزدیکی لاهرود و در فاصله 50 کیلومتری جنوب شرق مشکین شهر قرار دارد و جزو مکان‌های دیدنی مشگین‌شهر محسوب می‌شود.

شیروان دره یک دره عمیق و زیباست که از جنوب به کوه‌های سبلان متصل می‌شود و از سمت شمال به روستای قلچقلو می‌رسد. خاک‌های ماسه‌ای که در شیروان دره قرار دارند، طی تغییرات آب‌وهوایی و فرسایش خاک ماسه‌ای به شکل پیکره‌های سنگی عجیب و زیبا در آمده‌اند که تماشای آن شما را به وجد می‌آورد.

اگر از بخش بالایی شیروان دره دیدن کنید، منطقه‌ای را می‌بینید که «میدان اشک» یا «هوشنگ میدانی» نام دارد. این منطقه با سنگ‌های تراش‌خورده و اشکال گوناگون، آنقدر شما را محو خودش می‌کند که از زیبایی آن حیرت می‌کنید. از دیگر دیدنی‌های این منطقه می‌توان به آبشار و رودخانه، دریاچه آت گولی و جیران گولی اشاره کرد. اگر خوش‌شانس باشید، در طبیعت بکر و حیات‌وحش فوق‌العاده این منطقه، انواع حیوانات و پرندگان کمیاب مانند خرس قهوه‌ای، روباه، بز، قوچ، کبک، فاخته و … را هم می‌بینید.

آب‌وهوای شیروان دره برای سفر در خرداد عالیست! پس با خیال راحت و آسوده از سفر به یک منطقه زیبا و بسیار خنک در خرداد، شیروان دره را برای سفر به جاهای دیدنی ایران در خرداد انتخاب کنید.

آبشار هریجان؛ یک جای دیدنی نزدیک تهران

آبشار هریجان در جاده چالوس از جاهای دیدنی ایران
این آبشار زیبا و دیدنی، در استان مازندران و جاده چالوس قرار گرفته

یکی دیگر از جاهای دیدنی ایران در خرداد که خصوصا برای ساکنان تهران و کرج بسیار محبوبیت دارد، آبشار هریجان است. این آبشار زیبا و دیدنی، در استان مازندران و جاده چالوس قرار گرفته و نزدیکی آن به تهران باعث شده که اهالی بومی پایتخت، علاقه زیادی به این منطقه داشته باشند.

آبشار و روستای هریجان جان می‌دهند برای سفر در خرداد و آغاز یک تجربه منحصربه‌فرد و جذاب! تماشای دشت‌های سرسبز و قدم زدن کوچه‌پس‌کوچه‌های روستا، همان چیزی است که از یک سفر جذاب انتظار دارید. برای رسیدن به روستای هریجان باید خودتان را به چالوس برسانید و پس از عبور از منطقه سیاه بیشه و رسیدن به گردنه هزار چم، وارد روستا شوید. از روستای هریجان تا آبشار حدود 30 دقیقه فاصله است و باید از جاده فرعی در بخش غربی روستا، خودتان را به آنجا برسانید، یادتان باشد بخشی از مسیر روستا تا آبشار هریجان، سنگلاخی است. بنابراین بهتر است با کفش مناسب و کوله‌بار سبک به آنجا بروید.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی این منطقه نیز می‌توان به دره چشمه زرد، رود ایلکا و دشت شقایق تماشایی ورودشت اشاره کرد.  اگر دوست دارید در خرداد ماه به یک مکان گردشگری بسیار خنک و با آب‌وهوای دلپذیر سفر کنید و با قدم زدن در میان دشت رویایی شقایق در این منطقه، چشمتان را از زیبایی پر کند، حتما آبشار هریجان را انتخاب کنید.

اجاره سوئیت کرج بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

ماسوله؛ زیباترین روستای طبقاتی ایران

ماسوله در استان گیلان از جاهای دیدنی ایران
در این روستا می‌توانید انواع صنایع دستی محلی زیبا و خوراکی‌های خوشمزه را تهیه و نوش جان کنید

گردشگرانی که به دنبال بهترین جاهای دیدنی ایران در خرداد می‌گردند قطعا در میان برنامه‌های سفر خود، ماسوله را هم جای می‌دهند. ماسوله یکی از جذاب‌ترین روستاهای ایران در ارتفاعات استان گیلان است. قدمت ماسوله به 1000 سال می‌رسد و بافت سنتی و تماشایی آن شما را سر ذوق می‌آورد. در این روستا می‌توانید انواع صنایع دستی محلی زیبا و خوراکی‌های خوشمزه را تهیه و نوش جان کنید و یا به عنوان سوغات به شهر خودتان ببرید. یادتان باشد که بازدید از موزه حیات وحش و موزه تاریخ ماسوله با انواع آثار تاریخی متعلق به سلجوقیان تیموریان را هم از دست ندهید.

آب‌وهوای این روستا در خرداد نظیر ندارد و خنکای باد را روی پوست بدنتان احساس می‌کنید. برای گردشگری در مکان‌های دیدنی ماسوله از همین امروز برنامه‌ریزی کنید.

اجاره اقامتگاه در ماسوله با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

جلفا؛ عروس دیدنی‌ها برای سفر در خرداد

جلفا از جاذبه های گردشگری ایران
زیباترین بناهای تاریخی، کلیساهای قدیمی و طبیعت بکر و جذاب را می‌توانید در جلفا ببینید

بدون شک جلفا یکی از بهترین جاهای دیدنی ایران در خرداد است که انقدر زیبایی دارد، هر گردشگری را به خودش می‌خواند. جلفا از جمله محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و زیباترین شهرهای دیدنی ایران است که در استان آذربایجان شرقی و نقطه مرزی ایران و کشور آذربایجان قرار دارد. از آنجایی که جلفا در یک منطقه سردسیر قرار دارد، بهترین زمان سفر به آنجا فصل بهار و ماه خرداد است. بنابراین می‌توان گفت که جلفا بهترین مقصد گردشگری ایران در خرداد ماه است.

این شهر آنقدر جای دیدنی که دارد که یک بار سفر به آنجا کم است! زیباترین بناهای تاریخی، کلیساهای قدیمی و طبیعت بکر و جذاب را می‌توانید در جلفا ببینید و از حجم زیبایی آن شگفت‌زده شوید.

قدم زدن در هوای دلپذیر و بهاری خرداد و در کنار رود ارس، شما را سر ذوق می‌آورد و تجربه ماندگاری را از سفر به این مکان دیدنی ایران در خرداد به شما هدیه می‌کند.

کلیسای تاریخی و دیدنی سنت استپانوس، مجموعه تاریخی کردشت، حمام تاریخی جلفا، کاروانسرای خواجه نظر، آبشار آسیاب خرابه و پل ضیاءالملک از دیگر دیدنی‌های شهر جلفا در خرداد است که از تماشای آن غرق در لذت می‌شوید.

سوباتان؛ بهشت گیلان

سوباتان در گیلان از جاهای دیدنی ایران
اگر به سوباتان سفر کردید، بازدید از ییلاق شکر دشت را از دست ندهید.

اگر دوست دارید به سمت یکی از بهترین دیدنی‌های ایران در خرداد سفر کنید و از شدت زیبایی آن به حیرت بیفتید، حتما منطقه سوباتان را انتخاب کنید. سوباتان یکی از هیجان‌انگیزترین ییلاقات در استان گیلان است که در زبان تالشی آن را با عنوان «سووتون» هم می‌شناسند. علت این نام‌گذاری، روییدن گیاه گلپر است. باید بدانید که سو در زبان تالشی به معنای گلپر و وتون به معنای روییدن است و به همین دلیل نام این ییلاق زیبا را سووتون گذاشته‌اند. در طول زمان این ییلاق زیبا، به سوباتان تغییر نام داده است و امروزه به عنوان بهترین منطقه گردشگری ایران شناخته می‌شود.

وجود دشت‌های سرسبز و پر از گل، چشم‌اندازهای طبیعی رویایی و مناظر باورنکردنی و همچنین چشمه‌های طبیعی زیبایی این منطقه را کامل کرده‌اند. جاذبه‌های سوباتان تالش در خرداد ماه به بالاترین حد خودش می‌رسد و بهترین انتخاب برای سفر است. علاوه‌بر این، هوای این منطقه در ماه خرداد بسیار دلپذیر و عالی است و از بودن در این ییلاق بی‌نظیر و دوست‌داشتنی لذت خواهید برد. چشمه‌های سوباتان در خرداد بسیار پر آب هستند و جان می‌دهند برای چند دقیقه تجربه سکوت و آرامش و لذت بردن از صدای جذاب آب. از جمله چشمه‌های پرآب و زیبای سوباتان باید به  نظیری بلاغی، نومندان بلاغی، ساری بلاغ و کلیه سویی اشاره کرد. با سفر به سوباتان در خرداد می‌توانید تجربه اقامت در کلبه‌های چوبی و خانه‌های روستایی را هم داشته باشید و از سفر جذابتان نهایت لذت را ببرید. اگر به سوباتان سفر کردید، بازدید از ییلاق شکر دشت را از دست ندهید. این منطقه فقط هفت کیلومتر از سوباتان فاصله دارد و اگر صبح زود به آنجا بروید، می‌توانید روی اقیانوسی از ابرها راه بروید!

برای رسیدن به سوباتان می‌بایست به استان گیلان و شهرستان تالش سفر کنید. سپس از تالش وارد جاده آق اولر به ییلاق سوباتان شوید و در نهایت به سوباتان برسید.

اجاره ویلا در تالش با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

لرستان؛ سرزمین آبشارها

لرستان از جاهای دیدنی ایران
آبشار بیشه، آبشار نوژیان و آبشار آب سفید از معروف‌ترین آبشارهای این منطقه هستند

اگر می‌خواهید تجربه سفر به دیدنی‌های ایران در خرداد را کامل کنید، از لرستان غافل نشوید! اگر به اقلیم لرستان نگاهی بیندازید، خواهید دانست که خرداد ماه، عروس همه ماه‌های سال برای سفر به این منطقه است. از جمله جاهای دیدنی استان لرستان ایران در خرداد می‌توان به حدود 50 آبشار زیبا و بی‌نظیر اشاره کرد که از دل کوهستان‌های منطقه جاری می‌شوند. آبشار بیشه، آبشار نوژیان (بلندترین آبشار ایران) و آبشار آب سفید از معروف‌ترین آبشارهای این منطقه هستند که باید حتما یک بار آن‌ها را ببینید.

طبیعت لرستان در میان جاهای دیدنی ایران نظیر ندارد و اگر یک بار به آنجا بروید، برای همیشه زیبایی‌های این منطقه را به خاطر می‌سپارید. دره خزینه، تنگه شیرز و روستاهای تاریخی چنار مداوی، نله و سرخه مهر هم از دیگر دیدنی‌های لرستان در خرداد هستند که از رفتن به آنجا پشیمان نمی‌شوید.

سخن آخر

دیدنی‌های ایران در خرداد آنقدر جذاب و دلربا هستند که هر چه درباره آن‌ها بگوییم کم است! در این مطلب از اتاقک تلاش کردیم بهترین مقاصد گردشگری ایران در خرداد را به شما معرفی کنیم تا از سفر به این مناطق غرق در لذت شوید.

شما می‌توانید برای رزرو اقامتگاه در سراسر ایران وارد سایت اتاقک شده و با مشخص کردن مقصد موردنظرتان، هر نوع اقامتگاهی را که دوست دارید انتخاب کنید. تنوع اقامتگاه‌های ویلایی، بومگردی، خانه روستایی، آپارتمان و …، امکان رزرو، قیمت مناسب، امنیت اقامتگاه و پشتیبانی سایت اتاقک از ابتدای انتخاب و رزرو محل اقامت، شما را برای یک سفر با آرامش و جذاب هدایت می‌کند. همین حالا برای سفر در خردادماه برنامه بریزید!

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

4.5/5 - (14 امتیاز)

اتاقک

نسترن زینل‌لی

بوی روزنامه‌ی نو و جوهری که روی اون نقش بسته، خاطره‌ی کودکی منه! خاطره‌ی بچگی‌هایی که کنار بابا و توی روزنامه‌ای که کار می‌کرد گذشت و من رو عاشق کلمات و نوشتن کرد... حالا دو دهه از اون روزا گذشته؛ من روزنامه‌نگار شدم و لای کلمه‌ها وول خوردم، با واژه‌ها زندگی کردم و بین اون‌ها نفس کشیدم... و امروز که بیست‌وهشت‌ساله‌ام، هفت ساله که در حوزه‌ی محتوا قلم می‌زنم و هر روز جوششِ پایان‌ناپذیر قلبم رو به کلمه و کلمه رو به روایت تبدیل می‌کنم... "اتاقک" برای من همون حیاطِ خلوت امن و دوست‌داشتنیه که می‌تونم کنارتون روایت خلق کنم، دستتون رو بگیرم و با هم به دورترین و زیباترین گوشه‌های این جهان لایتناهی سفر کنیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. 1. تابستان سال پیش به اولسبلانگاه رفتیم چندان هم رایگان نبود و اتاقهای کوچک چوبی کرایه های میلیونی داشتند.
    2. فاصله رامسر تا جواهر ده خیلی بیشتر از پنج دقیقه است!
    3. ماکو و شیروان دره واقعا این قدر به هم شبیهند؟ اول فکر کردم یک عکس را برای هردوشون گذاشتین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *