رستوران‌گردیتجربه سفر

بهترین رستوران های آمل | رستوران‌گردی در بهشت سه هزار ساله مازندران

امروز می خواهیم بعد از یک کوهنوردی جانانه و درست زمانی که برای رفع خستگی در رودخانه هراز تنی بر آب زده‌اید، دستتان را بگیریم و بهترین رستوران های آمل را نشان‌تان دهیم. چرا‌که بعد از گشت‌وگذار در شهر زیبای آمل، حتما دلتان غذایی خوشمزه، آن هم در مکانی دنج و زیبا می‌خواهد تا انرژی از دست رفته را به دست آورید و خاطره سفرتان را ماندگارتر کنید. در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک، لیستی از بهترین رستوران های آمل تهیه کرده‌ایم تا در زمان سفر به این خطه سرسبز استان مازندران بهترین انتخاب را داشته باشید.

رستوران رستمی آمل با محیطی لوکس

رستوران رستمی آمل
شما می‌توانید از محیط زیبا و لوکس به‌همراه پارکینگ اختصاصی رستوران رستمی لذت ببرید.

زمانی لذت سفرتان به شهر زیبای آمل تکمیل می‌شود که غذای محلی آن شهر را در مکانی دنج و زیبا، مانند رستوران رستمی آمل نوش‌جان کنید. در این رستوران منوی گسترده‌ای از انواع غذاهای ایرانی و محلی پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در کنار آن انواع سالادها و سوپ‌ها را هم سفارش دهید.

مهم‌ترین ویژگی رستوران رستمی آمل، کیفیت بالا و حجم مناسب غذای آن است که با قیمتی مناسب ارائه می‌شود. از دیگر مزایای این مجموعه محیط زیبا و لوکس، به‌همراه پارکینگ اختصاصی برای مشتریانش است. فراموش نکنید این رستوران در روزهای تعطیل جزء شلوغ‌ترین رستوران های آمل محسوب می‌شود و گاهی باید برای خالی شدن میز در نوبت بمانید. البته سفارش تلفنی غذا هم در این رستوران امکان‌پذیر است و یا می‌توانید از قبل میز رزرو کنید.

آدرس رستوران رستمی آمل: استان مازندران، آمل، خیابان هراز، جنب آفتاب ۸۴، رستوران رستمی آمل

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 44096-011 و 44236665-011

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

برای اجاره روزانه خانه و ویلا در آمل می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

رستوران سنتی سامون، با فضایی دلنشین

رستوران سنتی سامون
رستوران سنتی سامون در جاده کمربند آمل قرار گرفته است.

وقتی وارد شهر آمل می‌شوید و از اهالی آن سراغ یک رستوران خوب را می‌گیرید، حتما در میان اسامی مختلف، نام رستوران سامون را زیاد می‌شنوید. محیط این رستوران سنتی است و در آن بهترین غذاهای ایرانی مانند انواع خورشت‌ و کباب با تزئینات ویژه و چشم‌نواز و سرویس‌دهی عالی سرو می‌شود.

فضای رستوران بزرگ و دلنشین است و افراد می‌توانند با رزرو قبلی جشن‌ها و مناسبت‌های خود را در آن برگزار کنند. رستوران سامون از جمله خوش‌نام‌ترین و شلوغ‌ترین رستوران های آمل است که البته موقعیت قرارگیری آن در جاده کمربندی هم مزید بر علت شده تا مسافران هنگام ورود یا خروج از شهر برای سرو غذایی خوشمزه در سه وعده صبحانه، نهار و شام و رفع خستگی به این مجموعه مراجعه کنند.

آدرس رستوران سنتی سامون: استان مازندران، آمل، خاور، بلوار شهید نعیمی، رستوران سنتی سامون

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 09198164303

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری
چشم‌انداز زیبای رستوران روزی روزگاری اشتهای هر کسی را چندین برابر می‌کند – عکاس: حیدرعلی هدایتی

رفتن به این رستوران هم سیر است و هم تماشا! چراکه فضای سرسبز و دلنشین باغ رستوران سنتی روزی روزگاری حس‌وحال متفاوتی نصیب مهمانانش می‌کند و به لطف آن افراد می‌توانند ضمن خوردن غذای مورد علاقه خود با بهترین طعم و کیفیت، از محیط زیبا و فضای پارکی آن هم بهره ببرند. علاوه بر فضای زیبا، این مجموعه دارای آلاچیق‌های متنوع و پارکینگ اختصاصی است و می‌تواند پذیرای جمع زیادی از گردشگران باشد.

منوی متنوع رستوران، رفتار خوب پرسنل، قیمت مناسب و کیفیت بالای غذاها باعث شده تا کمتر کسی از رستوران ناراضی بیرون بیاید. این رستوران در خارج از شهر آمل و به دور از هیاهو واقع شده اما در میان اهالی و گردشگران به‌قدری مشهور شده است که معمولا در بیشتر مواقع شلوغ است.

آدرس باغ رستوران سنتی روزی روزگاری: استان مازندران، آمل، جاده هراز، ۸۰۰ متر بعد از پلیس راه جدید، رستوران روزی روزگاری

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 2:30 بامداد

شماره تماس: 09111251698

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران کوک آمل با منویی متنوع از غذاهای فرنگی

رستوران کوک آمل
منوی رستوران کوک شامل انواع غذاهای ایتالیایی است – عکاس: حسام ثانی

برای این‌که طعم خوش غذاهای متنوع از دیگر کشورها را امتحان کنید، نیازی نیست به آن کشورها سفر کنید. چراکه رستوران کوک آمل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا غذاهای فرنگی مختلف مانند انواع برگر، پاستا، ساندویچ و پیتزا را با طعمی خاص و متفاوت نوش‌جان کنید. در این رستوران که جزء بهترین رستوران های آمل محسوب می‌شود، بهترین غذاهای ایتالیایی و فرانسوی از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند و محیط لوکس و زیبای رستوران هم اشتهای‌تان را چندبرابر خواهد کرد.

آدرس رستوران کوک آمل: استان مازندران، آمل، شهرک شهید رجایی، خیابان مدرس بین آفتاب ۷۸ و آفتاب ۷۶، رستوران کوک آمل

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 44248255-011

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران شازده ماهان آمل

رستوران شازده ماهان آمل
شازده ماهان با فضایی سرسبز و دکوراسیونی لوکس از بهترین رستوران های آمل است – عکاس: حمیدرضا سیف

در فاصله 60 کیلومتری از آمل در محیطی سرسبز و چشم‌نواز رستورانی زیبا و جذاب معروف به رستوران شازده ماهان آمل قرار گرفته است. شاید در نگاه اول رستوران شازده ماهان یک رستوران بین‌راهی محسوب شود، اما کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب آن، توانسته در مدت زمانی کوتاه آن را به یکی از بهترین رستوران های آمل تبدیل کند.

این رستوران از منوی غذایی متنوعی برخوردار است، اما میان این همه غذای رنگارنگ بیشترین تنوع به پاستاها و پیتزاها اختصاص دارد. استیک‌های لذیذ، نوشیدنی‌های متنوع و پیش‌غذاهای رستوران هم حرف ندارند و شما می‌توانید حین خوردن غذا در محیط لوکس و زیبای رستوران با نورپردازی جذاب از تماشای کوه‌ها و دشت‌های سرسبز اطراف لذت ببرید.

آدرس رستوران شازده ماهان آمل: استان مازندران، آمل، جاده هراز، کیلومتر ۱۱۰ تهران به آمل، روستای بایجان، رستوران شازده ماهان آمل

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 43322616-011

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران لاله زار آمل، با چشم‌اندازی زیبا

رستوران لاله زار آمل
در رستوران لاله زار آمل هر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود – عکاس: صادق فلایر

خوردن غذایی مطلوب در محیطی سرسبز همراه با شنیدن یک موسیقی زنده و گوش‌نواز، رویایی دست‌یافتنی در رستوران لاله‌زار آمل است. ورودی سرسبز و زیبای این مجموعه همراه با دکوراسیون سنتی و جذاب داخلی، محیط رستوران را برای مهمانان دلنشین‌تر کرده است.

منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی است و شما می‌توانید انواع خورش‌ها، کباب‌ها و غذاهای محلی خطه مازندران را با بهترین کیفیت و طعم سفارش دهید. غذاها همراه با مخلفات متنوع سرو می شوند و از کیفیت مطلوب، حجم مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردارند.

ناگفته نماند رستوران لاله‌زار دارای دو شعبه است. یکی از آن‌ها داخل شهر آمل و دیگری در بیرون از شهر و جاده هراز قرار گرفته است. اجرای موسیقی زنده در فضای رستوران لاله زار هرشب از ساعت 20 الی ۲۴ انجام می‌شود.

  • آدرس رستوران لاله زار شعبه 1: استان مازندران، آمل، جاده هراز، منطقه توریستی رزکه

شماره تماس شعبه 1: 01143165695

ساعت فعالیت شعبه 1: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

  • آدرس رستوران لاله‌زار شعبه 2: استان مازندران، آمل، بلوار امام خمینی، نبش آفتاب ۲۲

شماره تماس شعبه 2: ۰۱۱۴۴۲۹۵۰۱۱‏

ساعت فعالیت شعبه 2: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت هر دو شعبه: گران

رستوران فست‌فود شاورما کلاب

رستوران فست‌فود شاورما کلاب
در فست‌فود شاورما کلاب انواع پیتزاها و برگرها عرضه می‌شوند.

اگر به آمل سفر کردید و هوس خوردن پیتزایی خوشمزه به سرتان زد حتما سری به رستوران فست‌فود شاورما کلاب بزنید. البته شما می‌توانید علاوه بر پیتزا از این مجموعه، انواع همبرگرها و ساندویچ‌ها را هم سفارش دهید. محیط این رستوران کوچک، اما صمیمی است و دکوراسیون زیبای آن شما را به خود جذب می‌کند. غذاها همه از مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه می‌شوند و از قیمت و حجم مناسبی برخوردارند.

رستوران شاورما کلاب جزء یکی از بهترین رستوران های آمل است که خدمات خود را به صورت بیرون‌بر و حضوری ارائه می‌دهد. البته بخش بیرون‌بر رستوران هم بسیار موفق عمل کرده و همواره رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

آدرس رستوران شاورما کلاب: استان مازنداران، آمل، اسپه کلا، میدان هفدهم شهریور، بلوار امام خمینی، رستوران شاورما کلاب

شماره تماس: 44291885-011 و 44291886-011

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: متوسط

رستوران دومو آمل با منویی متنوع

رستوران دومو آمل
منوی رستوران دومو شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی است – عکاس: علی هاشمی تبار

در سفرهای خانوادگی یا دوستانه گاهی اوقات افراد هنگام انتخاب غذای دلخواه با یکدیگر تفاهم ندارند. یکی هوس خوردن غذای محلی به سرش می‌زند، دیگری کباب می‌خواهد و برخی هم به خودشان وعده خوردن غذایی فرنگی می‌دهند. در چنین مواقعی رفتن به  رستوران دومو آمل با منویی متنوع از انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی کارساز است.

علاوه بر منوی متنوع، کیفیت بالای غذاها و دکوراسیون داخلی چشم نواز از دیگر دلایل انتخاب این رستوران منحصربه‌فرد در شهر زیبای آمل است. لازم به ذکر است، طبق نظر مشتریانی که به این رستوران مراجعه کرده‌اند قیمت غذاها نسبت به خدمات رستوران، کیفیت وحجم غذاها بسیار منصفانه است. پرسنل کارآزموده و مجرب این مجموعه هم با رویی گشاده و سرویس‌دهی عالی پذیرای اهالی آمل و گردشگران از اقصی نقاط کشور هستند.

آدرس رستوران دومو آمل: شهرستان مازندران، آمل، بلوار بسیج، بین لاله 15 و 13، جنب پارک بانوان، رستوران دومو آمل

شماره تماس: 43234444-011

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید از سایت اتاقک اقدام کنید.

اجاره ویلا شمال
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

کافه رستوران ایتالیایی جونو

کافه رستوران ایتالیایی جونو
غذاهای کافه رستوران ایتالیایی جونو از کیفیت بالایی برخوردارند – عکاس: محمدرضا طباطبایی

کافه رستوران ایتالیایی جونو با شعار «سلامتی هم می‌تونه خوشمزه باشه»، از جمله مشهورترین رستوران های آمل است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پیتزاها، پاستاها و برگرهای لذیذ است. در کنار غذاهای خوشمزه رستوران می‌توانید دسرهای رنگارنگ و نوشیدنی‌های گوارا نوش‌جان کنید.

این رستوران فضایی دلنشین و دکوراسیونی لوکس دارد. جالب است بدانید با این‌که فضای رستوران بزرگ است و از ظرفیت خوبی برخوردار است، اما باز هم در روزهای تعطیل باید منتظر نوبت و خالی شدن میز باشید. به‌همین علت، در کافه رستوران جونو علاوه بر سفارش حضوری، امکان ثبت سفارش به‌صورت آنلاین هم وجود دارد؛ بنابراین در هر نقطه از شهر زیبای آمل که هستید می‌توانید از طعم خوش غذاهای این مجموعه و کیفیت بالای آن لذت ببرید.

آدرس کافه رستوران ایتالیایی جونو: استان مازندران، آمل، انتهای آفتاب 36، فرهنگ شهر، نبش فرهنگ ،14 رو‌به‌روی آتش‌نشانی، کافه رستوران ایتالیایی جونو

شماره تماس: 44243093-011

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 11:30 شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

مجموعه غذایی بی بی آمل

مجموعه غذایی بی بی آمل
فضای داخلی رستوران به دو بخش برای سرو غذا و آش تقسیم‌‌بندی شده است – عکاس: مژگان برقی

پیدا کردن رستورانی که غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب داشته باشد، شاید کمی سخت به‌نظر برسد. اما در این‌جا می‌خواهیم یکی از بهترین رستوران های آمل که نامش بی بی است را به شما معرفی کنیم. جالب این‌جاست، فقط چند سال از افتتاح این مجموعه می‌گذرد ولی در این مدت کوتاه رستوران بی بی موفق شده تا با ارائه کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

در رستوران بی بی آمل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی، آش و حلیم را برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سفارش دهید. طعم غذاهای این رستوران دلنشین است و فضای داخلی آن از دو بخش برای سرو آش و سرو غذاهای موجود در منو تشکیل شده است و به‌همین دلیل این مجموعه را آشکده هم می‌نامند.

آدرس مجموعه غذایی بی بی آمل: استان مازندران، آمل، شهرک شهید رجایی، میدان هفدهم شهریور، بلوار امام خمینی، رستوران بی بی

شماره تماس: 0114407

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: متوسط

 




     

    سخن آخر

    شما هم اگر اهل سفر و ماجراجویی هستید و می‌خواهید تجربیات جدید کسب کنید، حتما سفری چند روزه به شهرزیبای شمالی آمل داشته باشید. هنگام سفر به این شهر می‌توانید از آثار باستانی آمل دیدن کنید. فارغ از نگرانی‌ها، گشت‌وگذاری در کوه و جنگل داشته باشید و در یکی از رستوران های آمل غذای باب میل‌تان را نوش‌جان کنید. البته برای این که سفرتان خاطره‌انگیزتر شود، حتما قبل از حرکت سری به سایت اتاقک زده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامتگاه مورد نظرتان را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت به‌صورت آنلاین رزرو کنید. اتاقک سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

    سوالات متداول درباره رستوران های آمل

    رستوران‌های ایتالیایی آمل کدام است؟

    رستوران‌های کوک، دومو و جونو

    رستوران اقتصادی آمل کدام است؟

    رستوران بی‌بی آمل

    کدام رستوران های آمل چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند؟

    رستوران سنتی سامون، باغ رستوران سنتی روزی روزگاری و رستوران سنتی شازده ماهان

    کدام رستوران منویی متنوع دارد؟

    رستوران دومو آمل

    3/5 - (1 امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *